app 09.07.2004 10:28:10 | |
---|
Treenikämpällä kävi rosvoja ja saaliiksi ottivat mukavan määrän tavaraa! Jos seuraavia vehkeitä liikkuu niin ne saattavat olla meiltä peräisin: Marshall JMP 2204 50W nuppi LINE6 DM4 Distortion Modeller Ibanez Tube Screamer Käsintehty putkinuppi (Laneyn runko) Boss Chorus Dunlop Cry Baby wahwah Dean Markley Overlord särkijä Roland VST880 digiraituri Shure SM57 Celestion 15" bassoelementti Peavey Mark IV Bassonuppi Hohner B-Bass V, 5-kielinen basso Kitaralaukku Charvel, harmaa Grapevine Keymix mikseri Boss TU-2 T-Bone konkkamikki Lisäilen tarkempaa tietoa kunhan saan sarjanumeroita laitteista. Todennäköisesti rosvot ei tiedä musalaitteista yhtään mitään koska kämpille jäi peltilaukkuja, mesa/boogieta ja muuta arvokasta tavaraa! Jos tälläisiä laitteita pyörii niin yhteyttä voi ottaa minuun numeroon: 0500-465 223 / aki |
Kitaravirtuaali 09.07.2004 10:38:13 (muokattu 09.07.2004 10:38:33) | |
---|
Juu kyllä minä ainakin olisin Mesan napannut kainaloon. Ei maar, paskahko nakki. Saatanaako tarvii aina kaikkien muiden kamat pölliä, menisivät töihin. E: Niin, joo, varoitusta notta pysyväksi. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Kaupatkaapas minulle Peaveyn Bandit tai Studiopro! |
Super-Jari 09.07.2004 10:40:53 | |
---|
Mistäpäin Oulua? Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
app 09.07.2004 10:50:34 | |
---|
Mistäpäin Oulua? Kamat viety Toppilasta 5-8.7.2004 välisenä aikana. |
p130 09.07.2004 11:42:09 | |
---|
Laitetaanpa seurantaan, soitithan jo kanikonttorille! Perkele, Toppilassa on omakin kämppä... Huolestuttavaa... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Keke Urlaub 09.07.2004 12:50:05 | |
---|
Voit olla varma, että mie pidän silmät auki. En tykkää tuommoisesta. If you can't beat the silence, be quiet. |
app 09.07.2004 13:05:51 | |
---|
Voit olla varma, että mie pidän silmät auki. En tykkää tuommoisesta. Kiitos! Selvästikkään varkaat eivät olleet muusikoita. Muusikot voivat olla köyhiä, mutta harvemmin epärehellisiä. Kahden viikon päästä keikka QStockissa eikä ole soittokamoja.... |
Keke Urlaub 09.07.2004 13:16:08 | |
---|
Kiitos! Selvästikkään varkaat eivät olleet muusikoita. Muusikot voivat olla köyhiä, mutta harvemmin epärehellisiä. Kahden viikon päästä keikka QStockissa eikä ole soittokamoja.... Voi hittolainen. Saatteko lainattua joltain toiselta oululaiselta osaajalta? If you can't beat the silence, be quiet. |
McNulty 09.07.2004 13:36:25 | |
---|
Kyllä... mie pidän kanssa silmät auki... HeManLinnan alueelta ainakin pannaan merkille mikäli joku kehuskelee uusilla laitteillaan (jotka täsmäisivät yllä olevaan listaan) tai jos näkyy kaupiteltavan. Jos erittäin tyhmiä ovat niin kamat ilmestyvät Oulun seudulla myyntiin, tai kuukauden päästä jossain keltasen pörssin palstalla. Ottaako tulli vastaan ilmoituksia varastetuista laitteista? Ajattelin vaan että tuo Haaparanta on vähän turhan lähellä siinä. Kannattaa sinnekin kokeilla jättää jotain viestiä. Ei voi kuin toivoa että kamat löytää takaisin kotiinsa ja vorot mestattavaksi. T-Bone |
