Aihe: Gibson SG Special vs. PRS Santana SE
1
tsrautia
27.07.2004 17:36:28
Tarkotuksena hankkia itelle toiseks kitaraks Les Paulin rinnalle kevyempi yksilö aivan sen takia, että ois helpompi vääntää asennemusaa stageilla:) Eli kitara tulis pääasias mättömusaan, mut myös rokkisoitteluun. Oon ny noita kahta katellu, ni kokemuksii? Molemmista on parin vuoden takaa sellainen muistikuva, että ovat helpposoittosia ja kevyitä..?!
Dinorocker
27.07.2004 18:43:21
SG olis mun valinta, voi tulla jopa ykkös-skeba!
Outrider
Antroid
27.07.2004 19:55:41
Ota mielummin PRS:istä vaihtoehdoksi Tremonti SE, mikäli sellaisen jostain löydät.
Kjukka
27.07.2004 20:52:20

Mulla saattais olla edullisesti myynnissä Tremonti SE jenkki-PRS-tallamikillä...
kimple87
28.07.2004 01:00:02 (muokattu 28.07.2004 01:07:25)
molemmat omistaneena(tai no gibson sg faded)

prs ei ihan mahottoman huono ollut. tykkäsin itte ainakin mikit oli muistaakseni hyvät ja hyvä kaula mutta sellainen muistikuva olis että 17 nauhasta ylöspäin oli vähän "kömpelö" soittaa(huom muistikuva) ja sähkövikaa oli paljon, muistaakseni olin soittanut tällä kitaralla 5-7 keikkaa ja on ollut vissiin kolmella keikalla jotain vikaa ja treeneis joskus saanut taistella mikkivalitsimen kanssa

mutta sg on ollut itteni mielestä aivan mahtava ja siinä on asennetta, ainut mikä minulla oli että tallamikki oli aika surkea mun musaan(vissiin 490t tai joku tuollainen siinä on vissiin) , kiersi paljon kovilla säröillä, kaulakin on mulle sopivan paksu(ei mikään kukkakeppi) ja jos rokkia soittaa niin mikitkin on siihen hyvät jo vakiona, olen soittanut muistaakseni omalla gibsonilla 10-11 keikkaa eikä noilla keikoilla ainakaan mitään vikaa ole tullut vastaan(en ole mikään helläkätinen kitaralle keikalla;) , mahtava kitara minun mielestä mutta kannattaas testata eka

(minun valinta olisi gibsoni)
viina on viisasten juoma ja sitä teille ei anneta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)