booster 01.02.2003 21:58:13 | |
---|
Heips. Omistan keväällä 2000 uutena ostetun Tokain, jota nyt olen kauppaamassa. Olisi tarpeellista tietää, mikä malli on kyseessä, kun noita Love Rockeja näyttää olevan enemmänkin. Keppini kuva löytyy tästä: http://www.uta.fi/~hs65787/marshall/loverock.jpg Olen kiitollinen jos joku osaa/jaksaa auttaa. "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
LaXu 01.02.2003 22:04:33 | |
---|
No, ensin se helpoin, eli valmistusmaa: Jos lavan takana on sarjanumero, on kitara Japanissa tehty. Jos taas ei, niin se on korealainen. Mallinumero pitäisi löytyä kaulamikin alta, joten sen irrottaminen on edessä. Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
Yamaha DG80-112A vahvistin |
booster 01.02.2003 22:09:30 | |
---|
No, ensin se helpoin, eli valmistusmaa: Jos lavan takana on sarjanumero, on kitara Japanissa tehty. Jos taas ei, niin se on korealainen. Mallinumero pitäisi löytyä kaulamikin alta, joten sen irrottaminen on edessä. Jääköön nyt vielä irrottamatta.. (mun taidoilla :) Kiitoksia! "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
Jii 01.02.2003 22:55:39 | |
---|
http://www.uta.fi/~hs65787/marshall/loverock.jpg Anteeksi, kysymykseesi en aio vastata, mutta kuva antoi aihetta uuteen kysymykseen. Miksi tuota Les Paulin väriä kutsutaan. Stratoni on tuon värinen ja jos PRS:ni lisäksi joskus humbucker-kitaran hankin, se on LP juuri tuon värisenä ja äärimmäisen soivana yksilönä 8-). PRS tosin hoitaa tuon tontin kyllä niin mainiosti, joten tämä menee haaveilun piikkiin. Jotenkin tuo väri saa vaan GAS:in oireilemaan. Menenkö metsään, jos kutsuisin tätä LP-väriä 'tobacco sunburstiksi'? |
booster 01.02.2003 23:00:16 | |
---|
jotenkin tuo väri saa vaan GAS:in oireilemaan. Menenkö metsään, jos kutsuisin tätä LP-väriä 'tobacco sunburstiksi'? no sillä nimellä mä oon sitä aina kutsunut. Mullakin PTP-marsun ostosta tuli puolitoista viikkoo ja gäässi rupes taas nostaan päätään ja nyt täytyy vaihtaa kitaraa. 500e :llä lähtee tuo kitara, jos saa täälläkin mainostaa. "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
booster 02.02.2003 13:47:14 | |
---|
Mallinumero pitäisi löytyä kaulamikin alta, joten sen irrottaminen on edessä. Onko tuon mallin selvittämiseen mitään muuta keinoa kuin mikin irrotus? :/ Ostaja sitä vaatii. Lisäksi hän haluaisi tietää, mitä materiaalia body on, ja miten kaula on kiinnitetty. Kaulassa ei mitään pulttiviritystä näy, onkohan se sitten liimattu? Ja olen elänyt käsityksessä että body on mahonkia, mutta en kyllä varmaksi tiedä. "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
LaXu 02.02.2003 14:00:24 | |
---|
Onko tuon mallin selvittämiseen mitään muuta keinoa kuin mikin irrotus? :/ Ostaja sitä vaatii. Lisäksi hän haluaisi tietää, mitä materiaalia body on, ja miten kaula on kiinnitetty. Kaulassa ei mitään pulttiviritystä näy, onkohan se sitten liimattu? Ja olen elänyt käsityksessä että body on mahonkia, mutta en kyllä varmaksi tiedä. Liimakaulahan se sitten on. Ei tuo mikin irroittaminen kuitenkaan kovin kauaa kestä, löysäät vain kielet ja vedät ne pois tieltä jonka jälkeen neljä ruuvia auki ja se on siinä.
Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
booster 02.02.2003 14:20:09 | |
---|
missäpäin kaulamikin alla sen numeron pitäisi olla? "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
LaXu 02.02.2003 14:23:57 | |
---|
missäpäin kaulamikin alla sen numeron pitäisi olla? Siis siinä rungon kolossa. Pitäisi iskeä silmään heti kun otat mikin pois sieltä. Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
booster 02.02.2003 14:25:16 | |
---|
Siis siinä rungon kolossa. Pitäisi iskeä silmään heti kun otat mikin pois sieltä. ei kyllä näy mitään. ruskeaa maalia vaan. :/
"Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
Lilli 02.02.2003 14:29:25 | |
---|
ei kyllä näy mitään. ruskeaa maalia vaan. :/ Mitens olisi tallamikin kolossa? En tarkasti tiedä, mutta saman firman Fernandes Super Gradessa nro on siellä...!
|
booster 02.02.2003 14:29:45 | |
---|
ei kyllä näy mitään. ruskeaa maalia vaan. :/ joku töhry (punertavalla) vaan minkä hyvällä mielikuvituksella voi tulkita 'X':ksi tai 'Y':ksi.
LaXu 02.02.2003 14:38:03 | |
---|
Oliko tuossa edes sitä sarjanumeroa lavan takana? Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
booster 02.02.2003 14:39:54 | |
---|
Mitens olisi tallamikin kolossa? En tarkasti tiedä, mutta saman firman Fernandes Super Gradessa nro on siellä...! samaa töherrystä sielläkin vaan. musta viiva, musta kirjain (olisko 3 tai E), punainen suttu, punainen koukero.
booster 02.02.2003 14:40:08 | |
---|
Oliko tuossa edes sitä sarjanumeroa lavan takana? ei, on korealainen. "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
LaXu 02.02.2003 14:58:03 | |
---|
ei, on korealainen. Ah, olisit heti sanonut. Silloin ei mallinumeroa löydy välttämättä mistään.
Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
Saukko 02.02.2003 16:31:10 | |
---|
Jos on korealainen niin kyseessä on varmaankin ALS-48 tai ALS-50 malli kun kerta liimakaulakin oli. Näistä kumpainenkaan ei taida olla mahonkirunkoinen vaan leppä... Voit tarkistaa sen tosin jonkun ruuvin reiästä. Ota ruuvit pois vaikka sen pyoreän muoviläpän ympäriltä siitä mikinvaihtajan takaa ja katso onko ruuvin reiän kohdalta body vaaleaa leppää vai selvästi tummempaa mahonkia. |
Anzi 02.02.2003 17:18:10 | |
---|
On muuten täsmälleen samanlainen kitara ku mulla... En itekään löytäny minkäänlaista sarjanumeroa mistään kolosta. Miks muuten myyt pois tuon? |
booster 02.02.2003 17:20:09 | |
---|
Miks muuten myyt pois tuon? Ibanezin RG 570 on kiikarissa. En tiedä onko sitten kannattavaa, tympii kun tossa ei oo ykskelaista mikkiä. "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
Anzi 02.02.2003 17:34:57 | |
---|
Jaah... Minä en kyllä tota myis pois hevikepin tieltä. Ennemmin säästäsin ja ostasin rinnalle sitten tuollaisen ibanezin. Vaan eipä siinä jos iba tuntuu paremmalta. |