SNM 18.08.2004 15:27:17 | |
---|
Mitä tiedätte näistä merkeistä? Kokeilin yhtä Coxxia, ja se ainakin vaikutti ihan asialliselta. Ilmeisesti saksalaisten musiikkitukkukauppiaiden oma merkki? |
Jimi 18.08.2004 15:55:49 | |
---|
Mitä tiedätte näistä merkeistä? Kokeilin yhtä Coxxia, ja se ainakin vaikutti ihan asialliselta. Ilmeisesti saksalaisten musiikkitukkukauppiaiden oma merkki? Itelläni on coxx ja cortista en tiiä. coxx on kyl vissii jostai kiinasta. ittelläni oli kyl ainaki ihan huono toi coxx kauheesti joutu säätämään kaikkee. muuten kyllä ihan kohtuu hyvä. Siis mikä? Missä? Millon? Häh? En ymmärrä? |
LaXu 18.08.2004 16:19:49 | |
---|
COXX skeboja olen kokeillut yhden LP-kopion verran ja se oli ainakin huono: joku oksankohta tms. otelaudassa (ilmeisesti porattu pois ja täytetty) ja muutenkin kaikki osat vaikuttivat aika heikkolaatuiselta kamalta eikä soundissakaan ollut kehumista. Les Paulia siinä ei ollut kuin rungon muoto. En suosittele. Corteista sen sijaan on ihan hyviä kokemuksia. Lähinnä Mirage-sarjan kitaroita testannut, ja niistä ainakin M600 ja M800 malleista pidin. N. 450-550€ hintakin on mielestäni kohdallaan. |
stratocaster 18.08.2004 16:56:19 | |
---|
Cort bassoa olen koulussa koittanut. Johtopäätökseni: paska. Voimaa!! Nopeutta!! |
GuitarMonster 18.08.2004 17:01:11 | |
---|
Viime Riffi-lehdessä oli kokeilussa P-90- mikrofoneilla varustettuja kitaroita, ja yksi näistä oli Coxx Let's Roll. Sai ihan hyvän arvostelun. Testissä taisi olla toinenkin Coxx- merkkinen kitara, en muista mikä. |
69 19.08.2004 11:38:48 | |
---|
Mulla on käytössä Cortin Les Paul, tosin se on jostain 80-luvulta, että uusista(?) en tiedä. Pienten säädöksien(mikin vaihto...) jälkeen siitä tuli ihan kelpo peli treenikämpälle ja keikoille (ei tarvitse sääliä ollenkaan, voi mäiskiä niin paljon kuin haluaa). Soitettavuus on ihan hyvä ja soikin vielä hyvin, kunhan muistaa käyttää paljon säröä. Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin. |
Hassusatan 19.08.2004 13:39:23 | |
---|
Eikös tuolla hesan hellas-pianos oo näit Coxxei aika hitosti. Muistaakseni niiten stratoissa,teleissä,sgeissä... ei ollu kyllä tosiaankaan mitään muuta eroo toisiinsa nähden kuin ulkonäkö. Tällänen käsistys mulle niistä jäi. |
Meisseli 19.08.2004 14:22:05 | |
---|
Mulla on Cortin Joe Beck signature Jazz kitara. Sellanen Yhellä soololovella oleva punasunburst kepakko. Noin 1000 euron hintaluokkaa. Loistava kitara. Hyvä saundi. Hyvännäkönen ja laadukasta työtä. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
EtG 19.08.2004 14:49:19 | |
---|
Olen kokeillut monia coxxin malleja. Ei itselleni kolahda. Pakkanen karistaa nudistit |
Milkop 19.08.2004 15:08:08 | |
---|
Itselläni on Cortin teräskielinen, joka on ihan ok. Sointi voisi tosin olla vähän parempi. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Ukko 19.08.2004 16:24:10 | |
---|
Cort bassoa olen koulussa koittanut. Johtopäätökseni: paska. Älä selitä. Mulla on Cort Artesan basso ja ihan kelpo peli. |
LaXu 19.08.2004 17:51:15 | |
---|
Eikös tuolla hesan hellas-pianos oo näit Coxxei aika hitosti. Muistaakseni niiten stratoissa,teleissä,sgeissä... ei ollu kyllä tosiaankaan mitään muuta eroo toisiinsa nähden kuin ulkonäkö. Tällänen käsistys mulle niistä jäi. Jep, siellä minä olen niitä testaillut. Samainen liike myy myös Cort-merkkisiä skeboja, mutta ainakin lähtöhinnat ovat tolkuttomasti yläkanttiin. Esim. M800 taisi olla jotain 900€, kun taas Saksasta sen saisi 550-650€. Joko antavat hirmuiset alennukset tai sitten on laitettu katetta hintaan aika reippahasti. |
stratocaster 19.08.2004 21:24:37 | |
---|
Älä selitä. Mulla on Cort Artesan basso ja ihan kelpo peli. No mun kamun pitää tuua sen harley bentoni ku ei halua sillä cortilla soittaa.. Se on kyllä myös aika huonosti pidetty..että.. Voimaa!! Nopeutta!! |