Antsa 21.07.2004 18:31:44 | |
---|
Noniin. Tänään olin asentamassa uusia kieliä vasta hommaamaani stratoon. Olen pistänyt jo kaksi ylä e:tä paskaksi. Voin sanoa, että rassaa pikkasen. Mistä tämä voi jothua? Ja kieli ei mennyt tallan puoleisesta päädystä, vaan lavan kohdalta. Arvelen että se johtuu jotenkin tosta kielenohjaimesta. vituttaa. T. Issi |
Härski 21.07.2004 18:34:04 | |
---|
Joo, se pitäisi hioa tasaiseksi. Eli hienolla viilalla pari vetäisyä. Silmällä pitäisi nähdä ongelmakohta siinä. |
Antsa 21.07.2004 18:47:00 | |
---|
Kiitos. Nyt pitää sitten odottaa huomiseen asti, jotta pääsee ostamaan uuden kielen. Täytyy varmaan ostaa viisi kieltä varmuuden varalta. prkl. T. Issi |
LaXu 21.07.2004 19:25:10 | |
---|
Kielenohjaimiin on mullakin ylä-E:t katkeillu. Hiominen ei auttanut, joten vaihdoin grafiittiset tilalle. Kielten katkeilu loppui ja virekin pysyy paremmin. |
Vemmy 21.07.2004 20:11:00 | |
---|
Kyseessä on varmaankin ne vanhat lokkia muistuttavat peltilämiskät kieltenohjaimina..? Se uudempi rullalta näyttävä malli on jo paljon parempi, ei vielä ikinä ole yhtään kieltä katkennut tuolta päästä. Eikä muistaakseni muutenkaan... (siis stratosta). Siihen peltilämiskämalliin kyllä tuntuu välillä kieli ottavan kiinni kuin täi tervaan, sen mitä kokemusta niistä nyt on. Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
Antsa 21.07.2004 22:34:08 | |
---|
Kielenohjaimiin on mullakin ylä-E:t katkeillu. Hiominen ei auttanut, joten vaihdoin grafiittiset tilalle. Kielten katkeilu loppui ja virekin pysyy paremmin. Minkäs hintaiset noi grafiittiset ovat? T. Issi |
LaXu 21.07.2004 22:50:07 | |
---|
Minkäs hintaiset noi grafiittiset ovat? Nelisen euroa kappale Millbrookista..halvoiksi ei voi sanoa, mutta kyllä se aina katkenneet kielet ja huonosti pysyvän vireen voittaa. |
Antsa 21.07.2004 23:08:36 | |
---|
Nelisen euroa kappale Millbrookista..halvoiksi ei voi sanoa, mutta kyllä se aina katkenneet kielet ja huonosti pysyvän vireen voittaa. Tarviiko niitä ostaa kuin sen yhden kappaleen? vai tarvitsenko kaksi? Kyllä tommosseen aina on varaa. Kalliimaksihan tulee ostaa kokoajan uusia kieliä katkenneitten tilalle. Ja verisuonet eivät katkeile päästä. T. Issi |
LaXu 21.07.2004 23:58:58 | |
---|
Tarviiko niitä ostaa kuin sen yhden kappaleen? vai tarvitsenko kaksi? Kyllä tommosseen aina on varaa. Kalliimaksihan tulee ostaa kokoajan uusia kieliä katkenneitten tilalle. Ja verisuonet eivät katkeile päästä. Mieluummin molemmat vaihtoon. Niissä on tosin aika lyhyet ruuvit, itse jouduin D/G-kielten kieltenohjaimeen hommaamaan pidemmän ruuvin rautakaupasta. |
Listen 22.07.2004 12:09:49 | |
---|
Voisko tuo kielen katkeaminen johtua myös siitä, että kielenohjain on säädetty liian korkealle (vai matalalle? hyvin taas aivot leikkaa), ja kieli pätkähtää poikki kun menee liian kireälle? "Hän oli tarkka ja tehokas, mutta ei millään tavoin inspiroiva." -Englantilaisessa lehdessä julkaistusta muistokirjoituksesta. |
makeRiot 22.07.2004 16:51:13 | |
---|
vähän offtopic menee, mut mitäs antsa rockin horselle nykyisin kuuluu? uusia biisejä ja keikkaa tiedossa? viceroy paahtaa uutukaisten biisien kanssa ja syksyllä ois vissiin kaks keikkaa tiedossa...törmätään |
ZipPro 22.07.2004 16:52:56 (muokattu 22.07.2004 16:57:13) | |
---|
Kiitos. Nyt pitää sitten odottaa huomiseen asti, jotta pääsee ostamaan uuden kielen. Täytyy varmaan ostaa viisi kieltä varmuuden varalta. prkl. Voiko niitä kieliä ostaa yksittäin? Mä kun luulin et täytyy ostaa aina koko setti. Badger badger badger badger.... |
LaXu 22.07.2004 17:22:21 | |
---|
Voiko niitä kieliä ostaa yksittäin? Mä kun luulin et täytyy ostaa aina koko setti. Kyllä niitä pitäisi kaikista soitinliikkeistä yksittäinkin saada. |
Antsa 22.07.2004 22:22:06 | |
---|
vähän offtopic menee, mut mitäs antsa rockin horselle nykyisin kuuluu? uusia biisejä ja keikkaa tiedossa? viceroy paahtaa uutukaisten biisien kanssa ja syksyllä ois vissiin kaks keikkaa tiedossa...törmätään Ollaan nyt vähän tauolla. Meiltä lähti kolme soittajaa armeijaan, minä mukaanlukien. Pitäis joku viikonloppu päästä soittelemaan. Törmätään Lahden riehakkaassa yöelämässä. T. Issi
www.rockin-horse.net |
Antsa 22.07.2004 22:22:53 | |
---|
Ja kyllä kieliä voi ostaa erikseen. T. Issi
www.rockin-horse.net |
Hytne 22.07.2004 22:39:43 | |
---|
Ja kyllä kieliä voi ostaa erikseen. Kuinkas hintavia nuo yksittäiskielet ovat? Deere on kone, muut on leluja! |
kulmahiomakone 22.07.2004 23:03:18 | |
---|
Kuinkas hintavia nuo yksittäiskielet ovat? VSAssa saa daddariota irtokielinä eurolla (ainakin punomattomia, muita en ole ostanut). Jos ostaa useamman, niin saa alennusta. Ostan EL84 pääteputkella varustetun putkiradion, toimivan tai rikkinäisen. Aasialaisten kitaroiden originaalimikejä ostan myös (Tokai, Yamaha yms.) |