Bentley 22.07.2004 02:15:03 | |
---|
Heipodei! Onkos ketään päivittänyt V-amp2:n softaa? Katsokaas kun Behringerin ohjeet taas todistavat itseänsä, eli niistä puuttuu todellakin tietoja, ja paljon. Sinne ku kuulemma pitäs vaihtaa aina päivityksen yhtyeydessä uusi EPROM, niin mistä tällaisen saa uuden ja maksaakohan se kenties jotain? Entä mitenkä uusi .BIN tiedosto päivitetään V-amppiin? For those who can't be without the music! |
BlackD 22.07.2004 04:53:36 | |
---|
Sinne ku kuulemma pitäs vaihtaa aina päivityksen yhtyeydessä uusi EPROM, niin mistä tällaisen saa uuden ja maksaakohan se kenties jotain? Entä mitenkä uusi .BIN tiedosto päivitetään V-amppiin? Homma menee niin, että eka ladataan uusin softa netistä disketille, sitten polkaistaan lähimpään elektroniikkakauppaan ja ostetaan tyhjä EPROM-piiri (noin 5e), ja lopuksi jatketaan matkaa jonnekin, missä on piirin"poltto"laitteet, esimerkiksi opiskelupaikan elektroniikkalabraan. Näin saatu ohjelmoitu piiri vaihdetaan vanhan tilalle V-Amppiin. Jos hommaa ei saa itse hoidettua, minua voi koittaa lahjoa rahalla :P |
Billsner 22.07.2004 08:57:04 (muokattu 22.07.2004 08:57:16) | |
---|
Onkos ketään päivittänyt V-amp2:n softaa? Se on kukaan eikä ketään! Jos hommaa ei saa itse hoidettua, minua voi koittaa lahjoa rahalla :P Paljollako pitäisi lahjoa? Onko sulla vehkeet tuon päivityksen tekoon? Etkä sinä asunut oulussa? You must gather your party before venturing forth. |
superfly 22.07.2004 09:25:42 | |
---|
Se on kukaan eikä ketään! Nyt iski kielipoliisi aiheesta. |
midprice 22.07.2004 09:52:52 (muokattu 22.07.2004 09:55:23) | |
---|
Onkos ketään päivittänyt V-amp2:n softaa? Onko vamp2:lle tullut päivitys? Vai tarkoitatko päivitystä vamp -> vamp2? EDIT: Noh kävin sitten katsomassa itse. Ja onhan se tosiaan 2.1 softapäivitys vamp2:lle |
Billsner 22.07.2004 09:53:08 | |
---|
Nyt iski kielipoliisi aiheesta. Ei minua häiritse yleensä mitkään kirjoitusvirheet, murteenkäyttö jne... mutta tuo häiritsee. Sori off-topicci. You must gather your party before venturing forth. |
galant88 22.07.2004 10:25:09 | |
---|
Toimiiko sama päivitys V-amp PRO:ssa? "Emmääätiä...kaverit mut tänne lähetti" |
hanipai 22.07.2004 12:29:38 | |
---|
Toimiiko sama päivitys V-amp PRO:ssa? Kyl luulis, mutta mitä tuo päivitys tuo tullessaan? Carpe Diem |
midprice 22.07.2004 12:40:04 | |
---|
|
Hirvi 22.07.2004 12:40:44 | |
---|
Kyl luulis, mutta mitä tuo päivitys tuo tullessaan? Lainaus v-amp.comista: - MIDI OUT/THRU FUNCTION - SOFTWARE UPDATES/BUG FIXES - FASTER WAH WAH ROUTINE Itse en kyllä viitsisi nähdä vaivaa noiden parannusten vuoksi. If it ain't broken, don't fix it. Rokkaa kuin hirvi! |
BlackD 22.07.2004 14:13:09 | |
---|
Paljollako pitäisi lahjoa? Onko sulla vehkeet tuon päivityksen tekoon? Etkä sinä asunut oulussa? Hintaa en ole kovin tarkasti miettinyt. Itsellä ei laitteita ole, mutta tuolta Oulun yliopiston tiloista ne kyllä löytyvät. Harmi vaan, että mulla ei ole vielä omia avaimia sähköosaston puolelle, niin piirien polttelu näin kuumimpaan kesäaikaan voi tulla ongelmalliseksi. Kovasti kyllä mietin, jos pistäisi pienimuotoisen bisneksen pyörimään näiden päivityspiirien ympärille :) |
Bentley 22.07.2004 15:09:46 | |
---|
Oho, anteeksi. Yleensä kirjoitan oikeantyyppistä kielioppia, mutta saatte jo näin alkuvaiheessa oppia meikäläisen omaan kielioppiin :) Jaa että se menee noin. No, hyvänpäiväntuttuja on sen verran että niistä löytyy myös elektroniikka-alalla työskenteleviä ihmisiä, joten kyseisen homman ei tuntuisi olevan mikään ongelma *koputtaa puupäätänsä* No tuo päivitys kuulemma auttaa siihenki että kun vaihtaa bankista toiseen ja sit kun vaihtuu kans kaappimallinnukset, niin joskus se tekee sellasen ihmerätinän sinne mukaan, ja se ei ole mukavaa. Lähinnä tuon takia päivityksen haluaisin laittaa. For those who can't be without the music! |
Billsner 22.07.2004 18:46:02 | |
---|
Kovasti kyllä mietin, jos pistäisi pienimuotoisen bisneksen pyörimään näiden päivityspiirien ympärille :) Ehdottomasti business pyörimään. Aika harvalla kuitenkaan on taitoa ja/tai laitteita tehdä moisia hommia ja mitäs väärää siinä tekee jos hieman "opiskelu"-rahaa tienaa :) You must gather your party before venturing forth. |
hanipai 22.07.2004 21:16:17 | |
---|
Ehdottomasti business pyörimään. Aika harvalla kuitenkaan on taitoa ja/tai laitteita tehdä moisia hommia ja mitäs väärää siinä tekee jos hieman "opiskelu"-rahaa tienaa :) Joo, saattaisin itsekin olla kiinnostunut sellaisesta. Carpe Diem |
galant88 23.07.2004 07:36:40 | |
---|
Mikseiköhän Pro-malliin ole päivitystä? Oma Pro "sekoaa" joskus digiulostuloa käytettäessä. Ääni tulee selkeällä viiveellä, niinkuin olisi helvetisti kaikua. Homma korjaantuu kun lyö virrat pois ja takaisin mut vähän ajan päästä se tulee uudestaan. "Emmääätiä...kaverit mut tänne lähetti" |