Aihe: Engl Screamer-combon omistajat
1
Mando
20.07.2004 10:55:36
Kertokaapa kokemuksianne combon rakenteesta; resonoiko kotelo häiritsevästi kovempaa soittaessa?
Combo on ehtinyt olla jo jonkin aikaa markkinoilla. Onko ilmennyt "lastentauteja"?
Antti1
20.07.2004 13:03:25
Kertokaapa kokemuksianne combon rakenteesta; resonoiko kotelo häiritsevästi kovempaa soittaessa?
Combo on ehtinyt olla jo jonkin aikaa markkinoilla. Onko ilmennyt "lastentauteja"?

En comboa omista (nupin kylläkin), mutta Screameria hankkiessa pyörittelin kyllä aika tarkkaan eri vaihtoehtojen hyvät ja huonot puolet. Combossa lähinnä häiritsi avoin kaappi: liian vähän alapäätä mun makuun ja hiukan honottava soundi. Joku joskus sanoi soundia tunkkaiseksi, mutta sitä se ei mun mielestä ole.

Tuo combohan on ollut melko kauan jo markkinoilla, ruskea malli kun oli jo pitkään ennen nykyistä. Eipä taida lastentaudeista mokoma kauheasti kärsiä, sen verran laadukas peli on kuitenkin kyseessä.
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
päänahka
20.07.2004 13:09:06
Ei siinä tunkkainen soundi munkaan mielestä ole, päinvastoin. Kokeilin ensin Mesan 2x12" kaapilla ja sen jälkeen samoilla säädöillä ilman kaappia, kuulosti jopa liian kirkkaalta, sellaiselta että korvat repee. Lisäkaapilla kuulostaa hyvältä. Kai se ilmankin, jos ruuvaa vähän trebleä ja middleä pois.
Soolot on perseestä.
madu
20.07.2004 13:46:20
En comboa omista (nupin kylläkin), mutta Screameria hankkiessa pyörittelin kyllä aika tarkkaan eri vaihtoehtojen hyvät ja huonot puolet. Combossa lähinnä häiritsi avoin kaappi: liian vähän alapäätä mun makuun ja hiukan honottava soundi.

Päädyin myös nuppiin koska combosta ei sitä botnea niin paljoa löytynyt. Tosin lisäkaapillahan sekin asia ratkeaa tai sitten sulkemalla tuon combon takaosan.
Wolfheart
21.07.2004 14:53:00
Mulla on tuo combo ja ihan tyytyväinen olen siihen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)