tUrO 27.06.2004 23:59:16 | |
---|
No mulla on tommone Ibanez RG 320 ja siinä on juuri tämä huono talla joka on niin paska sitä ei saa vireesee kirveelläkään jos se on kelluvana. Mulla on ollu siinä tommonen viritys että siel on semmone puunpala välils ettei se pääse kellumaa vaan se on paikallaan. No ostin täs ny sit kakkos kitaraks PRS CE 24 Ja aattelin "normalisoida" tuon Ibanezin eli ottaa noi mun viritykset pois ja pitää sitä perus virees jne. No arvakkaas onnistuko ei jumalauta mulle palas pahoja muistoja miks mä tuon virityksen oon tuoho väsänny. No onko kukaan saanu korjattua tuota vikaa? Esim viedälle jollekki korjaajalle joka vaihtas sinne jotaki osia tai jotain. Vai onnistusko itte vaihtaa? Mikä sielä ees kusoo ku ei pysy virees? Kaverilla on tommone washburni kelluva talla skitta ja sillä se on paljon helpommin viritettävä. Eli onko kellään kokemuksia? Ja anteeksi taas ku tuli näin hämärää tekstiä. |
tommiot 28.06.2004 00:50:01 | |
---|
Ostat Original Floyd Rosen siihen... joku tässä taisi just kirjotella että vaihto johonkin skittaansa edellä mainitun floikan halpiksen tilalle. |
Velli 28.06.2004 00:59:20 (muokattu 28.06.2004 01:18:46) | |
---|
Niin just, PRS kakkoskitaraksi ;). Siinä tallassa kusee se että se on tehty pehmeästä metallista ja se että ne tukipaalut, joita vastaan se talla nojautuu, eivät ole lukittavat. Paras tapa korjata tilanne on myydä se kitara mulle halvalla varaosiksi =). On kuin kotiin palaisi kun palaa kotiin. |
Jackson Dinky 28.06.2004 01:39:24 | |
---|
No mulla on tommone Ibanez RG 320 ja siinä on juuri tämä huono talla joka on niin paska sitä ei saa vireesee kirveelläkään jos se on kelluvana. Mulla on ollu siinä tommonen viritys että siel on semmone puunpala välils ettei se pääse kellumaa vaan se on paikallaan. No ostin täs ny sit kakkos kitaraks PRS CE 24 Ja aattelin "normalisoida" tuon Ibanezin eli ottaa noi mun viritykset pois ja pitää sitä perus virees jne. No arvakkaas onnistuko ei jumalauta mulle palas pahoja muistoja miks mä tuon virityksen oon tuoho väsänny. No onko kukaan saanu korjattua tuota vikaa? Esim viedälle jollekki korjaajalle joka vaihtas sinne jotaki osia tai jotain. Vai onnistusko itte vaihtaa? Mikä sielä ees kusoo ku ei pysy virees? Kaverilla on tommone washburni kelluva talla skitta ja sillä se on paljon helpommin viritettävä. Eli onko kellään kokemuksia? Ja anteeksi taas ku tuli näin hämärää tekstiä. Puuttuuko sun nimestä B-kirjain? hoho. (oli pakko) Kirjoittakaa minulle kommentti. (Sielä on jo mitä pitää kirjottaa) |
Antti90 28.06.2004 08:49:27 | |
---|
kiristät kielilukkoja tarpeeksi niin eiköhän luulisi paskankin tallan pitävän vireessä.. Jotta perkele! |
mikko1 28.06.2004 09:47:09 | |
---|
kiristät kielilukkoja tarpeeksi niin eiköhän luulisi paskankin tallan pitävän vireessä.. häh? "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
Svensson 28.06.2004 09:59:01 | |
---|
Sitä pitää vaan säätää. Oma tallani pitä vireen aika V'tun hyvin . Saaka aika paljon kammeta että menee poies vireestä . Hi kids , my name is Svensson , this is how I blow everyone away on the guitar ! ... Im Fucking amazing . |
