LonelyRider 13.09.2004 12:35:54 | |
---|
Mulla on tämmönen korealainen Vantage-kitara. Aika hyvä Chuck Berry-kitara. |
Penasol 13.09.2004 14:19:24 | |
---|
Mulla on tämmönen korealainen Vantage-kitara. Aika hyvä Chuck Berry-kitara.
Ei kovin asiapitoinen aihe... Minulla oli joskus Vantagen basso, halpa oli kuin mikä, mutta myös ihan käyttökelpoinen. Nyt omistan Aria Pro II- basson, eikä sekään kallis ollut. Yleensäkin tuon japanilaisen jonkun mikä-sen-nimi-nyt-oli- konsernin soittimien hinta/laatu- suhteen vuoksi voi kuolata. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
fox 13.09.2004 14:36:08 | |
---|
Yleensäkin tuon japanilaisen jonkun mikä-sen-nimi-nyt-oli- konsernin soittimien hinta/laatu- suhteen vuoksi voi kuolata. Se oli Matsumoku.. Eipä Hoshino Gen Gakkin (Tama, Ibanez ym.) tuotteissakaan mitään vikkaa... :) |
Penasol 13.09.2004 14:46:05 | |
---|
Se oli Matsumoku.. Eipä Hoshino Gen Gakkin (Tama, Ibanez ym.) tuotteissakaan mitään vikkaa... :)
Ei ole, ei, mutta hinnat taitavat olla Matsumokun tuotteita kalliimpia. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
skebajaba 13.09.2004 15:23:48 | |
---|
Ei ole, ei, mutta hinnat taitavat olla Matsumokun tuotteita kalliimpia. niin olen itsekkin ollut katsovinani jota noista iban kopsuista pyydetään jo suht isoja hintoja. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |