Aihe: Vasureita Helsingissä?
1
Tunari
28.07.2004 22:35:20
Kannattaako lähteä n.800 kilsan ostosreissulle? Onko kukaan pannut merkille miten hyvin on vasuri skittoja liikkeellä? Mallit 335, Tele ja strato kiinnostaa ja hintahaarukka 0-800e.

Vai joutuuko tyytymään tilaamiseen, odotukseen ja silmittömään tuskastumiseen.?
Ziggy Bubba
29.07.2004 11:09:30

Kannattaako lähteä n.800 kilsan ostosreissulle? Onko kukaan pannut merkille miten hyvin on vasuri skittoja liikkeellä? Mallit 335, Tele ja strato kiinnostaa ja hintahaarukka 0-800e.

Vai joutuuko tyytymään tilaamiseen, odotukseen ja silmittömään tuskastumiseen.?

Kävin tossa just kiertelemässä noita soitinkauppoja (Fazer, Levytukku, DLX Music..) ja jokunen vasurikin sattui silmään. Jep, olen siis vasuri itsekin :)

Stratoa ja Teleä löytyy kyllä Fazerilta vasureinakin, varsinkin Meksikolaisia.. Hintaa noilla on parisataa enemmän kuin vaikka Thomannilla. Squier ja Yamaha edustivat tuota "eka kitara" osastoa. 335-mallisia vasureita ei ole silmään sattunut, taitavat olla aika harvassa.
Levytukussa oli muuten 4-5 Ibanezin vasuria (RG, S, Gio..), ja DLX:ssä taisi olla yksi Gibsonin SG.. Tai sitten ei.

Aika pettyneenä (vääräkätisenä) totesin taas kerran miten niukalti noita vasurikeppejä on tarjolla. Ja turha toivo etsiä jotain harvinaisia malleja tai värejä, siihen on tyytyminen mitä tarjotaan.

Kannattaa varmaan pistää s-postia kauppiaille jotka haluamiasi merkkejä kauppaavat.
Minä en kyllä Stadiin reissaisi kitaraa ostamaan :)
Tunari
29.07.2004 11:47:53
Joo. Kiitoksia vaan neuvosta. Pitää kait alkaa postia ympäriinsä lähettämään. Tätä se vasurina on. Nooh ei auta itku.
Antroid
29.07.2004 20:39:59 (muokattu 29.07.2004 20:42:13)
Ei Suomessa vasureita ole. Hyvä jos jossain Fasulla on yksi strato. Niinpä enpä osta täältä enää jatkossa kitaroitani. Esimerkiksi Ruotsista saa halvemmalla ja valikoimaa on jo ihan eri tavalla. Tietysti sinne asti matkustaminen maksaa jonkun verran, mutta sen saa helposti kitaran hinnassa takaisin.
Jos on ~2000€ tai yli käytettävissä varallisuutta, suosittelen kääntymään soitinrakentajan puoleen. Siis jos tietää täsmälleen millaisen haluaa. Itse en tiennyt, siksipä en teettänyt.
www.tiptop.se
Siellä oli pari stratoa ainakin. Oli edukkaitakin kai.
Mutta älä osta sitä -75 stratoa, se on mun. :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)