Aihe: GuitarPort - softa ei käynnisty
1
Ben_D
20.07.2004 19:01:31

Näyttäis olevan Line 6:en palvelimet alhaalla. Kun käynnistän softan niin sanoo Establishing Connection to GuitarPort Online tms. eikä etene mihinkään. Pitäishän ton softan toimia ilman yhteyttä Guitarport Onlineen tai sitten on softan ja raudan toteutus perseellään..

Johtuukohan tää nyt tästä palvelimien alhaalla olemisesta? Toimiiko muilla?
Kassu
20.07.2004 19:02:54
Näyttäis olevan Line 6:en palvelimet alhaalla. Kun käynnistän softan niin sanoo Establishing Connection to GuitarPort Online tms. eikä etene mihinkään. Pitäishän ton softan toimia ilman yhteyttä Guitarport Onlineen tai sitten on softan ja raudan toteutus perseellään..

Johtuukohan tää nyt tästä palvelimien alhaalla olemisesta? Toimiiko muilla?

Jos kokeilet tunnin päästä uudestaan?
Pelaako nettis hyvin?
Ben_D
20.07.2004 19:06:34

Jos kokeilet tunnin päästä uudestaan?
Pelaako nettis hyvin?

Pelaa. Ei mitään ongelmia. Mä olen nyt kahdella eri koneella testannut ja sama homma. Paskoja mailoja.
Kassu
20.07.2004 19:07:49
Pelaa. Ei mitään ongelmia. Mä olen nyt kahdella eri koneella testannut ja sama homma. Paskoja mailoja.

No voihan. Rändilläkö pitäisi päästä leikkimään? ;)
sihvoh
20.07.2004 19:10:29
Niillä on jonkin sortin huoltokatko menossa...

http://www.guitarport.com/index.html
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
Ben_D
20.07.2004 19:11:43

No voihan. Rändilläkö pitäisi päästä leikkimään? ;)

Juu ei tulis mieleenkään ;) Ei jaksais kämpille lähtee.. Joo se taitaa toi huoltokatko vaikuttaa. Toi rauta ei toimi nyt oikein.
sihvoh
20.07.2004 19:43:12
Juu ei tulis mieleenkään ;) Ei jaksais kämpille lähtee.. Joo se taitaa toi huoltokatko vaikuttaa. Toi rauta ei toimi nyt oikein.

Olen kyllä samaa mieltä, että eihän tämän näin pitänyt toimia. Piru kun osaisi säätää guitarport.ini -tiedostoon asetuksen joka estää automaattisen kytkeytymisen... Sen saa päälle valikoiista, mutta kun ei pääse sinne saakka.
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
Ben_D
20.07.2004 20:03:26 (muokattu 20.07.2004 20:03:46)

Olen kyllä samaa mieltä, että eihän tämän näin pitänyt toimia. Piru kun osaisi säätää guitarport.ini -tiedostoon asetuksen joka estää automaattisen kytkeytymisen... Sen saa päälle valikoiista, mutta kun ei pääse sinne saakka.

Mä ehdin jo uninstalloimaan 2.0 version kun luulin, että softassa on vikaa.. Nyt mulla on tosta CD:ltä asennettuna se ensimmäinen versio, mutta ei sekään toimi. Täytyy vilasta sitä .ini filea.

Sullakaan ei luultavasti softa käynnisty?
sihvoh
20.07.2004 20:26:27 (muokattu 20.07.2004 20:38:22)
Sullakaan ei luultavasti softa käynnisty?

Sen saa käyntiin kahdella tavalla:

1) Pistää verkkoyhteyden nurin ja pistää käyntiin

Tai sitten...

2) guitarport.ini -tiedostoon seuraavat rivit:

InetConnect=0
OfflineMode=1
InternetEnabled=0

EDIT: Suosittelen ensimmäistä keinoa ja sitten muuttamaan sen sieltä valikoista...
FoN
20.07.2004 21:17:56
Harmony-Centralista tietoa tilanteeseen:

Line6 is down.. this might be why. (podxt users might like)
"I was on the phone today with Line 6. This is what they told me.

1. There's a new product for the XT (and others maybe... I have a XT so his comments were XT focused) called Line 6 Monkey. It's FREE and supposed to check their website for updates based on your current XT config.

2. Then there's the FREE XT firmware 2.0 upgrade.

3. Also they are announcing three XT "Packs" for $49 each, or all 3 for the price of 2. These XT "Packs" contain different amp models and stompboxes. Firmware 2.0 is required to use the "Packs."

The Line 6 guy told me the site was down because they were adding the admin screens for the new products (don't know exactly what that means... but that's what he said).

http://acapella.harmony-central.com … owthread.php?s=&threadid=683780
"there's no one in hell, all the devils are here." -WS
madu
21.07.2004 09:36:13

Otin heti pois ton automaattisen kytkeytymisen kun ostin guitarportin, eipähän ollut nyt tätä ongelmaa. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)