Aihe: Vaihdan Stratocasterin kaulan
1
Jucciz
16.10.2004 00:29:20 (muokattu 16.10.2004 00:49:10)
Ongelma on seuraava:

Olen tyytyväinen omaan Stratocasteriini, mutta kitaran kaulassa on jumbonauhat, joista tahtoisin eroon. En kuitenkaan välttämättä haluaisi teettää nauhanvaihtoremonttia (kallis), mikäli joku täällä tahtoisi vaihtaa normaalinauhaisen Stratocaster-kaulansa tähän Warmothin muuten erinomaiseen kaulaan. Kaulassa on erehdyttävän aidot Fender-logot ja muiltakin osin taattua Warmoth-laatua. Materiaali on luonnollisesti vaahteraa ja otelauta ruusupuuta. Kahdelle ohuimmalle kielelle on kieltenohjain. Virittimet ovat Kluson-tyyppiset ja tuntuvat pitävän vireen mainiosti. Lisäksi satula on vaihdettu Earvanaan, jonka ansiosta painetut ja vapaat kielet soivat kauniisti toisiinsa nähden myös kaulan alkupäässä, toisin kuin useilla suorilla satuloilla.

Mikäli omassasi olisi vielä Earvana tai vastaava erinomaisesti vireen hoitava satula, olen erittäin kiinnostunut.

Eli: Jos olet ajatellut Stratocasteriisi nauhojen vaihtamista jumboihin, ÄLÄ TEE SITÄ, vaihdetaan kaulat! Itse tahdon jumboista eroon, eivät vaan tunnu hyvältä minulle. Olisi hienoa jos Keski-Suomen alueelta löytyisi sopiva vaihdokkikaula. Omaani saa tulla testaamaan ilman muuta.

Ottakaa rohkeasti yhteyttä vaikkapa pikaviestillä, sähköpostilla (jucciz ät iki piste fi) tai ircissä (nick: Jucciz).

Kuva kaulasta (tai koko kitarasta siis) löytyy täältä: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/strato.jpg

Sama ilmoitus löytyy torilta, ihan kaiken varalta. Ilmoitelkaa!
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Juzzu
16.10.2004 09:37:22
Mulla ei ole vaihtokaulaa, mun itse tehty Telen kaula sulle tuskin kelpaa, mutta saattaisin olla innustunut ostamaan tuon sun Warmothin kaulan jos löydetään hinnasta vaan yhteiset sävelet.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Härski
16.10.2004 16:42:30
Mulla olis Medium/Jumbo nauhat tässä. Iso lapa, rullasatula.
svilo
16.10.2004 21:01:35
Onpa hieno kitara :)
- when I see a 100 watt amp on the stage of a 150 seat venue, I know
that I am in for trouble ... most of the time -
stratocaster
17.10.2004 13:54:01
Asiaa! Tossa Stratossa on käytön jälkiä niinku mulla. Se ei oo kova jätkä jolla ei oo koloja skitassa :D
Voimaa!! Nopeutta!!
Super-Jari
17.10.2004 13:57:33
Asiaa! Tossa Stratossa on käytön jälkiä niinku mulla. Se ei oo kova jätkä jolla ei oo koloja skitassa :D

Joo, samaa mieltä. Myös auto on parhaimmillaan kolarin jälkeen.
Kassu
17.10.2004 14:03:45
Joo, samaa mieltä. Myös auto on parhaimmillaan kolarin jälkeen.

Hoho!
Spez
17.10.2004 14:56:21
Tästähän vetää helposti johtopäätöksen, että kovat kaverit tiluttaa kovaa ja kitara kärsii, niin myös kovat kaverit ajaa kovaa ja auto kärsii. Hoho.
Jason Becker.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)