Aihe: POD UX2 asennusongelma 1 | |
---|---|
![]() 09.12.2016 06:54:20 | |
....tai ei vielä ongelma, mutta kysymys, eli mulla on toi vehje, tollanen interface, jonka asennuslevykkeen oon hukannut. Tuote on rekisteröitty, ja koneen päivityksen myötä tekis mieli asentaa toki se uudelleen ja käyttää sitä. Onko kellään hajua, miten noi asennetaan jos ei oo asennuslevykkeitä tallelle? Ja mitä tietoja pitäis ottaa ylös että saa tuotteen asennettua uudestaan? | |
![]() 09.12.2016 07:57:54 | |
Lataa line6:n sivuilta vaan kaikki ajurit ja softat ja asenna: http://line6.com/software/index.html Eihän noilla asennuslevykkeillä ole koskaan muuta kuin jo julkaisuhetkellä vanhentunutta softaa, joten niiden takia ei kannata jännittää. | |
![]() 09.12.2016 09:59:29 | |
gunner: Lataa line6:n sivuilta vaan kaikki ajurit ja softat ja asenna: http://line6.com/software/index.html Eihän noilla asennuslevykkeillä ole koskaan muuta kuin jo julkaisuhetkellä vanhentunutta softaa, joten niiden takia ei kannata jännittää. Okei, tänks, ja sorry, oon aika käsi näiden kanssa kun mennään mukavuusaslueelta pois. Mitä tuolta siis kannattaa ladata? Ja osaatko sanoa, mitä tietoja kannattais ottaa talteen ennenku vaihtaa uuteen systeemiin? Onks muuten yleisempää tietoa, et onko noi konekohtaisia vai pystyykö useempaan koneeseen laittamaan ton softan, ku USB interface kyseessä, jota siis olis ihan jees käytellä myös läppärissä pöytäkoneen lisäksi. Kyseessä muuten erinomainen softa, toi POD Farm, milestäni. Jopa särösoundit on oikein käyttökelpoisia, mikä ei oo selviö kaikissa noissa jutuissa. Peruasiathan ei oo muuttuneet miksikään vaikka uusia versioita tästäkin softasta on tullut. | |
![]() 09.12.2016 10:37:29 | |
Talteen ei tartte ottaa mitään. Lataa ainakin ajurit (drivers), Line 6 Monkey ja Pod Farm, ei kai niillä muita tartte olla. Muistaakseni Pod Farm vaatii toimiakseen UX2:n kytkettynä koneeseen, joten plugari toimii aina sen mukaan, mihin olet pömpelin milloinkakin kiinnittänyt. Pod Farmihan ei mikään hirveen arvostettu plugari ole. Silti esim. Joey Sturgis tosin on tehnyt suurimman osan tuottamistaan metalcoren higain saundeista nimenomaan podfarmilla, ja ne toimii ihan järkyttävän hyvin. | |
![]() 12.12.2016 06:54:41 | |
gunner: Talteen ei tartte ottaa mitään. Lataa ainakin ajurit (drivers), Line 6 Monkey ja Pod Farm, ei kai niillä muita tartte olla. Muistaakseni Pod Farm vaatii toimiakseen UX2:n kytkettynä koneeseen, joten plugari toimii aina sen mukaan, mihin olet pömpelin milloinkakin kiinnittänyt. Pod Farmihan ei mikään hirveen arvostettu plugari ole. Silti esim. Joey Sturgis tosin on tehnyt suurimman osan tuottamistaan metalcoren higain saundeista nimenomaan podfarmilla, ja ne toimii ihan järkyttävän hyvin. Okei, kiitos näistä vastauksista. Tossa kun piti kuitenkin rekisteröityä ja sen myötä tehdä joku tunnari ja salasana sinne. Niin aattelin josko pitää olla jotain dataa tallessa. Mun mielestä on riittävän hyvä softa, ja nimenomaan toi semi-roso osasto toimii. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)