Ben_D 09.07.2004 13:38:22 | |
---|
Voi hittolainen. Saatteko lainattua joltain toiselta oululaiselta osaajalta? Jeesataa nyt oululaiset tai lähiseudun bändit näitä jamppoja ja lainatkaa niille kamat. Pakkohan toi keikka on saada vedettyä, vaikka mikä olisi. Kävin kuuntelemassa biisejä sivuilta ja vaikka en itse noista syntikoista erikoisemmin välitä niin olipas helvetin hyvin soitettua ja tuotettua musiikkia. |
app 09.07.2004 16:52:07 | |
---|
Jeesataa nyt oululaiset tai lähiseudun bändit näitä jamppoja ja lainatkaa niille kamat. Pakkohan toi keikka on saada vedettyä, vaikka mikä olisi. Kävin kuuntelemassa biisejä sivuilta ja vaikka en itse noista syntikoista erikoisemmin välitä niin olipas helvetin hyvin soitettua ja tuotettua musiikkia. Kiitos! Kyllä me keikka vedetään, aina sitä saadaan jostain kamat revittyä! |
p130 09.07.2004 17:16:32 (muokattu 09.07.2004 17:18:57) | |
---|
Kyllä me keikka vedetään, aina sitä saadaan jostain kamat revittyä! Jos tulee oikeasti ongelmia niin tännepäin voi laittaa pikaviestiä. Jos kelpaa niin lainaan saa meikäläisen kamoja hätätilanteessa! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Super-Jari 09.07.2004 17:35:30 | |
---|
Jos tulee oikeasti ongelmia niin tännepäin voi laittaa pikaviestiä. Jos kelpaa niin lainaan saa meikäläisen kamoja hätätilanteessa! Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
Cypher 09.07.2004 22:15:26 | |
---|
Kiitoksia.Eiköhän me revitä jotain kampetta sinne keikalle. Pojat on Poikia |
hessurf 12.07.2004 11:36:25 | |
---|
Pirullista....Pidetään silmät ja korvat auki |
Zpochen 15.07.2004 10:51:12 | |
---|
Näyttäisi että sana on ainakin ihan hyvin levinnyt täällä Oulussa kun töissäkin pomo mainitsi asiasta. Ikiyössä hevon vitussa! Hornan tuutissa karsinassa! |
app 16.07.2004 12:06:06 | |
---|
Näyttäisi että sana on ainakin ihan hyvin levinnyt täällä Oulussa kun töissäkin pomo mainitsi asiasta. Hyvä juttu! Oulu-lehti teki jutun siitä viime viikolla, se varmaan auttaa. Ollaan myös lähetetty listat noin 30 musaliikkseeseen Suomessa :) |
tunkki 16.07.2004 19:32:17 | |
---|
Tuo varastaminen pitäisi kyllä tuomita raskaimman kaavan mukaan. Toisen omaisuuden viemisestä tulisi seurata reissu saunan taakse. Toivottavasti saatte vehkeet takaisin. Omalla kohdalla kämpille aikoinaan murtauduttiin kahteen otteeseen. Ekalla kerralla vietiin kaikki kaiutinelementit (!) kaapeista ja toisella kerralla kaikki kitarat. Idiootit repivät vielä marsun kaappien kankaat palasiksi, kun eivät tajunneet, että ämyreihin pääsee käsiksi takakautta. Kuin ihmeenkaupalla molemmilla kerroilla ryöstösaalis löytyi ja vieläpä hyvässä kunnossa. Tuhannen megawatin totuus! |
Saasta85 23.07.2004 11:17:14 | |
---|
Jos erittäin tyhmiä ovat niin kamat ilmestyvät Oulun seudulla myyntiin, tai kuukauden päästä jossain keltasen pörssin palstalla. Kannattee tsekata myös huuto.netistä jos siellä sattuis joku kauppaamaan kyseisiä vehkeitä. |
p130 26.07.2004 12:32:15 | |
---|
Hyvän keikan veti Amplifire Qstockissa lainakamoista huolimatta! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |