Aihe: Viimeinen,tingitty hinta LP mallisesta kitarasta
1
alatama
05.07.2004 22:33:07
Vaikkakin kauppahinta on aina ostajan ja myyjän välinen asia, olisi kiva kuulla millä hinnalla todellisuudessa lähtee esim. käytetty LP -mallinen sähkis. Kaupasta tai yksityiseltä. Tietysti asiaa voisi jaaritella pitkänkin kaavan mukaan mitkä asiat hintaan vaikuttaa, mutta yksinkertaisesti:kuinka halvalla ja mikä malli ?
Ben_D
05.07.2004 22:38:20

Vaikkakin kauppahinta on aina ostajan ja myyjän välinen asia, olisi kiva kuulla millä hinnalla todellisuudessa lähtee esim. käytetty LP -mallinen sähkis. Kaupasta tai yksityiseltä. Tietysti asiaa voisi jaaritella pitkänkin kaavan mukaan mitkä asiat hintaan vaikuttaa, mutta yksinkertaisesti:kuinka halvalla ja mikä malli ?

Riippuu vähän valmistajasta. Gibson, Tokai, Epiphone, Harley Benton vai joku muu? Eiköhän se haarukka ole 150 eurosta 1500 euroon.
Super-Jari
05.07.2004 22:41:03
Kysy ensin hinnan suuntaa ja sitten sanot että se on ihan liikaa. Niin se menee.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
alatama
05.07.2004 23:18:39
Tarkennus keskusteluun. Eli kertokaa millä hinnalla olette saaneet kitaran ? Olisi hauska kuulla hyvistä kaupoista.
mongoloidi
06.07.2004 00:23:24
Oman Framuksen (70-luvulla tehty!) sain "melkein sukulaisilta",koska se oli ollut jossain pihavajassa viimeiset 20 vuotta käyttämättömänä.
Muuta ei ollut paskana,kuin tallamikki,minkä laitatin kuntoon eli kepin hinnaksi tuli n.20€.
m6mm
06.07.2004 00:25:27
Riippuu vähän valmistajasta. Gibson, Tokai, Epiphone, Harley Benton vai joku muu? Eiköhän se haarukka ole 150 eurosta 150000 euroon.
Oho,wau!
McNulty
06.07.2004 08:30:09
No itse kyselin joskus Epin LP Customia joka on thomannilla 555€ ja Into-Luthmanilla 720€. Sain tingattua kyseisen pelin 567€ suomesta ostettuna, mutta onneksi joku sattui tuomaan 2kk vanhan Epiphone LP Customin (se valkoinen) myyntiin ja nappasin sen samantien mukaani. Sain sen edullisesti (390€).
T-Bone
Master of reality
06.07.2004 16:19:24
Valkoinen lespa 390! aika hyvin
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Kassu
06.07.2004 16:28:48
No itse kyselin joskus Epin LP Customia joka on thomannilla 555? ja Into-Luthmanilla 720?. Sain tingattua kyseisen pelin 567? suomesta ostettuna, mutta onneksi joku sattui tuomaan 2kk vanhan Epiphone LP Customin (se valkoinen) myyntiin ja nappasin sen samantien mukaani. Sain sen edullisesti (390?).

No perkele. Sulla kävi säkä.

Ihmettelen vain että kuka tampio yleensä myy kaksi kuukautta vanhan, hyvän kitaran.
Ben_D
06.07.2004 17:40:53

No perkele. Sulla kävi säkä.

Ihmettelen vain että kuka tampio yleensä myy kaksi kuukautta vanhan, hyvän kitaran.

Ei siihen mikään tampio tarvi olla. Jos ei istu niin ei istu. Mulla on sama juttu. Ei vaan sovi käteen näemmä Les Paul tai Strato mallinen keppi kun on tottunut kirveisiin.
Olli S.
06.07.2004 18:46:34

Ei siihen mikään tampio tarvi olla. Jos ei istu niin ei istu. Mulla on sama juttu. Ei vaan sovi käteen näemmä Les Paul tai Strato mallinen keppi kun on tottunut kirveisiin.

Tuon takia itse en osta hätiköidysti. Testaan kaupassa niin montaa ja niin paljon, että hukkaostoksia ei tule.
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä!
Super-Jari
06.07.2004 18:49:30
Tuon takia itse en osta hätiköidysti. Testaan kaupassa niin montaa ja niin paljon, että hukkaostoksia ei tule.

Soittotottumukset muuttuu.

En tiedä kumman Ben_D on ensin ostanut mutta veikkaan että Epin. Sitten saanut omaan käteen kunnolla istuvan ESPinsä ja avot, lespa on hyödytön.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Ben_D
06.07.2004 18:56:10 (muokattu 06.07.2004 18:56:22)

Soittotottumukset muuttuu.

En tiedä kumman Ben_D on ensin ostanut mutta veikkaan että Epin. Sitten saanut omaan käteen kunnolla istuvan ESPinsä ja avot, lespa on hyödytön.

ESP oli ennen Epiphonea. Mulla on ollut joskus paska Les Paul mallinen kitara ja ajattelin kakkoskitaraksi hankkia paremman Les Paulin. Kävin kaupassa kokeilemassa useaan kertaan ja tuntu ihan sopivalta, mutta sitten jotenkin vaan alko tuntuun hetken soittelun jälkeen siltä, että ei sittenkään istu. Siispä kitara myyntiin niin saa joku Les Paulin, joka sellasta oikeasti haluaa. Ja toi on mielestäni hemmetin hyvä Les Paul kopio.

Jenkki RR-1T tai RR-5 Jackson tulee seuraavaksi taloon.
Boogierooster
06.07.2004 21:22:19
Itse ostin fenixin 370€. Siinä on muuten vaihdettuna gibsonin mikit.
"Blinding signs flap, Flicker, flicker, flicker blam. Pow, pow. Stairway scare Dan dare who's there?" Pink Floyd: Astronomy Domine
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)