seventh son 08.09.2004 15:31:52 (muokattu 08.09.2004 15:36:11) | |
---|
life is pain...
get used to it. |
Härski 08.09.2004 17:24:10 | |
---|
Tuskin mahtuu kansio, ellei se ole sellainen ohut. Sitten ehkä menee. Ja ihan tavallisia pussejahan nuo on. Lähikaupastasi saat varmasti halvemmalla. |
Lonesome 09.09.2004 08:55:06 | |
---|
Jos Thomannilta tilaa, niin se niitten oma tavallinen Gigbag maksaa 18,90 ja on ihan hyvä imo. Ja ei tuossa Fenkussa ainakaan enempää taskuja ole. Kalliimpikin malli taisi olla about kolmella kympillä. Eihän nämä kovaa laukkua korvaa, mutta pehmustusta ainakin löytyy. Suomen hinnat on näissä pusseissa kyllä joskus aika härskit. Esim DLX-music pyytää 24 euroa gigbagista, joka vastaa Thomannilla 9,90-hintaan myytävää lähes pehmustamatonta pussia. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
Penasol 09.09.2004 09:44:42 | |
---|
Minulla on tuollainen kitaralle, ja kyllä siihen vähän yli A4- kokoinen kansio mahtuu. Vähän tilavampi sen taskun soisi silti olevan. Vetoketjut siinä eivät ole ainakaan minun käytössäni täydellisen hyvin kestäneet. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
goose 09.09.2004 09:50:37 | |
---|
Mulla on ollut kohta kymmenen vuotta otsikonmukainen bägi käytössä ja vasta nyt on alkanut vähän kesimään virityskoneiston ja tallan kohdalta sisältä. Aivan mahdottoman kestävä bägi ja hyvät on toppaukset. Tee pikaviestillä tarjous Banzai Fireball 2 ja Boss SD-1 (modded) overdriveista jos kiinnostaa!!! |
Kitarasankari 09.09.2004 11:38:03 | |
---|
Jos Thomannilta tilaa, niin se niitten oma tavallinen Gigbag maksaa 18,90 ja on ihan hyvä imo. Ja ei tuossa Fenkussa ainakaan enempää taskuja ole. Kalliimpikin malli taisi olla about kolmella kympillä. Eihän nämä kovaa laukkua korvaa, mutta pehmustusta ainakin löytyy. ei ehkä enempää taskuja ole mutta pirun tukeva tuo on. Jazz is not dead...it just smells funny... |