Minulla on ollut tuo Maverick F-1 HT tässä reilun vuoden verran käytössä, joten voin jakaa kokemuksiani sen suhteen, mikäli se lainkaan auttaa. Omassa Maverickissani on yksi parhaita kauloja, joita olen koskaan soittanut, ja soittaminen on helppoa aivan koko kaulan matkalta. Nauhoissa on hyvä viimeistely eikä kaula tahmaa lainkaan. Kuitenkin kenties paras innovaatio on nimenomaan nuo evolution-potikat. Käsittääkseni Chaos- ja Species-kitaroissa näitä ei kuitenkaan ole. Lisäksi F-sarjalaisessa on todella hyvät contourit, ja kitara istuu vartaloa vasten todella mukavasti. Mikit olivat kenties hieman tuhnut, mutta vaihdoin ne DiMarzion Steve's Specialiin ja Air Nortoniin, ja soundi parani kovasti. F-1 on ainakin lehmusrunkoinen, kaula on vaahteraa bubingaraidalla ja palisanteriotelaudalla. Ikävä vain, etten ole koskenutkaan noihin mainitsemiisi Maverickeihin, mutta toivottavasti tästä oli edes jotain apua, ainakin tämän luulisi kertovan firman työnlaadusta näin yleisellä tasolla. Niin, ja missä noita muka näkee? Vuosi sitten kun soitin maahantuojalle, he sanoivat, että maahantuontia ei jatketa toistaiseksi. Onkohan maahantuoja sitten vaihtunut vai onko edellinen päättänyt jatkaa toimituksia? -MacGyver |
Omassa Maverickissani on yksi parhaita kauloja, joita olen koskaan soittanut, ja soittaminen on helppoa aivan koko kaulan matkalta. Nauhoissa on hyvä viimeistely eikä kaula tahmaa lainkaan. Ehdin vain hetken kokeilla tuota Chaos 1-mallia pari päivää sitten, mutta juuri tuon kaulan takia siitä kiinnostuin. Maverickeissa on ilmeisesti ohuimpia kauloja, mitä kitaroista löytyy ja tuntui aika hyvältä käteen. Niin, ja missä noita muka näkee? Vuosi sitten kun soitin maahantuojalle, he sanoivat, että maahantuontia ei jatketa toistaiseksi. Onkohan maahantuoja sitten vaihtunut vai onko edellinen päättänyt jatkaa toimituksia? -MacGyver Maahantuojasta en tiedä, mutta Keravan Intro Musicista niitä saa ainakin tällä hetkellä. |
Espoon musiikissa on ollut Maverickia.Käytettynä oon nähnyt stadissa.En vaan nyt kuollaksenikaan muista missä.Varmaan Fazer,Musamaailma tai Huttunen. Tosiaan itse olen vain muutamaa Maverickia kokeillut mutta tuo kaula juttu pitää paikkansa.Erittäin hyvä tuntuma-matala action ja nauhatyö ensiluokkaista.Ei tahmaa todellakaan.Ns. "nopea" kaula oli kyseessä niissä mitä tuli testattua.Itse en tykännyt ulkonäöstä mutta se ei tähän liity. I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |