Mo. Onko kukaan koeponnistanut kyseistä nuppia ja jos on, niin miten tuo vertautuu Fireballiin? Tässä olen uutta vahvistinta katselemassa ja Englit kyllä ovat suuren kiinnostukseni kohde. Fireball vei sydämeni, mutta tuo RB kyllä himottaisi myös. Tuhannen megawatin totuus! |
Kuulostaa melko paljon Screamerilta, joskin ehkä vähän, hmm..., erilainen soundi. Kuulostaa ehdottomasti ENGLiltä. Fireballiin ei osaa verrata, kun ei ole tullut kokeiltua. Blackmoresta lähtee sitten aikamoista hevimörköä, jos sitä kaipaa. Ehkä jopa hurjempi soundi, kuin tossa mun Screamerissa. EDIT: Ja jottapa ei tule epäselvyyksiä, en ole itse testinyt mokomaa vempainta. Olen kuullut vain saman tyypin samalla kalustolla nauhoittamia clippejä. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Kuulostaa melko paljon Screamerilta, joskin ehkä vähän, hmm..., erilainen soundi. Kuulostaa ehdottomasti ENGLiltä. Fireballiin ei osaa verrata, kun ei ole tullut kokeiltua. Blackmoresta lähtee sitten aikamoista hevimörköä, jos sitä kaipaa. Ehkä jopa hurjempi soundi, kuin tossa mun Screamerissa. Mmm. Hyvä juttu. Mitenkä muuten Screamerin kanavan/moodinvaihto; hoituuko ilman paukahduksia ja taukoja? Ja onko tuo Z5 käytössä pätevä polkusin? Tuhannen megawatin totuus! |
Mmm. Hyvä juttu. Mitenkä muuten Screamerin kanavan/moodinvaihto; hoituuko ilman paukahduksia ja taukoja? Ja onko tuo Z5 käytössä pätevä polkusin? No on siinä vaihdettaessa sellanen ihan hiuksenhieno "tauko". Se on niin pieni (jotain sekunnin murto-osia), ettei siitä ole oikeastaan mitään haittaa. Z5 on mitä mainioin laite kyllä. EDIT: Pistettä lauseen perään... "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |