Laulava Kylätohtori 09.12.2016 11:22:17 | |
---|
Kertokaapa, viisaat, jotain Fender Espritistä? Käyttökokemuksia? Entäs mitä malleja näistä on, mitä pitäisi ostaessa tietää ja ennen kaikkea, missä hinnoissa nämä nykyään liikkuu? Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
high_society 09.12.2016 21:25:59 (muokattu 09.12.2016 21:27:40) | |
---|
King for a day. |
high_society 09.12.2016 21:36:10 | |
---|
King for a day. |
fox 09.12.2016 22:57:13 | |
---|
high_society: On muuten kaunis kitara, hieno sekotus jammua, gibbonia, stratoa jne..onnistuneesti. Edit. >Tykkään muutenki japsi e sarjalaisista, ni tollanen japsi esprit kasari alku/puolvälistä ois ihkupoxrax. http://www.ebay.com/itm/1984-Vintag … h=item33aa2eb7e6:g:meEAAOSwY45UThff Mites tuollainen? =) Mitenkään ottamatta kantaa mihinkään, Robben Ford, ennen kuin Fenderillä tehtiin noita "Robben Ford-malleja" kääntyi yhen jenkkifirman custom shopin puoleen ja halusi rungoltaan jotain Iba Artistia muistuttavaa. Tekivät sitten. Näin kiertelee huhut, todenperäisyyttä ei välttämättä voine varmistaa. Pitää kuitenkin todeta, että Fenkun malli on chambered-ratkaisusta johtuen kevyempi luultavasti. En muista tarkalleen, tosin oon vaan yhtä Fenkkua joskus katellut. |
high_society 09.12.2016 23:46:07 (muokattu 09.12.2016 23:48:46) | |
---|
Onhan nuo Artist sarjan kitarat jees(kyseinen malli), mutta ne pienet asiat, kuten tuo tallan levy on ruma, ja ehdottomasti mikin kehykset pitäis olla tuossa kerman väriset, ni ois nappi. Kullitetut hilavitkuttimet ovat niin kauan jees, ku ne on priimat. Oon taas sen verta tärpätissä, jotta tarkoititko, että fender ois väsänny Esprit linjan Robben Fordin innoitamana alunperin? Näin offtopiccina, itse en henk.koht arvosta kenenkään sig malleja, ja en koskaan sellaisia itselleni ostaisi. Pahin kaikista = Gibson Gary Claymoore Les R.I.P Paul Editoin kaiken. Unohdin lisätä artistin tuohon vaikutteisiin, mutta Espritissä pidemmät sakarat, ni istuu ainakin mun silmään jeesimmin. King for a day. |