Aihe: Blade
1
karikko
05.07.2004 10:06:07
Tulipahan ostettua Blade-merkkinen kitara.On poijjaat hyvä peli.Millbrook-musiikki Helsingissä myy sitä.Asiallinen ja mukava palvelu kaupassa.Suosittelen paikkaa.
Aksu89
05.07.2004 10:41:02
Annahan tarkempaa tietoa mallista ja ominaisuuksista.
No comments. Riisi
makoskela
05.07.2004 11:34:40
Tulipahan ostettua Blade-merkkinen kitara.On poijjaat hyvä peli.

Komppaan. Oli R4 Classic joskus taannoin. Vieläkin joskus kaipailen sitä.
Kaikki on annettu - mitään ei saatu.
Kassu
05.07.2004 11:46:43
Mikä ihmeen Millbrook? En mä oo koskaan kuullutkaan..
wellu
05.07.2004 11:50:56

Mikä ihmeen Millbrook? En mä oo koskaan kuullutkaan..

http://www.millbrook.fi/
Lyrics.Wasted time between solos.
JuSu
06.07.2004 09:14:24
On poijjaat hyvä peli.

No kyllähän tuo vähän siltä tuntuisi. Itselle tarttui vaatteisiin se perus strattokopsu, eli Texas Standard. VSC -tzydeemi tuo perusstraton soundivalikoimaan paljon lisää sävyjä piezomaisesta helinästä aina reippaaseen keskiääni tuuttaukseen. Todella paljon soundeja yhdestä kitarasta.

Ja kun soittotuntumakin on minun käpälääni sopiva, niin ei voi valittaa. Ostamassani yksilössä kylläkin säädöt ovat hukassa, kaularautaa pitää säätää eikä intonaatio ole sinnepäinkään. Ei kylläkään haittaa, koska kielet vaihtuvat ensiasennuskieliä paksumpiin, joten ko. säätötyöt olisivat olleet edessä muutenkin.

Hintaakin on laskettu Eurooppalaisemmalle tasolle: Nyt se on paremmin kohdallaan.

Millbrook-musiikki Helsingissä myy sitä.Asiallinen ja mukava palvelu kaupassa.Suosittelen paikkaa.

Tämä on totta. Palvelu oli loistavaa. Myyjä piti huolta asiakkaastaan, mutta osasi myös antaa tilaa, eikä häärännyt kimpussa kokoajan. Menen toistekin.

JuSu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)