Aihe: Schallerin floydista
1
Kelle
10.07.2004 14:30:48
Meneekö tollanen schallerin floyd rose ihan heittämällä Jacksonin jt580 lp dlt lisenssi floikan tilalle? Tuleeko tossa thomanin 200 euron schallerissa kielilukot mukaan? Ja kannattaako vaihtaa toi siihe jacksonii jo vaa sopii?

Ja sitten toinen kysymys.

Missä Tampereen alueella olisi paikka johon kitaran voisi viedä säädettäväksi (intonaatio, kaularauta ja jne..) kun ei viitsisi itse alkaa säätelemään ku sit on kaikki ihan päin v***ua.
Mase
10.07.2004 14:41:28
Missä Tampereen alueella olisi paikka johon kitaran voisi viedä säädettäväksi (intonaatio, kaularauta ja jne..) kun ei viitsisi itse alkaa säätelemään ku sit on kaikki ihan päin v***ua.

Kitarafaktoria on täällä ainakin kehuttu, joten sinne?
www.kitarafaktori.com Haulla löytyy juttua muistakin esim. Nevalainen...
ed
10.07.2004 14:54:55
Meneekö tollanen schallerin floyd rose ihan heittämällä Jacksonin jt580 lp dlt lisenssi floikan tilalle? Tuleeko tossa thomanin 200 euron schallerissa kielilukot mukaan? Ja kannattaako vaihtaa toi siihe jacksonii jo vaa sopii?

Ja sitten toinen kysymys.

Schallerin pitäisi mennä jt580lpn tilalle ilman mitään modifikaatioita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)