topguitar88 19.09.2004 10:03:29 (muokattu 19.09.2004 10:05:07) | |
---|
Kiinnostaa, et onko joku toheloinu, niinkuin minä itse.. Okei, eli kerran koulun musiikkiluokassa kävi näin: soitettiin jotain biisiä, ja alotin soolon. Ei siinä mitään, alkoi hienosti (vieläpä oikeasta sävelestä) mutta sitten kävi niin, että hihna irtosi tapistaan, kitaran kaula paukahti mennessään päin vahvistinta, ja repi omat ruuvikiinnityksensä irti. Ruuvin paikat meni väljiks, ja kitara joutui remonttiin. Samantyylisiä fiboja?? Always take the time to hide the evidence.. |
Kapane 19.09.2004 10:49:52 | |
---|
No eipä juuri. Mutta kerran kitara putos hihnostaan ja maahan osuessaan heitti 720 astetta eli kaks kieppiä. Eikä lähteny ees maali. |
Torniojaws 19.09.2004 10:59:47 | |
---|
Pari kertaa on tappi irronnut ja tippunut kanta edellä varpaille sekä kerran betonille. Hyvin kesti, varpaatkin. A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
Skebaristi 19.09.2004 11:16:37 | |
---|
Pari kertaa on epipuhelin meinannut tippua, kun on hihna irronnut tapista. Olen kuitenkin saanut aina kiinni ennen osumaa. Kalliimmiissa kepeissä onkin sitten lukot. "No niin, no joo" |
Timesby 19.09.2004 11:30:06 (muokattu 19.09.2004 11:30:59) | |
---|
Kerran muljahti kitarani hihnasta kaulanpuolelta irti ja tippui vaakatasossa kielipuoli edellä lattialla olevan rullaluistimen päälle. Rullaluistimen alumiinikisko teki loven seiskavälikköön 1. kielen puolelle. Kyllä siinä tapahtumassa sydän pompsahti kurkkuun enkä uskaltanut enää soittaa kitaraa seisaaltaan. Ostin Schallerin hihnatapit ja enää ei ole tarvinnut pelätä. Itse lovi ei haittaa kitaransoittoa pätkääkään - uskomatonta mutta totta. Go hump yourself! |
Olli S. 19.09.2004 11:40:27 | |
---|
Tuo LTD-torrakko luiskahti surkeasta alkuperäisestä hihnatapista midi-laudan päälle. Virekään ei muuttunut, eikä muuta vahinkoa tullut, kuin pieni kolhu etupuolelle alakulmaan. Sen jälkeen vaihdoin Schallerit. Nykyään en lukottomia kitaroita pidä. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
biibob 19.09.2004 11:59:09 | |
---|
Mulla on monesti meinannut tippua, onneksi on tuuria ollut matkassa, olen aina saanut kiinni. Olisi varmaan ihan hyvä idea ostaa lukolliset, ettei se huono päivä koskaan tulisi. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Super-Jari 19.09.2004 12:00:12 | |
---|
Uuden kitaran oston yhteydessä ostan samalla hihnatapit. Ennaltaehkäisyä. |
Kassu 19.09.2004 12:01:10 | |
---|
Yhden kitaran olen hajottanu. Ei siinä muuten mitään, oli liukasta mökillä ja juoksin. Vuoden 75 teräskielinen Landola jos en väärin muista. Maksoin siitä 15 euroa. Vituttaako? |
lxi 19.09.2004 12:21:24 | |
---|
Kaveri nosti hihnalukotonta SG-kopiotani hihnasta. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
JuniperThree 19.09.2004 12:44:08 | |
---|
|
Super-Jari 19.09.2004 12:45:22 | |
---|
|
Lego 19.09.2004 12:46:26 | |
---|
On muuten sellaista matskua että en laittaisi ikinä kitaraani. Mikä jottei, siitähän jäisi todella tuning raidat. Katu-uskottavuutta, sano. Kun koputtaa niin aukaistaan. |
Super-Jari 19.09.2004 12:48:14 | |
---|
Mikä jottei, siitähän jäisi todella tuning raidat. Katu-uskottavuutta, sano. No kuka sitä näkee kun treenikämpällä soittaa. |
Lego 19.09.2004 12:49:40 | |
---|
No kuka sitä näkee kun treenikämpällä soittaa. Voi tuntea itse sen hienouden. Emmätiä, mulle ei satu onnettomuuksia eikä tarvita jeesus (eikä muutakaan) teippiä. Kun koputtaa niin aukaistaan. |
Ze Kink 19.09.2004 13:04:46 | |
---|
Tokain paskoista hihnatapeista pääsi hihna irti jatkuvasti, ja kerran pääsi etummaisesta irti ja lapa osui maahan ja G-kielen virityskoneisto hajosi. Nykyään siinä on Schallerit. Vois varmaan tohon Ibaankin vaihtaa joskus. "Nyt lähtee tsupi tsupi!!!" -Humaltuneet hiphopparipojat Tervasaaressa. Koittivat soittaa mankalla tupakkaa. Ei toiminu. |
Lord of the strings 19.09.2004 13:27:48 | |
---|
Kissa kaatoi straton telineestä. Kaatui "Maha edellä" lattialle. Ei edes vire kärsinyt vaikka isku oli melkoinen. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
"Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta. |
k1mm0 19.09.2004 13:51:06 | |
---|
Epiphonesta pirstoutui kerran G-kielen viritysnuppi, kun hihna irtosi kaulanpuoleisesta hihnatapista. Se taitaa olla ainoa kerta, kun en ole saanut kitaraa kiinni ennen kuin on kolahtanut. Entisessä Jacksonissani säädin floikan jousia työkalujen kera ja onnistuin tekemään naarmun takakanteen. Muuta ei tule mieleen. Täytyy käydä kyllä ostamassa Schallerit vaikkapa huomenna, ensi viikolla nimittäin pitäisi saapua Gibsonin Explorer. Voin vain kuvitella sen tunteen, mikä syntyisi, kun mahonki kolahtaisi metrin korkeudelta lattiaan. Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
mathias 19.09.2004 15:59:38 | |
---|
2 kertaa täytyi Explorerin rämähtää maahan, ennenkuin ostin hihnalukot. Sen jälkeen ei ole tippunut kertaakaan. Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson- |
Exhausted 19.09.2004 16:54:02 | |
---|
kävelin telineessä olevan SG:n ohi ja jalka tarttui hihnaan...mäts. kaula halkesi rumasti lavan kohdalta. kitarankorjaamista/rakentamista harrastava kaveri (amiksen puutyönopettaja) liimasi paikalleen. näyttää pahalta, mutta toimii |