Aihe: Jackson PS-2
1
Robert
27.10.2004 09:26:08
Kellään kokemuksia tuosta kitarasta? Kannattaako ostaa hintaan 325 egeä? Mietin tässä vaan, kun olen jo pitemmän aikaan kattellut hevikeppiä, ja nyt olisi tuommonen tarjolla..

Tuolta harmony-centralista jo katsoin että tallan kanssa saattaa olla jotain ongelmia..
Kitaristi Lahdesta tahtoo soittamaan... Pastilli?
JuSu
27.10.2004 09:47:31
Kellään kokemuksia tuosta kitarasta? Kannattaako ostaa hintaan 325 egeä? Mietin tässä vaan, kun olen jo pitemmän aikaan kattellut hevikeppiä, ja nyt olisi tuommonen tarjolla..

Tuolta harmony-centralista jo katsoin että tallan kanssa saattaa olla jotain ongelmia..

Noh, vanhan rahan aikaan noita sai halvimmillaan tonnilla, eli n. 168 eurolla. En kauheasti yli 200 euron lähtisi makselemaan.

Varsinkin, kun n. 200-250 eurolla voi hyvinkin löytää vähän vanhemman Charvelin (esim. Model 3), jotka on ihan toisessa laatuluokassa verrattuna Jacksonin Performer -sarjaan.

Heh, montakohan kertaa mä olen tuotakin toitottanut...?

JuSu
Minä olen myyrä.
Robert
27.10.2004 09:49:47
Noh, vanhan rahan aikaan noita sai halvimmillaan tonnilla, eli n. 168 eurolla. En kauheasti yli 200 euron lähtisi makselemaan.

Varsinkin, kun n. 200-250 eurolla voi hyvinkin löytää vähän vanhemman Charvelin (esim. Model 3), jotka on ihan toisessa laatuluokassa verrattuna Jacksonin Performer -sarjaan.

Heh, montakohan kertaa mä olen tuotakin toitottanut...?

JuSu

Kiitoksia vaan tiedosta. Käytin kyllä hakua ennenkuin postasin tämän... =) Joo, en taidakaan tohon hintaan ruveta ostelemaan.
Kitaristi Lahdesta tahtoo soittamaan... Pastilli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)