Geetar 25.09.2004 21:43:00 | |
---|
kertokaas, missä on myynnissä hyviä pedaalilautoja (esim. sellaisia, mihin saa laitettua kannen päälle, jotta tulisi nk. salkku).. siis muualta kuin custom-soundsilta (ovat niin hinnakkaita) kiitos Keep practising |
Oz 25.09.2004 21:44:59 | |
---|
haku/silmät lueppas tuo ylin topikki Time is never wasted when you're wasted all the time. |
Jucciz 25.09.2004 23:06:43 | |
---|
Itselläni on käytössä Thomannilta tilattu Warwick Rockcase -laukku, joka maksaa 75 euroa uutena. Ei ollenkaan paha investointi. Tässä tuote: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_rockcase_rc23010a_prodinfo.html Oma lautani täytettynä: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/lauta3.jpg Tuohon menee siis kätevästi kymmenenkin pedaalia, jos osaa järjestää fiksusti. Itse tilasin Thomannilta samalla Neutrikin plugeja (sekä suoria että kulmia) ja Cordialin instrumenttikaapelia ja väsäsin sopivan mittaiset piuhat pedaalien väliin, jotta lauta pysyy siistinä. Virransyötön olen hoitanut yhdellä Mascot-merkkisellä muuntajalla, josta on haaroitettu virta parilla haaroituspiuhalla kaikkiin pedaaleihin. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
MrGuitarist 25.09.2004 23:39:11 | |
---|
Onko sulla Jucciz pedaalit kiinni millään tuossa laudassa vai pysyykö ne aisoissa tuon kannen vaahtomuovin avulla? |
goose 26.09.2004 00:33:34 | |
---|
Onko sulla Jucciz pedaalit kiinni millään tuossa laudassa vai pysyykö ne aisoissa tuon kannen vaahtomuovin avulla? Veikkaan että pedaalit on kiinni tarranauhalla. Toinen hyvä tapa on ruuvata pedaalit kiinni jos laudassa on vähänkään paksumpi pohja. Itse suosin ruuvaamista. Vaikeuttaa yksittäisten pedaalien kähveltämistä. |
Geetar 26.09.2004 03:10:41 | |
---|
Kiitos Juccizelle.. taidanpa pistää tilauksen thomanille. Custom-Soundsilta saa noita CIOKSin pedalpower:ta.. Onkohan niistä mihinkään...?? Eli kokemuksia? Keep practising |
epeli 26.09.2004 03:56:12 | |
---|
mistähän noita saisi noita tosi lyhkäisiä piuhoja petaalien välille? t-kaupassa ei ollut, eikä liioin rauman ainoassa musaliikkeessä... Happy I am... .... not sad.... |
zorro 26.09.2004 04:00:41 | |
---|
mistähän noita saisi noita tosi lyhkäisiä piuhoja petaalien välille? t-kaupassa ei ollut, eikä liioin rauman ainoassa musaliikkeessä... itse tekemällä. tilaat tai ostat jostain plugeja ja piuhaa. esim thomannilta OSTETAAN: lace sensor Red |
mathias 26.09.2004 04:27:33 | |
---|
mistähän noita saisi noita tosi lyhkäisiä piuhoja petaalien välille? t-kaupassa ei ollut, eikä liioin rauman ainoassa musaliikkeessä... http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … e_sk369m03_patchkabel_prodinfo.html Tuossa ainakin näyttäisi olevan 30cm pituisia. Kulmaplugit olisivat kyllä erittäin käteviä näissä piuhoissa. Mutta voihan noita tietenkin itsekkin väsätä. Neutrikin kulmaplugit maksavat muutaman euron/kpl, ja piuha alle euron/metri. Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson- |
standby 26.09.2004 09:05:37 | |
---|
