Super-Jari 09.07.2004 14:58:15 (muokattu 09.07.2004 14:58:30) | |
---|
Tuommonen tuli sitten ostettua. Muutaman tunnin kokeilun jälkeen voisi sanoa että hyvä ostos. Haju on outo ja trankkujen jälkeen huomaa että mikkivalitsimellakin voi tehdä jotain. Kova kiertämään isolla säröllä. Illalla sitten lisää juttua kunhan on treenit pidetty. Jee! edit. omakuvasta löytyy kuva kamppeesta. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
McNulty 09.07.2004 15:00:26 | |
---|
hyvä laite, mielestäni ok hintaan. Muista sitten sisäänajaa huolella ja mikäli on aivan uudet putket niin parilla ekalla kerralla kannattaa antaa lämmetä kunnolla. =) T-Bone |
Super-Jari 09.07.2004 15:02:33 | |
---|
hyvä laite, mielestäni ok hintaan. Muista sitten sisäänajaa huolella ja mikäli on aivan uudet putket niin parilla ekalla kerralla kannattaa antaa lämmetä kunnolla. =) Juu. Kovaan käyttöön raukka joutuu. Kertokaa ihmeessä jos on jotain tärkeitä tai vähemmän tärkeitä sääntöjä tai tapoja mitä kuuluu putkinupin kanssa tehdä. On nimittäin mun eka putkilaitos. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
McNulty 09.07.2004 15:07:21 | |
---|
Juu. Kovaan käyttöön raukka joutuu. Kertokaa ihmeessä jos on jotain tärkeitä tai vähemmän tärkeitä sääntöjä tai tapoja mitä kuuluu putkinupin kanssa tehdä. On nimittäin mun eka putkilaitos. no sen verran että odottaa hetken putkien lämpenemistä ennenkö luukuttaa nupit kaakossa. Ja ennenkö roudaa lämmintä vahvaria niin kannattaa antaa putkien jäähtyä. Eikä sitä tietysti kannata tiputella jne jne... T-Bone |
dragon 09.07.2004 15:11:50 | |
---|
Juu. Kovaan käyttöön raukka joutuu. Kertokaa ihmeessä jos on jotain tärkeitä tai vähemmän tärkeitä sääntöjä tai tapoja mitä kuuluu putkinupin kanssa tehdä. On nimittäin mun eka putkilaitos. Eikä ikinä saa laittaa nuppia päälle, jos kaappi ei ole kiinni. |
Puavali 09.07.2004 15:14:42 | |
---|
Eikä ikinä saa laittaa nuppia päälle, jos kaappi ei ole kiinni. Plussan arvoinen huomautus. Nimimerkki "Sain putkivahvarin ilmaiseksi" "I'm a farting fat ass, I have gas gas gas!" |
Super-Jari 09.07.2004 21:15:27 | |
---|
Nyt on sitten eka treenit pidetty. Soundi oli parasta, mutta tuntuu että volumea ei saanut mitenkään järisyttävän isolle, siis isolle mitä kuvittelin 60W antavan. Voi olla tietysti osaamattomuuskin. Yksien treenien perusteella sanoisin että ei mennyt raha hukkaan. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
Ben_D 09.07.2004 21:23:47 (muokattu 09.07.2004 21:24:29) | |
---|
Nyt on sitten eka treenit pidetty. Soundi oli parasta, mutta tuntuu että volumea ei saanut mitenkään järisyttävän isolle. En tiedä, kuinka kovaa soitatte, mutta kyllä 60 wattia pitäis suoltaa melkosen melun. Meillä ainakin toisen kitarstin 50w JCM-800 pitää hirveen metelin. Sen mitä olen Musamaailmassa joskus hetken testannut niin asiallinen laite. |
Super-Jari 09.07.2004 21:31:18 | |
---|
En tiedä, kuinka kovaa soitatte, mutta kyllä 60 wattia pitäis suoltaa melkosen melun. Meillä ainakin toisen kitarstin 50w JCM-800 pitää hirveen metelin. Saa siitä siis hyvin ääntä, riittää treeneihin, mutta luulin että siitä lähtisi enemmän (siis reilusti yli tarpeen). Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
TheWickerMan 10.07.2004 00:05:21 | |
---|
Saako tosta sellasta "vanhaa in flames säröä". Ja minkä hintanen toi oli? Tarkotan tolla "vanhaa in flames säröä" lausahduksella whoraclen aikaista säröä, sellasta oon haeskellu. - Kyllä. |
Super-Jari 10.07.2004 00:24:55 | |
---|
