Aihe: Mikä ois hyvä hevikitara?
1 2
bodomreaper
13.08.2004 22:20:29
Elikkäs olen ostamassa hevikitaraa.Ehdotelkaa joitaki..Pitäs olla floydrose licensed tai original ja 24 nauhaa..
Leper Messiah
13.08.2004 22:22:46
suosittelisin esp:n tuotteiden tarkastamista.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
metallfan
13.08.2004 22:26:33
suosittelisin esp:n tuotteiden tarkastamista.

Jep nyt meet vaan www.musamaailma.com kattelet sieltä..
mathias
13.08.2004 22:28:05
Jaahans... No nimimerkistä päätellen tämä voisi olla aika lähellä....

http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/mmv_sn.phtml
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
metallfan
13.08.2004 22:31:37
Jaahans... No nimimerkistä päätellen tämä voisi olla aika lähellä....

http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/mmv_sn.phtml

Heh ajattelin just samaa mut laitoin kumminki vaan lahkon osotteen :)
bodomreaper
13.08.2004 22:36:45
Joo tuo mmv sn on kyl ollu jonku aikaa kiikarissa,mut asun aika kaukana Helsinkiä,mut eikös se ylivieskan musiikkiliike oo Musamaailman jälleenmyynti-liike..Siis Musiikkitalo Ari Vähä..Niin ja voiskohan tuosta tinkiä ja kuinka paljon?
mathias
13.08.2004 22:54:35
ikös se ylivieskan musiikkiliike oo Musamaailman jälleenmyynti-liike..Siis Musiikkitalo Ari Vähä..Niin ja voiskohan tuosta tinkiä ja kuinka paljon?

Ylivieskasta en kyllä tiedä yhtään mitään, mutta jos ei paikallinen musiikkiliike pysty tuota tilaamaan, niin voihan tuon tilata suoraan tuolta Musamaailmasta. Mutta luulenpa, että ongelma selviää parhaiten, kun kävelet sinne Ylivieskan musiikkitaloon ja otat selvää asiasta.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
rainmaker
14.08.2004 00:13:21
Joo tuo mmv sn on kyl ollu jonku aikaa kiikarissa,mut asun aika kaukana Helsinkiä,mut eikös se ylivieskan musiikkiliike oo Musamaailman jälleenmyynti-liike..Siis Musiikkitalo Ari Vähä..Niin ja voiskohan tuosta tinkiä ja kuinka paljon?

mie kävin kyseisessä liikkeessä joku aika sitten, ei näyttänyt paljon hevisuunnikkaita seinillä roikkuvan. kannattas varmaan kokeilla jossain tuota, miun käsityksen mukaan musaliikkeiden omistajat eivät ole kovin halukkaita tilaamaan soittimia pelkästään seinälle roikkumaan.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Billsner
14.08.2004 10:35:06 (muokattu 14.08.2004 10:36:40)
Ylivieskastahan ei ole kovin pitkä matka ouluun. Tuut tänne ja käppäilet musiikki-kullakselle ja etsit sieltä jonkun mieleisen ESP:n. Muista tingata! Tais olet viisaampi, menet oulun soitin & tarvikkeeseen ja ostat Ibanezin (esmes. Ibanez RG1570 :)
You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside.
Heavymies
14.08.2004 10:39:01 (muokattu 14.08.2004 10:39:18)
Tais olet viisaampi, menet oulun soitin & tarvikkeeseen ja ostat Ibanezin (esmes. Ibanez RG1570 :)

Juuri näin! Mies puhuu toduuden sanoja :)
Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa.
Vimpo
14.08.2004 10:52:18

Elikkäs olen ostamassa hevikitaraa.Ehdotelkaa joitaki..Pitäs olla floydrose licensed tai original ja 24 nauhaa..

Niin paljon se budjetti oli?
bodomreaper
14.08.2004 10:56:12
Mitäs mieltä te ootte Jacksoneista?Oon katellu myös Jackson Warrior kitaroita Thomannilta...Siis niitä jotka maksaa n.500 euroo...Onko niissä muuten minkälainen talla ja mikit?
PoLFus
14.08.2004 11:10:30

Mitäs mieltä te ootte Jacksoneista?Oon katellu myös Jackson Warrior kitaroita Thomannilta...Siis niitä jotka maksaa n.500 euroo...Onko niissä muuten minkälainen talla ja mikit?

se selviää:

http://www.jacksonguitars.com

tai

http://www.thomann.de
"polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä" - Tianzi
bodomreaper
14.08.2004 11:40:02
Mitä tarkottaa Double Locking 2-Point Tremolo?Siinä WRXT Warriorissa on sellanen talla...
Olli S.
14.08.2004 15:05:06

Mitä tarkottaa Double Locking 2-Point Tremolo?Siinä WRXT Warriorissa on sellanen talla...

Eli lisenssi-Floikka. Laadusta en tiedä. Yleensä tuppaa vähänkään edullisemmissa kepeissä nuo kelluvat tallat olemaan aika kuraa. Ibanez taitaa olla niitä harvoja poikkeuksia. Jos liikutaan 500 pinnassa, niin käytettyä 5xx RG:tä katselisin tuohon tarkoitukseen. Itse myin 550 415 eurolla.
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani.
Pettersson
14.08.2004 16:06:17
Melkein suosittelisin Jackson merkkiä. kelly tai js30
Alko on kaiken A ja O välissä vain L ja K!
bodomreaper
14.08.2004 16:32:37
Olen katsellut kitaroita ja kolme on pistänyt silmään:Jackson WRXT Warrior BK,Jackson WRXT Warrior ja ESP Ltd Mmv sn.Mikä noista kolmesta on paras?
Miikathebest
14.08.2004 18:21:27

Olen katsellut kitaroita ja kolme on pistänyt silmään:Jackson WRXT Warrior BK,Jackson WRXT Warrior ja ESP Ltd Mmv sn.Mikä noista kolmesta on paras?

Tuo musta väri tekee kyllä kitarasta laadukkaamman...
VEikkaisin tuota LTD:tä. Sitä en ole kokeillut, mutta ainakin jacksonin x-sarjan rr on ihan kämäinen verrattuna pro series malliin.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It - Miika's Vision
pwallin
14.08.2004 18:42:01

http://personal.inet.fi/koti/pasi.wallin/panterax390.htm

Paras on usein halvin...
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
Safaweb
14.08.2004 19:11:34

ESP:n kitaroissa on parempi hinta/laatu-suhde.
Euroword 2004 osaa asiansa: Muusikoiden.net is my fucking life! on muka suomeksi: Musa. Haavia on minun vittuilla ainais!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)