Tappajabanaani: Aika vähänlaisesti löytyi tältä foorumilta keskustelua tämän firman pedaaleista. Käyttääkö kukaan ja olisiko jakaa jotain kokemuksia? Minulla oli Green Rhino. Vallan mainio Tube Screamer johdannainen, mutta möin kaverille jolla se on jatkuvasti käytössä. Minulla on myös Vooldoo Labin Sparkle Drive Mod Tube Screamer johdannainen jonka blend napikasta tykkään, joten Green Rhino jäi työttömäksi minulla. Mutta siis erittäin hyvin tehty ja laadukas pedaali. Ei mitään valitettavaa. Minusta samaa tasoa Wamplereiden, Keeleyn yms. kanssa. |
Mulla on noiden Swollen Pickle fuzz-pedaali. Varsin mainio ja monipuolinen munsta. Saa varsin laajojen ja monipuolisten säätöjen ansiosta erilaisten sinkku/humppla/lipstick tele/jazzcasterien, stratojen, lespojen, jazzlootien, firebirdien ym keihäiden ja Kemperin välissä helposti toimivia soundeja ruuvattua. Monipuolisuudestaan huolimatta on helpompi löytää älyllisiä asetuksia, kuin vaikkapa Fuzz Factorysta, mikä on toki omalla tavallaan hulluudessaan myös hauska peli. Mut fuzzit jos mitkä on makuasioita. Kyllä totakin varmasti joku vihaa. ;) Pitihän tätäkin kokeilla... |