Minulla on Dimarzion Superdistortion ollut ykkösmikkinä ja vaihtoehtoja kaipailen. Ulostuloteho saisi olla mieluiten suunnilleen samaa luokkaa ja bassoja hiukan vähemmän. Olen miettinyt jotain Duncaneita, mutta niillä ei ole verrattavaa ulostulomittaussysteemiä millivoltteina, joten tehoista ei saa mitään selvää. Onkos joku vertaillut samassa kitarassa eri (tai saman) valmistajien mikkejä ja pystyisi heittämään ongelmaani vinkkiä? Olen tosin tutkinut noi Duncanin mallien näytteet, eli niiden eri mallien osalta on vertailu hoidossa. Dimarzion näytteet ovat lähinnä huono vitsi.. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Minulla on Dimarzion Superdistortion ollut ykkösmikkinä ja vaihtoehtoja kaipailen. Ulostuloteho saisi olla mieluiten suunnilleen samaa luokkaa ja bassoja hiukan vähemmän. Ruuvaa Superiasi vähän kauemmas paksummista kielistä? Sillähän tuo ratkeaa jos saundista pidät. Vai pitääkö saudin luonteen muuttua myös? Kokeile Dual Soundia, sehän on SD:stä muunneltu, eli saman tehoinen mutta hiukan eri kuuloinen. |