Listen 03.08.2004 11:01:38 | |
---|
|
kiitos 03.08.2004 14:40:18 | |
---|
Hyvin vähän noista coxxeista löytyy tietoa, jos edes ollenkaan. Eli jotain indokiina kitaroita jostain suurelta tehtaalta, jossa arvotaan merkki, joka laitetaan sitten lapaan.. Vaahtera on aika kyseenalainen runkopuuna, saattaa olla turhan kirkas-sointinen.. Squierit taitaa olla samaa hintaluokkaa ja nekään ei mitään lastulevykitaroita ole, joten niitä voisit kattella myös. Standard on kova, mutta hieman kalliimpi. |
trih 03.08.2004 14:50:15 | |
---|
Harley Benton-tasoa luulen. Muutamaa Coxxia olen kokeillut ja aika "sen oloisia". Älä ihmeessä noin paljoa maksa. Hyvä juttu kuitenkin jos runko on varmasti kokopuuta eikä vaneria. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Kitaravirtuaali 03.08.2004 14:54:26 | |
---|
Paria Coxxia olen kokeillut. Vai oliko se Cort? Ainakin Coxxin (muistaakseni) Tele sopi paremmin käteen kuin fenderin vastaava, viimeistely oli vallan hyvä ja soi nätisti akustisesti. Eli keppi kouraan ja testiä vaan. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?" |
Safaweb 03.08.2004 15:36:49 | |
---|
Kaverilla on sekä Coxx että Aria. Ihan hauskoja keppejä kun mikit vaihtaa :) |
Ukko 03.08.2004 16:40:33 | |
---|
Paria Coxxia olen kokeillut.. Olen minäkin testannut eikä ne mitään surkeita keppejä ole. Paitsi se punainen nimi lavassa on aika kornin näköinen. Ne on niitä kiinalaisia tuotteita joiden hinta/laatusuhde on ihan kohdallaan. Seitkyt luvulla ei suhteessa vastaavalla hinnalla saanut MINKÄÄNLAISTA sähkökitaraa. Ja ne senaikuiset halpis skebat olivat todella syvältä. |
Kitaravirtuaali 03.08.2004 16:44:35 | |
---|
Olen minäkin testannut eikä ne mitään surkeita keppejä ole. Paitsi se punainen nimi lavassa on aika kornin näköinem. Tähän kiinnitin itsekin huomiota. Aika vähäpätöinen seikka mutta kyllä se minua häiritsi hieman. Ei niinkään, että "En kehtaa näyttää että soitan coxxilla", vaan koska logo yksinkertaisesti on liian räikeä. Värit pois kitaroiden logoista. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?" |
esko 03.08.2004 22:51:23 | |
---|
Paitsi se punainen nimi lavassa on aika kornin näköinen Hiomapaperilla se nimi siitä pois, jos noin paljon siinä ärsyttää. |
Lonesome 04.08.2004 09:34:29 | |
---|
Seitkyt luvulla ei suhteessa vastaavalla hinnalla saanut MINKÄÄNLAISTA sähkökitaraa. Ja ne senaikuiset halpis skebat olivat todella syvältä. Komppaan tätä. Ihmetyttää suorastaan se, miten halvalla nykyisin saadaan tehtyä varsinkin puusosiltaan asiallisia kitaroita, joita on vielä mukava soittaa jopa suoraan tehtaan säädöillä. Ja kun puut on kunnossa (eli akustinen sointi), voi muita osia päivittää. 70-luvun aloittelijoille suunnattuja rimpuloita en todellakaan kaipaa. Ei minkäänlaista Eko-nostalgiaa meikäläisellä. Isi ja äippä maksoi sen aikuisen tonnin sellaisesta "starter-setistä", että onneksi sain myytyä pois. Ei ollut muillakaan silloin valinnanvaraa... Noita Coxxin malleja taisi olla jossain saksanlaisessa nettikaupassa todella halvalla. Ehkä ei kannata sieltä ruveta tilaamaan sokkona. Toisaalta Squierit on lähes yhtä halpoja ja omaan Affinity Strattiin olen ainakin tyytyväinen. Aihio maksoi 139 euroa T-kaupassa. Voishan tuohon vaikka uudet kytkimet ja tex-mexit laittaa... "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |