Aihe: VST-efektien käyttäjät?
1
rockitsb
13.07.2004 19:55:54 (muokattu 13.07.2004 19:57:19)
Olisiko mahdollista saada hyväksi havaittuja asetuksia jakoon? GuitarSuite varmasti löytyy monelta täällä palstalla, joten jos olette saaneet juuri sen oikean metallica-, blues-, tai jonkun muun saundin niin pistäkää ihmeessä tallennettu asetus johonkin ladattavaksi. Tai jos ei ole mahdollisuuksia mihinkään palvelimille laittaa, niin laittakaa vaikka tänne kaikki potikoiden arvot ja muut sellaiset. Lähinnä haen näitä JCM900-ääniä, tottakai muitakin saa laittaa, mutta olen vain todennut tuon JCM:n hyödyllisimmäksi.

Oletan nyt siis että jokainen äänityssofta tallentaa nuo asetukset samalla tavalla eli ".fxp"-muotoon.

Ei nimittäin jaksa ruuvailla enää, tuossa vahvistimessa on jo tarpeeksi tekemistä.

EDIT: Niin ja rautalankasauondi olisi kiva myös, kun ei tuosta KRISTAL Multi Delaysta tajua mitään.
"Life sucks and then you fuckin' die." -Ozzy Osbourne
askomiko
13.07.2004 22:47:28
Näitten särösoundit on SD-1 tai DS-1 gaini pienellä ja vola kovalla, -> JCM900, B-kanava, middle ja presence yli puolenvälin.

http://koti.mbnet.fi/~fisq/mp3/kitarademot/plugarit/

Puhdas soundi oli jotensakin se Twinimallinnus. Ei noissa niin tehokkaita säätöjä ole että soundi kovin pajoa niiden asennosta kiinni jäisi.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Niq
13.07.2004 23:52:37

Sitten kun vielä saisi jostain soittotaitoa mallintavan plugin. Voisi helpottaa tuota soundien etsimistä, taitava soitanta kun kuulostaa hyvältä melkein minkä tahansa läpi, kun taas huonoa soitantaa ei saa oikein millään kuulostamaan hyvältä. ;)
I have a cunning plan
askomiko
14.07.2004 00:09:47
Eiköhän ne senkin jossain vaiheessa väsää. Olen ensimmäisenä jonossa.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Niq
14.07.2004 00:31:26

Mä oon toka. :)
I have a cunning plan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)