samueld 28.06.2004 20:45:20 | |
---|
Sellaista lähdin tässä olemattoman klasarikokemukseni perusteella huutelemaan, että mitähän kielimerkkejä te suositte? Ja lähinnä syitä siihen. En kaipaa mitään galluppia aiheesta. Mulla on noita darcon kieliä, jotka tuntuu venyvän kuin kuminauhat. laitoin uudet kielet keppiin jo n. kuukausi sitten, ja ne vaan venyy ja paukkuu. vai onko jälleen kyseessä miltei jo legendaariseksi muodostunut stupid user error? I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
PoLFus 28.06.2004 20:47:28 | |
---|
hannabachit loistavia. f-musiikista ainakin saa..saksalaisia , (käsityötä?) maksaa aböut 11 e. Itselläni hard-tension ja kestävät ovat. itse soitan (tällä hektellä) klasaria sormin ja nuo ovat todella kirkas-soundiset ja muutenkin mukavat. [polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä] - Tianzi |
samueld 28.06.2004 22:40:23 | |
---|
hannabachit loistavia. f-musiikista ainakin saa..saksalaisia , (käsityötä?) maksaa aböut 11 e. Itselläni hard-tension ja kestävät ovat. itse soitan (tällä hektellä) klasaria sormin ja nuo ovat todella kirkas-soundiset ja muutenkin mukavat. pitänee kokeilla ja lopettaa typerät kuvitelmat säästämisistä kielikuluissa. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Beowulf 29.06.2004 05:28:23 | |
---|
Hannabachin settiä käytän minäkin ja todella tyytyväinen olen ollut. I´ve been locked in a cage, created by myself... |
poppamies 29.06.2004 06:23:58 | |
---|
Aikaisemmin pyrin aina saamaan Aranjuez 200 kielet . Sopivat varsinkin flamencokitaraan. "G-strings are for strippers" |
Chemo 29.06.2004 08:02:05 | |
---|
Hannabachin sinisiä olen yleensä viime vuosina käyttänyt. Kokeilin tässä taannoin myös DR:n klasarisettiä, eikä sekään paha ollut. Ramalamadingdong. |
McNulty 29.06.2004 09:05:51 | |
---|
miulla kanssa Hannabachin high tensionit... T-Bone |
samueld 29.06.2004 09:17:53 | |
---|
Aika vatipää kysymys, mutta kauanko ne kielet suunnilleen venyy vallan mahdottomasti? Tiedän kyllä, että pidempään kuin stratoni .012-setti... I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Jäärä 29.06.2004 09:23:43 | |
---|
Aika vatipää kysymys, mutta kauanko ne kielet suunnilleen venyy vallan mahdottomasti? Tiedän kyllä, että pidempään kuin stratoni .012-setti... Mulla on kanssa Hannabachit ja ne venyy n. viikon. Oikeastaan ne venyy sen ensimmäisen päivän paljon, mutta sen jälkeen niillä voi soitella niin, että se viritystarve ei ole niin suuri, etteikö niillä pystyisi soitamaan. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
Chemo 29.06.2004 09:23:53 | |
---|
kauanko ne kielet suunnilleen venyy vallan mahdottomasti? Mä venytän kieliä vetelemämällä niitä ulospäin heti vaihdon jälkeen. Yhtä kerrallaan, ihan reippaasti ja niin että pidän kieltä ääriasennossa hetken aikaa. Toistan tuota muutaman kerran kullekin kielelle. Ilman tuota ne venyvät vaikka kuinka kauan. Ramalamadingdong. |
McNulty 29.06.2004 09:40:08 | |
---|
Mä venytän kieliä vetelemämällä niitä ulospäin heti vaihdon jälkeen. Yhtä kerrallaan, ihan reippaasti ja niin että pidän kieltä ääriasennossa hetken aikaa. Toistan tuota muutaman kerran kullekin kielelle. Ilman tuota ne venyvät vaikka kuinka kauan. Jep... ennen reenejä on syytä venytellä ja verytellä =) Ja kyllähän ne venyy vaikka kuukauden jos soitat kerran viikossa, mutta tiheämmällä frekvenssillä tuo aika vaihtelee parista päivästä pariin viikkoon. T-Bone |
samueld 29.06.2004 10:10:26 | |
---|
Kiitos vastauksista. Näin juuri olen touhunnutkin, mutta alkoi uskoa loppua. Pystyy melkoinen urpo olemaan tuon kalsarin kanssa. Pitänee seuravaksi kokeilla tosiaan kunnon naruja siihen, niin ehkä pääsee hieman tuosta riemusta eroon. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
McNulty 29.06.2004 10:14:36 | |
---|
Pitänee seuravaksi kokeilla tosiaan kunnon naruja siihen, niin ehkä pääsee hieman tuosta riemusta eroon. Voi voi... tuo nyt ole vielä mitään... mutta vaihdappa parit 11-52 kielisarjat floikalla varustettuihin skittoihin joissa oli aikaisemmin 9-sarjalaiset. Perkule että meni koko päivä sillon aikanaan että sai intot ja naatiot kohdalleen, kaulaa sai säätä ja muutenkin tuo floikkarin kanssa pelleily se vasta on todellista dorkailua. T-Bone |
samueld 29.06.2004 10:52:14 | |
---|
Voi voi... tuo nyt ole vielä mitään... mutta vaihdappa parit 11-52 kielisarjat floikalla varustettuihin skittoihin joissa oli aikaisemmin 9-sarjalaiset. Perkule että meni koko päivä sillon aikanaan että sai intot ja naatiot kohdalleen, kaulaa sai säätä ja muutenkin tuo floikkarin kanssa pelleily se vasta on todellista dorkailua. Kiitos. Olen tänään just hankkimassa itselleni floikallista skebaa... heh. kyllä sähkökepeissä kammet pitää olla. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
McNulty 29.06.2004 11:03:14 | |
---|
Kiitos. Olen tänään just hankkimassa itselleni floikallista skebaa... heh. kyllä sähkökepeissä kammet pitää olla. eiiii välttämättä =) Itse Lespa-friikkinä olen huomannut että se kampi on ihan turha oikeastaan. Niin harvoin sitä oikeasti tarvitsee. Ja riittävät vibrat saa tehtyä vasurin sormilla ottamalla pienen pre-bendin ja sit release heti perään... ei se nyt ihan kammelta kuulosta mutta toimii!!! =) T-Bone |
VMOK 29.06.2004 18:17:14 | |
---|
Todella mainiot ovat myös kotimaiset Finncordet. Olen kokeillut medium- sekä high tensioneja eikä valittamista. Varsinkin bassokielien soundi on todella miellyttävä. Eivätkä edes ole kalliit. |
Antti1 29.06.2004 18:40:30 | |
---|
Mun luottokielet akustisessa ovat Augustine Blue. Eli ne kaikkein kireimmät. Niissä on mukavan kirkas yläpää, eivät veny mahdottoman kauaa ja ovat varsin miellyttävät soittaa. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
mikasoi 30.06.2004 22:14:27 | |
---|
Vmokin linjoilla... Fincorden punotut ja siimaosastot vaikka niistä paljon puhutuista hannabacheista. Go Billy, Go and drink some jarruneste. |