Niskamies 28.06.2004 10:11:32 | |
---|
Torilla on myynnissä Ibanezin edge satasella, osta se sieltä ja pistä tohon kitaraan, niin johan pitää vireen. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Velli 28.06.2004 12:24:55 | |
---|
Torilla on myynnissä Ibanezin edge satasella, osta se sieltä ja pistä tohon kitaraan, niin johan pitää vireen. Tuossa on vain semmoinen homma että Edge ei mene heittämällä kitaraan, jossa on lo-trs-talla (olettaen että se tuossa kysyjän kitarassa on). Bodyyn täytyy tehdä routingia että sen saa mahtumaan sinne. On kuin kotiin palaisi kun palaa kotiin. |
Keppis 28.06.2004 13:44:43 | |
---|
mulla on kans semmosen puupalikan tapanen viritys. Saahan sillä toiseen suuntaan kammetettua. Niin juu mulla taitaa olla yks ylimääränen jousi, niillä kannattaa kokeilla tehäs sitä jäykemmäks. Tilutus on sairasta. |
Ziggy Bubba 29.06.2004 01:06:47 | |
---|
Mulla on sen vakio puupalikan tilalla öhöm, pyyhekumi. Se vaan tuntuu sopivan tohon väliin, eikä se nyt niin paljoa jousta kuin luulisi :) Vähän joutuu aina virettä säätämään kun tiputtaa esim. drop-C:hen.. Ihan ok tuokin. :P |
suolintu 29.06.2004 15:35:02 | |
---|
Mulla ibanez rg 620 ja se pitää vireen kyllä melko hyvin. Tosin aina se vähän on aavistuksen ylä tai alavireessä kammen käytön jälkeen, mutta ei kai sitä sen tarkemmaksi saakaan. Kielet on kuitenkin suhteessa toisiinsa aina vireessä joten tuota vikaa ei huomaakaan. Minkäs niminen tuo kitarani talla sitten on? Onko tuossa omistamassani rg:ssä just se edge talla? |
tommiot 29.06.2004 15:52:07 (muokattu 29.06.2004 15:53:56) | |
---|
Mulla ibanez rg 620 ja se pitää vireen kyllä melko hyvin. Tosin aina se vähän on aavistuksen ylä tai alavireessä kammen käytön jälkeen, mutta ei kai sitä sen tarkemmaksi saakaan. Kielet on kuitenkin suhteessa toisiinsa aina vireessä joten tuota vikaa ei huomaakaan. Minkäs niminen tuo kitarani talla sitten on? Onko tuossa omistamassani rg:ssä just se edge talla? Katso mitä siinä lukee siinä tallassa. EDIT: Levytukun mukaan double edge tai edge, riippuu mikä RG620 sulla on. |
suolintu 29.06.2004 21:05:54 | |
---|
Edge talla. Pidetäänkö sitä laadukkaana? Mulla ainakin on toiminut ihan hyvin. |
tommiot 29.06.2004 21:15:29 | |
---|
Edge talla. Pidetäänkö sitä laadukkaana? Mulla ainakin on toiminut ihan hyvin. Jos se sulla toimii hyvin niin eikös se silloin ole laadukas? ;) |
Velli 29.06.2004 21:48:47 | |
---|
Edge talla. Pidetäänkö sitä laadukkaana? Mulla ainakin on toiminut ihan hyvin. Vanha Edge ja Lo-Pro Edge ovat oikein säädettynä stabiileimmat tallat markkinoilla. On kuin kotiin palaisi kun palaa kotiin. |
tUrO 30.06.2004 02:17:38 | |
---|
Tos mun omas on Lo-Trs Tram 2 |
Antti90 30.06.2004 11:27:12 | |
---|
Edge on hemmetin hyvä talla. mulla on käytetty iba mis on edge ja pelittää erittäin hyvin. suosittelen. Jotta perkele! |
wilperi 10.07.2004 17:47:51 | |
---|
itse laitoin kaikkiin paikkoihin jouset, eli yhteensä 5 jousta. toiminu paremmin kuin alkuperäiset 3 jousta. kokeile. |
kiitos 10.07.2004 18:30:39 | |
---|
Säädä sitä tallaas, kato ohjeet FAQ:eista. |