Olis tämmösen ESP ärrärrä johdonnaisen hankinta edessä. Tarvis vaan saada päätettyä kumman hommais (guitarist problems, Kyl te tierätte). Olen omistanut ESP SV:een ennekin (vanhaa hyvää Standard sarjaa), mutta minä pölö menin myymään. Käytettyä en nyt hommaa syystä X vaikka olenkin 95 omistamista kitaroistani käytettynä hankkinut. SV:n speksit Runko: Leppä Kaula: 3 palan vaahtera, läpi rungon -rakenne Kaulan profiili: Thin U Skaala: 25.5 Otelauta: Eebenpuu, radius 305 mm Nauhat: 24 XJ Talla: Floyd Rose Original kelluva talla Virittimet: Gotoh lukkovirittimet Kaulamikrofoni: EMG 81 Tallamikrofoni: EMG 81 Elektroniikka: Aktiivi, 1x Volume, EMG PA-2 Boost, 3-asentoinen kytkin Hihnatapit: Schaller Security Lock Hardware: Kromi Reunanauhat: Valkoinen Upotukset: Sawtooth, helmiäinen Väri: BLK (Black with White Pinstripes) Laukku: ESP, musta Wild Scythe Runko: Leppä Kaula: Vaahtera, läpi rungon -rakenne Kaulan profiili: Thin U Skaala: 25.5 Otelauta: Eebenpuu, Scalloped Nauhat: 24 XJ Talla: Floyd Rose kelluva talla Virittimet: Grover Tallamikrofoni: EMG HZ F-H2 Red Elektroniikka: Passiivi, 1x Volume, ESP MM-04 boosteri Upotukset: Custom, punaiset Hardware: Kulta Väri: Wild Scythe (Graphics with Red Pinstripes) + ESP:n kovalaukku jota ei mainita. Tavallaan tekisi mieli hommata Wild Scythe, koska pidän grafiikka-kitaroista ja kaksi muutakin kitaraa ovat sellaisia. Toisaalta ei viitsisi taas hommata signaturea, koska kaksi muutakin omistamani kitaraa ovat (LTD KH-WZ Kirk Hammett ja LTD DV8-R Dave Mustaine) nimikko kepakoita. Perus Emg:t on pas.. Huonot omasta mielestä ja haluaisin testata tuota EMG passiivia boostin kera. Satiinikaula on alexissa plussaa, hinta ei. Ja ei, en hanki RR24:sta :) se on hyvä keppi, mutta olen ESP mies. Auttakaas miestä mäessä. Onko satiinikaula ja haluamani mikki tarpeeksi iso peruste lisähinnalle? https://www.facebook.com/SavageLandMetal/ |
ÄrGee: Wild Scythessa on tökeröt Bodom-grafiikat, mikrofonit voi aina vaihtaa ja kaulan voi matata soitinrakentajalla :D Eipä tuohon seppääkään tarvitse, teräsvillaa vaan käteen. Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen. |
Itse ottaisin SV:n minä päivänä tahansa. Ei tökeröitä grafiikoita, ei paskaa emg hz-mikkiä, kaulamikkikin löytyy. Emg:t torille, tilalle mieleiset passiivit ja 0000 teräsvillaa kaulalle, jos kiiltävä lakka häiritsee. Itseä miellyttävämpi keppi ja halvemmalla kuin allun sigulla varustettu. Mutta mielipidejuttuja... I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Master of Teräskäsi 2016 |
Jos grafiikat miellyttää niin paljon, että on valmis ostamaan niin en torju ideaa. Itse en näe scalloppeja tarpeelliseksi ja mitä on soittanut SV:llä niin on tuhottoman kova peli. Itse olisin muistellut, että kaverilla on SV:ssä satiinikaula. Tosin voi olla itse teräsvillalla väännetty, mutta vastaa aivan sitä tehtaalta tullutta tuntumaltaan. Kuten jo todettiin teräsvillalla menee. Mitä noihin mikkeihin tulee, niin se on sitten makuasia, mutta... Itsellä on muutamassa kitarassa noi laihon HZ+boost yhdistelmät olleet ja onhan ne ihan jees. Itselle jäi kuitenkin jotain puuttumaan, mutta kivan tiukan soundin sillä saa. Melkein samaan kuitenkin pystyy EMG81 ilman sitä säätövaraa. Jos passiivista tiukan haluaa niin valintani on sata sadasta Lundgren M6. Mikäli tätä ei ole saatavilla niin BKP:n aftermath. Vaikka tykkäisin grafiikoista niin valitsisin silti hinnan puolesta SV:n, vaikka siinä yksi mikki liikaa onkin. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |