Aihe: Vibrakampi esp-viperiin
1
l@ho
09.07.2004 15:23:17
Saako tohon viperiin (100fm) millään asennettua sellaista ..hömhöm no "kunnon" vibrakampea eli siis ei sitä bigsby - mallia. Alkanut vähän ketuttaa kun puuttuu
- Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP.. - Sori ruoka jäähtyy..
Jormaz
09.07.2004 15:26:25
Sen verran työläs ja kallis prosessi että kannattaa mieluummin myydä toi pois ja ostaa Floyd Rose-tallalla varustettu kitara tilalle.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Miikathebest
09.07.2004 15:38:37

Saako tohon viperiin (100fm) millään asennettua sellaista ..hömhöm no "kunnon" vibrakampea eli siis ei sitä bigsby - mallia. Alkanut vähän ketuttaa kun puuttuu

Saa erittäin helposti
http://www.vintagekramer.com/parts/floydpaul1.jpg

http://www.vintagekramer.com/parts/floydblkorg.jpg
tuollaisen asentamisessa tarvitsee tehdä jo hieman puutöitä.

http://www.projectguitar.com/tut/body.htm
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It - Miika's Vision
apuri
09.07.2004 16:10:55

1. Floyd Rosen asentaminen kitaraan on kallista. Samalla rahalla saa jo ihan hyvän käytetyn kampikepin.

2. Itse asentaessa pitää tietää mitä tekee. Pahimmassa tapauksessa tuloksena on kasa takkapuuta.
Miikathebest
09.07.2004 17:35:21

2. Itse asentaessa pitää tietää mitä tekee. Pahimmassa tapauksessa tuloksena on kasa takkapuuta.

Pitäisi pystyä välttämään polttopuiden syntyminen, jos on yhtään korkeammalla arvosanalla läpäissyt peruskoulut käsitöitä.

En oikein tajua miten tuollaisten laitteiden toiminta tuottaa joillekin päänvaivaa... Kun saa jonkun yksinkertaisen makaanisen laitteen käsiinsä(vrt floyd rose), niin kyllä sen toiminnan käsittää alta aikayksikön.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It - Miika's Vision
hanipai
09.07.2004 18:17:04

Revi elektroniikka pois ja vaihda mun kanssa floikalliseen M-100Fm malliin? Mä haluisin kiinteetallasen. Tosin en oo yleensä noista Vipereistä ihan hirveesti syttynyt paitsi Dodge Viperistä :) Jos kuitenkin kiinnostaa tai jotain muuta kiinnostaa floikallisuus, niin pikaviestiä vain. aattelin nimittäin hommata RG:n floikalliseksi tässä joskus.
Carpe Diem
hanipai
09.07.2004 18:38:35
Sen verran työläs ja kallis prosessi että kannattaa mieluummin myydä toi pois ja ostaa Floyd Rose-tallalla varustettu kitara tilalle.

Niinpä. Kunnon floikka maksaa sen 200e tai enemmän ja kyllä siinä saa aika paljon nakertaa, jos mielii sen floikan siihen saada. Kunnon välineillä se kyllä onnistuu, mutta kyllä kannattaa mieluummin floikkakitara hommata.
Carpe Diem
lord
10.07.2004 11:27:23 (muokattu 10.07.2004 11:28:06)
tähän en voi olla sanomatta kun että reisilles kuset jos meet vaihtamaan kelluvan tallan siihe sinun kitaraas... tullee jyrsimisen kanssa maksamaan enemmän kuin se sinun kitaras. elikkä muutama vuosi tiivistä säästämistä ja uus keppi tilalle jossa on sitte se vibratalla....

e:kirjoitusvirheitä korjasin...
karaoke on perseestä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)