Kumpaan te arvon nerot päätyisitte? Uuden V3112:en saisin 800eukolla ja käytetyn Vintage Clubin 400ekillä. Minkälaisia eroja on esim. soundeissa?
V3112 on minulle tuntematon laite, mutta tuo VC3112, eli Vintage Club, minulla on itselläni. Se on soundeiltaan toimiva laite, puhdas on mielestäni oikein mukava, ja särökin on käyttökelpoinen. Tuohon on kuitenkin hyvä olla joku säröpedaali lisäksi, rokki/blues- särön Cratesta kyllä saa. Ja sitten siihen Vintage Clubin huonoon puoleen, eli kylmäjuotoksiin joita omassani oli. Ilmeisesti on kyse jonkinasteisesta tyyppiviasta, kaikissa sitä ei kuitenkaan esiinny. Eihän se ole yhtään kivaa kun kesken rokinröimeen alkaa juotokset sulaa. Siitä aiheutui rätinää ja häiriöääniä, ja paljon! Onko tarjolla oleva Vintage Club kermanvärinen vai musta? Kermainen on minusta kauniimpi, mutta musta on uudempi, ja niistä on käsittäkseni tuo juotosongelma korjattu. edit. Vielä loppupäätelmä, eli olen ollut tyytyväinen vahvistimeeni, ainoat harmittavat asiat ovat olleet tuo juotoshomma joka on minun vehkeestä jo korjattu ja efktilenkki. Siinä kun ei ole erikseen ulos- ja sisääntuloja, vaan stereoplugi - kaksi monoplugia- piuha on välttämätön. Ja minulta lähti kaiusta toinen jousi pois, omituista... Accutronicsin kaikutankki siinä on, eli tuota ei luulisi usein käyvän. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Ovatko nämä Cratet ainoata vaihtoehtosi? Kuis? Tuolla 800 eerolla sais jo vaikka mitä muutakin. No kerropa mitä muuta yhtä hyvää sillä saisi? Testasin mm. Oranget, Engelit , Fenkut ja Mesa F-sarjalaiset ja paras soundi lähti mielestäni juuri tuosta V3112:sesta. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
V3112 on minulle tuntematon laite, mutta tuo VC3112, eli Vintage Club, minulla on itselläni. Se on soundeiltaan toimiva laite, puhdas on mielestäni oikein mukava, ja särökin on käyttökelpoinen. Tuohon on kuitenkin hyvä olla joku säröpedaali lisäksi, rokki/blues- särön Cratesta kyllä saa. Ja sitten siihen Vintage Clubin huonoon puoleen, eli kylmäjuotoksiin joita omassani oli. Ilmeisesti on kyse jonkinasteisesta tyyppiviasta, kaikissa sitä ei kuitenkaan esiinny. Eihän se ole yhtään kivaa kun kesken rokinröimeen alkaa juotokset sulaa. Siitä aiheutui rätinää ja häiriöääniä, ja paljon! Onko tarjolla oleva Vintage Club kermanvärinen vai musta? Kermainen on minusta kauniimpi, mutta musta on uudempi, ja niistä on käsittäkseni tuo juotosongelma korjattu. edit. Vielä loppupäätelmä, eli olen ollut tyytyväinen vahvistimeeni, ainoat harmittavat asiat ovat olleet tuo juotoshomma joka on minun vehkeestä jo korjattu ja efktilenkki. Siinä kun ei ole erikseen ulos- ja sisääntuloja, vaan stereoplugi - kaksi monoplugia- piuha on välttämätön. Ja minulta lähti kaiusta toinen jousi pois, omituista... Accutronicsin kaikutankki siinä on, eli tuota ei luulisi usein käyvän. Kermanvärinen tuo käytetty kapistus olisi. I'm just asking - Olen vain persekuningas |