PJS 03.07.2004 19:43:22 | |
---|
Kertokaapa mielipiteenne..aika saman henkisia/hintasia pitäis olla, mut kumpi mahtaa olla paree. "Vitut yleisöstä!"
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Jani The Rock 03.07.2004 19:52:00 | |
---|
Peavey on mielestäni joka suhteessa parempi vahvistin. Don`t mess with the countryboys |
kiitos 03.07.2004 20:00:18 | |
---|
Onko tässä mitään perää, että classic ois tavallaan marsun kopio? Marsulla tarkotan JMP, JCM ja näinpoispäin.. |
Juice 03.07.2004 21:43:44 | |
---|
Onko tässä mitään perää, että classic ois tavallaan marsun kopio? Marsulla tarkotan JMP, JCM ja näinpoispäin.. Eiköhän se Classic ainakin ulkoisesti ole kopioitu aika pitkälle Fenderin "Blues Deluxesta" tmv. Fenderistä. I don't know how man will fight World War III, but I do know how they will fight World War IV : with sticks and stones."
- Albert Einstein |
Hannu H. 03.07.2004 21:47:34 | |
---|
Molempia pikaisesti testanneena jäi peaveysta parempi maku. En sitten tiedä että oliko kuinka vanhat putket jtm:ssä, mutta se oli vähän tuhnun oloinen. "May the tone be with you" |
Silvio Dante 03.07.2004 22:45:13 | |
---|
Eiköhän se Classic ainakin ulkoisesti ole kopioitu aika pitkälle Fenderin "Blues Deluxesta" tmv. Fenderistä. Ja Marshall taisi "kopioida" noissa JTM30 malleissa Fender / Peavey Classic30 retrohenkisiä "tweed" vahvistimia. Niinku muut valmistajat enemmän tai vähemmän on aina yrittänyt kopioda Super Lead Plexi ja JCM800 Marshalleja. Ihan ensimmäisen prototyyppi Marshall vahvistimen esikuva taisi olla Fender vahvistin. Just when I thought I was out, they pull me back in! |
karik 03.07.2004 22:46:06 | |
---|
Minulla on ollut molemmat ja jos nyt pitäisi valita noiden välillä niin enpä tiedä kumman ottaisin. Kummallakin on puolensa. Peaveyssä on hienon clean, sellainen Fenderin oloinen ja parempi kuin jtm30:ssa. Särön osalta on vaikeampi sanoa kumpi on parempi. Peavey antaa enemmän potkua kuin jtm30 mutta toisaalta minusta Marsussa on enemmän luonnetta tai tarkemmin sanottuna brittiläistä luonnetta josta itse pidän. Marsusta löytyy sitä kevyttä rosoa paremmin kuin Peavyesta. Marsu on yksikelaisilla soitetettuna soundiltaan Peaveyeta "ohuempi" ja kun minulla siihen aikaan oli vain strato niin Peaveysta jäi parempi vaikutelma. Toisella kitaralla (humbuckereilla) vaikutelma voisi olla toisenlainen. |
BaariMikko 04.07.2004 01:48:47 | |
---|
Mulla ei ole minkäänsorttista kokemusta tuosta Marsusta(infotkaapas vähän?), mutta Peaveyn osto lienee fiksuimpia sijoituksiani soittokama-alalla. Hinta-laatu -suhde todellista huippuluokkaa. Tosin hinnatkin taitavat olla hiukka nousussa, Huttusella vehkeestä pyydetään uutena jo huikeat 690 euroa. "BaariMikkoa ymmärtääkseen täytyy olla mieluiten keskivahvassa humalassa" -Järvihirviö |
mongoloidi 04.07.2004 01:58:29 (muokattu 04.07.2004 02:02:02) | |
---|
Peaveyn osto lienee fiksuimpia sijoituksiani soittokama-alalla. Hinta-laatu -suhde todellista huippuluokkaa. Täysin samaa mieltä.Omastani maksoin 500€. |
jari 04.07.2004 17:03:18 | |
---|
mulla jtm 30 ja vaikutelmia.. hieman puhditon esim. laney lc15r suoraan sanoen ärjyi tähän jtm:ään verrattuna mutta soundit ovat sitä mitä olen etsinyt humppari kitaralla paksua ja kevyttä säröä sellaista mellevää ei mitää mättöö ja sinkku kepillä aikas rautalanka fiiliksille pääsee.etenkin kun koskaan en ole tykännyt marsuista ja tämä vei kerralla sydämen.ja omani on vuodelta -95.mä en tarvii ku jtm:n ja ruokankaan hieman piuhaa ja virtaa ja se on siinä.peaveytä en ole "päässyt" vielä kokeilee |
kojones 05.07.2004 18:57:13 | |
---|
Mulla on JTM60, loistopeli kun laitoin vox distortion boosterin eteen, kirkastaa soundia erittäin mukavasti, kun muuten tuon soundi on aavistuksen tukkoinen. Tukkoisuus saattaa johtua kyllä myös putkista, mutta nyt ei valittamista. Vielä kun sais sähkökitaran ostettua... |