Aihe: Miten pelaa?
1
MrFunk
05.08.2004 20:46:24
tuommoinen Fenderin Frontman 15W vahvistin väliaikaisesti bänditreeneissä? Kuulostaako liian kovalta..ole soittanut kyllä sillä ennenkin bändin kanssa mutta taustalla oli 50W spaideri..nyt pitäisi yksin pärjätä..
Kielet hauiksen mukaan...
tommiot
05.08.2004 20:57:13
tuommoinen Fenderin Frontman 15W vahvistin väliaikaisesti bänditreeneissä? Kuulostaako liian kovalta..ole soittanut kyllä sillä ennenkin bändin kanssa mutta taustalla oli 50W spaideri..nyt pitäisi yksin pärjätä..

Ihan paska vahvistin... ei pelaa bänditreeneissä, joutuu kuitenkin soittamaan sen verran kovaa, että soundit on ihan perseestä.
Volle
05.08.2004 21:05:29

Voi olla, että frontmanista loppuu teho kesken. Riippuu ihan muun bändin äänekkyydestä riittääkö tuo.
Nam.
tommiot
05.08.2004 21:23:34
Voi olla, että frontmanista loppuu teho kesken. Riippuu ihan muun bändin äänekkyydestä riittääkö tuo.

Loppuu aika varmasti teho, me soitellaan rumpalin kanssa kahestaan ja rumpali valittaa ettei kuule mitään mitä soitan. Mulla siis tommonen Frontman...
Volle
05.08.2004 21:26:19
Loppuu aika varmasti teho, me soitellaan rumpalin kanssa kahestaan ja rumpali valittaa ettei kuule mitään mitä soitan. Mulla siis tommonen Frontman...

Meillä oli joskus bändin toisella kitaristilla vastaavan tasoinen Marshall ja se riitti kyllä, joskin aikalailla äärirajoillaan ja saundin ollessa sanalla sanoen surkea.
Nam.
kiitos
05.08.2004 21:27:56
Kyllä se menee jos rumpali soittaa hissukseen. Kattokaa vaikka mr. ulrichia tuningroom sessioissa. www.livemetallica.com
tommiot
05.08.2004 21:30:24
Joo meidän rumpali on kyllä aika kovaääninen, voi olla, että tommosella pystyy bändin kanssa soittamaan, mutta soundi on surkee, ja hiljaa täytyy muiden soittaa.
MrFunk
05.08.2004 21:38:34
Kyllä pian hankin jonkun kunnon vehkeen...mutta näin vielä...basistilla 20W ja rumpali on XW.

...no kunhan nyt riffit saa pihalle.
Kielet hauiksen mukaan...
Ze Kink
05.08.2004 21:44:48
Joo, aika kakka peli, bändin toisella kitaristilla oli tollanen ja taitaa olla vieläkin.
"Heiluttakaa nyt vittu sitä persettä että meillä on jokin syy olla täällä!" -Simon Garfunkel diskossa
tjw
06.08.2004 01:54:08
Joo, aika kakka peli, bändin toisella kitaristilla oli tollanen ja taitaa olla vieläkin.

Juups on se vielä, mutta iha surkea peli se on, ei ois pitäny hankkia. Äänet muutenkin surkeet niin treenisvolalla ei sitä kukaan kestä jos edes kuulee.
"Nyt mä putoon"
tommiot
06.08.2004 10:29:06
Paskojen soundien lisäks mulla kiertää Frontmanilla ihan tajuttomasti, ei kai se nyt mikeistä pitäis johtua? EMG HZ4 humpat mulla on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)