voka 16.07.2004 21:36:24 | |
---|
Eli, ensimmäisen kitaran osto vakavasti harkinnassa. Haussa olis malli joka olis parhaimmillaan bluesissa ja (hard) rockissa, hinta kiertelis siinä 200-300€ paikkeilla .. alottelijalle sopiva kitara joka kestäis ja jota kestäis vetää sen vuoden pari? Toi G-310 näyttäisi sinänsä mukavalta, että se on sen 250€ ja sen on sanottu sopivan ainakin rockin soittoon aika hyvin. Humbuckerit on sitä normi-tavaraa, mutta jos ne ei nyt aivan paskat ole, eli ääni on ei-asiantuntijan korville siedettävää niin ne kelpaa kyllä hyvin. Kenelläkään kokemusta/infoa siitä miten yksilöllisesti tasoltaan vaihtelevia noi kyseiset Epiphonet on? Soittamisen on kehutu olevan hyväntuntuista, mutta kun itse ei osaa paskan vertaa niin .. *olankohautus* Sitten .. vahvistimen kimppuun (luulitte jo selvinneenne?). Jos nyt tarkoituksena on harjoitella kerrostalossa jossa on murhanhimoisia naapureita, eli toisinsanoen käyttää 95% ajasta kuulokkeita niin onko Behringerin X V-Ampin osto vahvistimen sijasta aivan paska idea? Se nyt on kyllä muovia (pedaali näyttää aika sub-standardilta (no, halpahan se on, mitä muka pitäis odottaa?), mutta ei sitä missään keikoilla olekaan tarkoitus käyttää eikä mulla mitään kirvespotkujakaan siihen pedaaliin ole tarkoitus vetää .. harjoittelua ja pientä jammailua varten. Kiitos, juokaa pari bisseä jos lukeminen uuvutti, se auttaa aina. -- voka |
Kassu 16.07.2004 21:46:27 | |
---|
Osta multa Fender 15 w Frontman amp, ajattelin laittaa huutokauppaan. |
Roberto 17.07.2004 11:21:02 | |
---|
Ota kauppaan joku kokeneempi kaveri mukaan, säästyt monelta vedätykseltä. |
Härski 17.07.2004 11:26:21 | |
---|
Osta multa Fender 15 w Frontman amp, ajattelin laittaa huutokauppaan. Tuo pitäisi olla tuo Frontmanin kaupittelu laitonta touhua. Rangaistus saisi olla vähintään Törkeää Petosta vastaava. |
Samuel P. 20.07.2004 20:17:00 | |
---|
Kenelläkään kokemusta/infoa siitä miten yksilöllisesti tasoltaan vaihtelevia noi kyseiset Epiphonet on? Soittamisen on kehutu olevan hyväntuntuista, mutta kun itse ei osaa paskan vertaa niin .. *olankohautus* Eiköhän noissa epiphoneissa aika hyvä hinta-laatusuhde ole. Tuossa hintaluokassa on kyllä varmasti laatuvaihtelua, kun kalliimmissakin laitteissa on. Ota osaava kaveri mukaan testaamaan, jos voit. Itse olen aikanaan soitellut Epin Les Paulilla, jonkin verran myös keikkaa, eikä sitä peliä yhtään hävetä tarvinnut. Kohtalaista parempi soittaa ja kohtalainen soundi. Behringeristä ei ole kokemuksia. Mutta jos oikeaa vahvistinta etsit, koita löytää jostain semmoinen pieni, olikohan se 15W, etuvahvistimella varustettu Vox. Olikohan sen nimi Pathfinder? Mitä olen kokeillut, siinä vehkeessä oli makeat soundit kokoisekseen, jos ei ihan mättöjyräsoundia etsi. Eikä ollut hinnalla pilattu. Mutta tosiaan, laitteen pitää olla se putkella ruuditettu versio. |
Jii 20.07.2004 20:21:16 | |
---|
Tuo pitäisi olla tuo Frontmanin kaupittelu laitonta touhua. Rangaistus saisi olla vähintään Törkeää Petosta vastaava. Jep. mä annoin omani aikoinaan lainaan kaverille ehdolla, ettei palauta ainakaan mulle. |
Härski 20.07.2004 20:30:36 | |
---|
Jep. mä annoin omani aikoinaan lainaan kaverille ehdolla, ettei palauta ainakaan mulle. Mä myin omani pois, ja sain siitä jopa sen, minkä pyysin. Tämä tapahtui "urani" alkutaipaleella. |
sihvoh 20.07.2004 21:05:14 (muokattu 20.07.2004 22:18:29) | |
---|
Osta multa Fender 15 w Frontman amp, ajattelin laittaa huutokauppaan. Paljonko ajattelit maksaa, että joku ottaisi sen ? :-) Itse pääsin siitä sillä tavalla, että heitin kaikki elektroniikat pihalle ja tein pienen putkivahvistimen tilalle. Kauitin on vielä se entinen ja aika huono kyllä sekin... Täytyy sanoa, että tuossa voisi Fender vähän hävetä... I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
Keke Urlaub 20.07.2004 22:15:17 | |
---|
Kannattaa oikeastaan pikemminkin ostaa se epin g400 samantien ja vaffariksi cube30 rolandilta. Pedaaleja hakusessa, tsekkaa oma sivu/tori! |
sihvoh 20.07.2004 22:36:24 | |
---|
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
Explorer 21.07.2004 00:31:29 | |
---|
Kannattaa oikeastaan pikemminkin ostaa se epin g400 samantien ja vaffariksi cube30 rolandilta. Juu kannatan, Epiluurin G400 on paljon lähempänä virallista SG:tä kuin tuo väsynyt G310. Cube30 on hyvä, mutta tässä tapauksessa varmaankin jo Cube15 ajaisi asian jos teholla ei ole väliä. Let freedom ring with a shotgun blast. |
Keke Urlaub 21.07.2004 08:22:05 | |
---|
Tuo epiluuri g400 näyttäisi torilla olevan ihan hyvään hintaan. Voisinpa suositella. Kannattaa käydä kokeilemassa (ja hakemassa), jos suhteellisen lähellä on tuo kitara. Pedaaleja hakusessa, tsekkaa oma sivu/tori! |
Feggy 21.07.2004 12:04:36 | |
---|
Kitarapajassa on nätti 200 eskon vihreä Squier strato kaupan. Voisi ehkä maksaa vaivan kokeilla. Rumpalia etsitään psykeedeelis & new wave-vaikutteiseen rockbändiin Helsinkiin. Laitapa pikaviesti, niin kuulet lisää. |