Saako tosta sellasta "vanhaa in flames säröä". Ja minkä hintanen toi oli? Tarkotan tolla "vanhaa in flames säröä" lausahduksella whoraclen aikaista säröä, sellasta oon haeskellu. Vähän siihen suuntaan. Käy kokeilemassa liikkeessä. Hintaa on semmonen 1000€ Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
TheWickerMan 10.07.2004 10:54:30 | |
---|
Joo, vois käydä testaamassa. - Kyllä. |
gator 10.07.2004 14:24:59 | |
---|
Kaappi vaikuttaa tohon volajuttuun yllättävän paljon. Mulla on 50 wattinen Laneyn putkinuppi ja huonojen elementtien läpi luukutettuna ei vola yksinkertasesti riitä alkuunkaan. Kunnon elementtien läpi taas riittää vallan mainiosti. |
Super-Jari 10.07.2004 14:34:33 | |
---|
Kaappi vaikuttaa tohon volajuttuun yllättävän paljon. Mulla on 50 wattinen Laneyn putkinuppi ja huonojen elementtien läpi luukutettuna ei vola yksinkertasesti riitä alkuunkaan. Kunnon elementtien läpi taas riittää vallan mainiosti. Niin arvelin. Olen katellu marshallin kaappeja. Ovat KUULEMMA tuohon tarkoitukseen parempia. Korjatkaa jos käsitys on väärä. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
TheWickerMan 10.07.2004 15:52:49 | |
---|
Mites nuo Peaveyn kaapit? Hintaa nillä ainakin näkyy olevan lähelle 1000e - Kyllä. |
trih 10.07.2004 16:13:19 | |
---|
Niin arvelin. Olen katellu marshallin kaappeja. Ovat KUULEMMA tuohon tarkoitukseen parempia. Korjatkaa jos käsitys on väärä. Elementtien herkkyys on ratkaiseva tekijä. Esim Celestionin legendaarisen Vintage 30 elementin herkkyys on 100dB. Jos jonkun elementin herkkyys on 94dB niin se kuulostaa puolet hiljaisemmalta. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Antti1 10.07.2004 17:27:22 (muokattu 10.07.2004 17:37:19) | |
---|
EDIT: Niin, siis Peaveylla on sekä hyviä, että vähemmän hyviä (riippuu kovasti mieltymyksistä, käyttötarkoituksesta ja vaatimuksista) kaappeja. Mene itse kokeilemaan. Otin sekoilut pois. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Super-Jari 10.07.2004 17:33:48 | |
---|
Mikähän tuon nupin kanssa sitten toimisi parhaiten? Ainakaan tuolla halvalla Peaveyllä siitä ei kaikkea saa irti. Tämän hetkinen kaappi toimi bandiittiin loistavana lisäkaappina mutta ei näytä putkipelin kanssa olevan makkeimmillaan. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
Super-Jari 10.07.2004 17:34:28 | |
---|
Mene itse kokeilemaan. Oispa jossain missä kokeilla. Ei Oulussa ainakaan häävisti noita kaappeja liikkeissä ole. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
Antti1 10.07.2004 17:36:16 (muokattu 10.07.2004 17:40:23) | |
---|
Mikähän tuon nupin kanssa sitten toimisi parhaiten? Ainakaan tuolla halvalla Peaveyllä siitä ei kaikkea saa irti. Tämän hetkinen kaappi toimi bandiittiin loistavana lisäkaappina mutta ei näytä putkipelin kanssa olevan makkeimmillaan. Joku V30:llä varustettu kaappi toimii varmasti hyvin. Kannattaa käydä testaamassa. Otat puhelimen kouraan, soitat kauppaan ja kysyt mitä kaappeja löytyy, otat nupin ja kitaran kainaloon ja marssit kauppaan testaamaan. EDIT 1: Jahap, vastaus tulikin jo ilmeisesti yllä. Tohon kokeiluun siis. EDIT 2: Saakos kysyä, että millä kaapilla tuota nuppia testasit ennen ostoa? Se taisi olla hyvä laite, kun tuon vahvarinkin ostit. Vai menikö ihan ääninäytteiden ja sika säkissä -periaatteen perusteella ostoslistalle? EDIT 3: Joo, voisi rajoittaa näitä edittejä ja miettiä tekstin sisällön etukäteen... Itse kuitenkin ostaisin varmaan sen ENGL Vintage kaapin, mainio on. Hintakin tosin aiheuttaa pientä rimakauhua, jonka takia jäi ostamatta moinen. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |