hallu 24.12.2016 10:44:52 (muokattu 24.12.2016 10:45:50) | |
---|
Niin koko mnetin väki :-) te olette ihan mahtiporukkaa ja olen nauttinut jokaisesta hetkestä kanssanne. Kiitos vuodesta 2016 ja tsemppiä seuraavalle vuodelle, mutta huudellaan niitä uudenvuoden toivotuksia sitten tuossa viikon päästä :-D nyt joululahjapapereita rapisuttamaan :-) Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
Morri 24.12.2016 11:18:40 | |
---|
Kiitos samoin ja hyvää joulua kaikille täältäkin :) Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
TTV 24.12.2016 11:19:17 | |
---|
Juu, Hallulle ja muille kans hyvät joulut! Tehdään itsellemme mieluinen joululahja ja koitetaan pitää ens vuonna M.netin keskustelu asialinjalla, nyt on ollut aika lepsua moderointia ja ylenpalttista rölötystä niin monessa topikissa... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
askomiko 24.12.2016 11:29:37 | |
---|
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
fox 24.12.2016 11:30:02 | |
---|
Kiitos kiitos! Täältä myös Hyvän Joulun toivotukset! t. kettut ja koko Lehmo.Crew |
Stone 24.12.2016 11:54:21 (muokattu 24.12.2016 11:55:02) | |
---|
Kiitokset ja hyvät joulun toivotukset täältä myös kaikille! Lisänä, että aina on ollut erittäin mielenkiintoista lukea hyviä ja syvällisiä pohdintojasi hallu ;) "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Progorava 24.12.2016 12:27:39 | |
---|
Hyvää joulua ynnä muita sen tapaisia asioita Välimallin jätkä, välimallin laulu, välimallin naamataulu. |
BugBadWolf 24.12.2016 14:17:11 | |
---|
Ka joulua ihan jokaiselle. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
ÄrGee 24.12.2016 14:40:47 | |
---|
Hyvää joulua tasapuolisesti diu diu ukoille sekä ikuisille teini-hevareille, ja kaikille siltä väliltä. Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
hallu 25.12.2016 00:36:05 | |
---|
Stone: Kiitokset ja hyvät joulun toivotukset täältä myös kaikille! Lisänä, että aina on ollut erittäin mielenkiintoista lukea hyviä ja syvällisiä pohdintojasi hallu ;) Kaunis kiitos. Mielelläni ottaisin kunnian itselleni, mutta syvällisyys taitaa olla kohdallani usein sitä, että olen vähän pihalla ja kyselen tyhmiä :-). Tosiasiassa vain kyselemällä tyhmiäkin, voi oppia ja tällä palstalla majailee häkellyttävä määrä tietoa ja osaamista. Aina ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta kun pitää mielen auki ja kuuntelee mitä ihmisillä on sanottavaa, niin aina oppii :-). Niin ja tunne on kyllä ihan molemminpuolinen :-). Huhhuh, vieraat lähti ja meitsi pääsee viimein tutimaan :-D Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
Pelimonni 25.12.2016 02:36:55 | |
---|
hallu: Niin koko mnetin väki :-) te olette ihan mahtiporukkaa ja olen nauttinut jokaisesta hetkestä kanssanne. Kiitos vuodesta 2016 ja tsemppiä seuraavalle vuodelle, mutta huudellaan niitä uudenvuoden toivotuksia sitten tuossa viikon päästä :-D nyt joululahjapapereita rapisuttamaan :-) Kiitos kun olette jaksaneet minua taas vuoden. Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa.
5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin.
Tärkeintä on säröputki, ja ensimmäinen, jos haluaa puhdasta.
Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova.
Ditto Looper |
Metalkallo 25.12.2016 22:04:36 | |
---|
Joooooooulua, myähäistä sellaista tavallaan. :) Vähemmän on nykyään enemmän |