Aihe: Morris Stratocaster
1
kaukopoika
20.10.2004 00:01:24
Eli nyt olis kaukopojalla kiikarissa arviolta 20-25 vuotias todella siisti ja kaunis valkoinen Morris strato,voi olla vieläkin vanhempi ja on tehty todella tarkasti esikuvaansa kunnioittaen.

En ole sitä vielä kokeillut sähköjen kanssa,mutta melkein sama minkälainen soundi siinä on ,koskapa aion ostaa sen kotikitaraksi,jota voi soitella ilman vahvistinta vaikkapa tv tä katsellessa,potikatki siinä kai rahisee pahasti.

Onko kellään tuollaisesta kitarasta kokemuksia ja onko hinta mielestänne kohdallaan,kun se kaiketi asettuu 50-80 euron haarukkaan,ehkäpä lähemmäs sitä viittäkymppiä,itse en pidä hintaa pahana,koskapa istuu syliin ja käteen todella hyvin ja on sentään kampikin.Nythän kai tuollaisten "tuntemattomien merkkien"hinnat taitaa olla nousussa,eli voisin tehdä onnistuneen kaupan.Kommentteja.
fox
20.10.2004 00:32:56

Eli nyt olis kaukopojalla kiikarissa arviolta 20-25 vuotias todella siisti ja kaunis valkoinen Morris strato,voi olla vieläkin vanhempi ja on tehty todella tarkasti esikuvaansa kunnioittaen.
Kommentteja.

Morris on Hoshinon merkki, eli Ibanezin sisarmerkki on tuo, Euroopan markkina-alueella. Voi olla samasta tehtaasta, jopa samasta batchista kuin Ibanez "lawsuit" Stratokopio. Varmaan on hyvistä puista tehty. Erittäinkin kannattava kauppa, mun mielestä... ;)
Penasol
20.10.2004 08:56:57

Morris on Hoshinon merkki, eli Ibanezin sisarmerkki on tuo, Euroopan markkina-alueella. Voi olla samasta tehtaasta, jopa samasta batchista kuin Ibanez "lawsuit" Stratokopio. Varmaan on hyvistä puista tehty. Erittäinkin kannattava kauppa, mun mielestä... ;)

Itsellä on kokemusta yhdestä Morris- rumpusetistä. Ei mitään hyviä kokemuksia kuitenkaan. Toivottavasti tuo kitara osoittautuu paremmaksi, mutta jos se kerran käteen käy hyvin niin ei 50 euroa ole sellaisesta kitarasta yhtään liikaa ainakaan. Vielä jos soundit on mieleiset niin sittenhän se on vaikka miten hyvä kauppa!
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)