Kiitos Juccizelle.. taidanpa pistää tilauksen thomanille. Custom-Soundsilta saa noita CIOKSin pedalpower:ta.. Onkohan niistä mihinkään...?? Eli kokemuksia? Terve, mä hankin Cioksin Double Jackin Custom Shopista keväällä. Mulla on myös samanlainen T-kaupan pedaalilauta. Molemmat on toimineet kuin junan vessa. Cioksin virtalähde on pieni, siisti ja hiljainen. Ja välipiuhoja on kaikenlaisille liittimille valmiina. Double Jackissa on lisäksi 2 kpl ulostuloja vanhemmille Bossin pedaaleille. Ja haaroituspiuhoilla saa toimimaan myös Line6:n (18 V)kanssa. Mulle ainakin riittää Cioks, en millään viitsinyt maksaa Pedal Powerista. Ja sitä paitsi valmistajan avuliaisuus kysymyksiin vastaamisessa on uskomaton: (ilmeisesti) omistaja vastaili eräänä sunnuntaina meileihin tunnin varoitusajalla, selitti pitkät pätkät. |
booster 26.09.2004 11:50:36 | |
---|
Ostetaan:
-looppiboksi tai Line Selector
-BOSS Super Overdrive, Overdrive tai Blues Driver
Tarjoa! |
ReBeat 26.09.2004 12:05:27 | |
---|
Tekemällä ei synny musiikkia. |
madu 26.09.2004 12:39:18 (muokattu 26.09.2004 12:39:34) | |
---|
Mullakin on tuo sama Warwickin pedalcase ja todella hyvä pedaalilauta/laukku jota voi suositella. Mukana tulee velcrotarraa josta leikataan sopivia palasia ja laitetaan pedaalin pohjaan. Sitten vain pedaalit painetaan lautaan kiinni. Kätevää kun voi helposti muuttaa pedaalien järjestystä. Pitää yrittää ottaa omasta pedaalilaudasta kuva jossain vaiheessa. |
fridgebuzz 26.09.2004 14:58:40 | |
---|
Sopivan kokoisen saa teettämällä, omani esimerkiksi teetin eräällä puusepällä (väsää mm. kaappien ovia yms.). Eikä tullut kovin kalliiksikaan, olisikohan ollut parisataa vanhaa rahaa. |
Hannu H. 26.09.2004 15:52:16 | |
---|
Ja ei myöskään tarttee olla kovin kummonen puutyöntekijä kun liimapuulevystä sellasen ite kasaa... "May the tone be with you" |
Härski 26.09.2004 16:00:49 | |
---|
Ite en ainakaan osaisi tehdä metallista lootaa/lautaa speduilleni. Etenkään noin hienoa. Siksipä mieluummin ostaisin sellaisen, kuin alkaisin väsäämään väkipakolla kasaan paskaa periaatteella "Tälläsäästäntaasparieuroaperkele!". |
booster 26.09.2004 18:28:31 | |
---|
Huonoja piuhoja. Kannattaa välttää. Itse en (enää) käytä, mutta minusta ovat ihan kelpo piuhoja. Voisitko perustella väitteesi? Ostetaan:
-looppiboksi tai Line Selector
-BOSS Super Overdrive, Overdrive tai Blues Driver
Tarjoa! |
ReBeat 26.09.2004 18:45:14 | |
---|
Itse en (enää) käytä, mutta minusta ovat ihan kelpo piuhoja. Voisitko perustella väitteesi? No omasta kokemuksestani nuo eivät yksinkertaisesti ole kovin kestäviä piuhoja. Toisekseen, vaikka kalleus ei ole hyvyyden edellytys, niin tuolla hinnalla kaapeli ei varmasti ole suojauksiltaan tai soundiltaan mitään parasta. Tekemällä ei synny musiikkia. |
Härski 26.09.2004 18:53:10 (muokattu 26.09.2004 18:53:44) | |
---|
No omasta kokemuksestani nuo eivät yksinkertaisesti ole kovin kestäviä piuhoja. Itellä kestänyt yksi ainoa tuollainen piuha kohta 2 vuotta ilman mitään viitteitä mistään viasta. Missä vika? Onko ihan normaalia, dear Eki? Tosiaan, noissahan on se huono puoli, että jos menee rikki, niin sitä on todella hankala korjata. Mieluummin heittelee sitä mukaan roskiin, kun paskaksi menee. |
ejhfi 26.09.2004 19:07:34 | |
---|
... eikä liioin rauman ainoassa musaliikkeessä... Ai, just ostin Malmstenilta ison kasan lyhykäisiä omaan lautaani ..? Kitara on paja-alasin |