Aihe: T C Electronic M300
1
Knopfler79
29.04.2003 13:02:11
Onko kenelläkään kokemuksia tosta TC Electronicin uudesta vermeestä.. ominaisuuksia on ainakin aika mukavasti ja hintakaan ei ihan pilvissä ole. ?
tsrautia
02.08.2004 02:45:48
Nostetaas ylös ku itelleki ajankohtanen. Kellään kokemusta? Vahvarin efektilenkkiin tarvis multiefektiks, joten aiheuttaako ylimääräsii äänii vahvistimen soundeihin?
Locrian
02.08.2004 09:33:22
Enpä oo käyttänyt kitaraskoben efektilenkissä.TC:n oma kanta on ,että vehjettä ei suoranaisesti ole tarkoitettu kitaralle eikä heebot muuta suostu sanomaan.Jostain foorumilta oon lukenut että ongelmia olisi hurinoiden kanssa, mutta miksaus käytössä laite on niin hiljainen, että uskoisin vian olevan yhteensopimattomissa liitännöissä kuin itse M300:ssa.

Varmuuden välttämiseksi suosittelen jotain kitaralle tarkoitettua laitetta tai M300:sen testaamista juuri omien laitteidesi kanssa.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
pitk
02.08.2004 12:33:28

Enpä oo käyttänyt kitaraskoben efektilenkissä.TC:n oma kanta on ,että vehjettä ei suoranaisesti ole tarkoitettu kitaralle eikä heebot muuta suostu sanomaan.Jostain foorumilta oon lukenut että ongelmia olisi hurinoiden kanssa, mutta miksaus käytössä laite on niin hiljainen, että uskoisin vian olevan yhteensopimattomissa liitännöissä kuin itse M300:ssa.

Varmuuden välttämiseksi suosittelen jotain kitaralle tarkoitettua laitetta tai M300:sen testaamista juuri omien laitteidesi kanssa.

MIkä onkaan parempaa käyttöä kuin väärinkäyttö?
We are the road crew!
Locrian
02.08.2004 12:56:22
MIkä onkaan parempaa käyttöä kuin väärinkäyttö?

Emmätiä.Kerro sä.Mut hurinat on usein aika ikäviä eikä tosta varmaan lähe edes hyviä hurinoita.
LaXu
03.08.2004 22:31:19
Minuakin tuo kiinnostaisi, kun vaikuttaisi ihan monipuoliselta paketilta, on edullinen hinnaltaan ja helppokäyttöinenkin vielä. Efektien voimakkuuksien säädön kanssa tosin joutunee kikkailemaan, ainakin jos kitaran kanssa haluaa käyttää vahvistimen efektiluupissa?
Locrian
04.08.2004 10:08:44
Mäpä voisin tehdä tosta kattavan arvostelun kunhan muilta kiireiltä kerkiän.Pistän sitten tähän threadiin infoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)