Aihe: Bändikeskus kusetti urakalla
1 2 3 4 5 6 7
salapau
20.10.2004 21:18:07 (muokattu 20.10.2004 21:23:49)
Viime viikolla huomasin Bändikeskuksen nettisivuilla hyvän tarjouksen: Line6 am4 Amp modeller oli tarjouksessa. Normaalihinta 350 e mutta Bändikeskuksessa 199e! Ilmoitus oli oikein kuvan kera. Soitin oitis liikkeeseen ja kysyin pitääkö hinta paikkansa. Minulle kerrottiin, että kyllä pitää. Sanoin, että voisin ostaa kyseisen pedaalin. He kertoivat, että sitä ei ole juuri nyt saatavilla, mutta he soittavat minulle takaisin heti kun tietävät kuinka pian tuotetta saa. Alle tunnin sisällä minulle soitettiinkin, ja luvattiin, että saan pedaalin ensi keskiviikkoon mennessä. Kysyin vielä, että pystyttekö antamaan muuntajan kaupan päälle, ja hetken mietinnän jälkeen sekin luvattiin samaan hintaan. Lopuksi vielä varmistin, että koko setti maksaa siis 199 e. Vielä kerran minulle vastatiin kyllä. Kehuin liikettä hyvästä palvelusta.Tänään Bändikeskuksesta soitettiin ja kerrottiin, että Line6 am4 maksaakin 350 e. Heillä oli kuulema tapahtunut sivuilla hinnoitteluvirhe. Sanoin, että minulle varmaan kuitenkin myydään pedaali luvattuun hintaan, kun se niin monesti puhelmessa oli luvattu. Tähän sain vastauksen, että "ethän sä pysty todistamaan, että me ollaan semmosta luvattu!"
"Se on kuule sun sana meidän sanaa vastaan. Turha valittaa". Minulle sanottiin vielä, että heillä kielletään kaikki mitä ollaan puhuttu, jos asia otetaan esille.
Jos haluan pedaalin niin hinta on kuulema 350 e.
Ehdin onneksi ottaa heidän sivuistaan printin, jossa tarjous näkyy oikein kuvan kanssa. Hinta kun on nyt muutettu sivuille niin, että normaalihinta on 370 e, mutta nyt alennushinta on 350 e. Huomenna otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja katson mitä asialle voi tehdä. Täytyy sanoa, että tuon syvemmältä ei voi asiakaspalvelu enää olla.
ReBeat
20.10.2004 21:21:51 (muokattu 20.10.2004 21:23:41)

Kyseessä ilmeisesti siis BÄNDIKESKUS (EI toisessa kaupungissa sijaitseva Soitinkeskus).

Vaikuttaa perinteisen helsinkiläiseltä touhulta.
Kertosäkeet ovat hidasoppisia varten
toxic
20.10.2004 21:21:56
Perseestä tuommonen.
salapau
20.10.2004 21:24:35 (muokattu 20.10.2004 21:30:17)
Kyseessä ilmeisesti siis BÄNDIKESKUS (EI toisessa kaupungissa sijaitseva Soitinkeskus).

Vaikuttaa perinteisen helsinkiläiseltä touhulta.

Jep, korjasin tuohon jo. Tuli pari kertaa vahingossa Soitinkeskus.
juici
20.10.2004 21:24:38

Kattosivat tarkemmin mitä lupaavat. Jos sulla on kuva tarjouksesta niin ei muuta kuin kuluttaja-asiamiehelle.
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
Ben_D
20.10.2004 21:25:05

Suosittelisin käväseen paikanpäälle ja ottamaan todisteet mukaan. Olet vittumainen niin eiköhän se ala vastapuolellakin asenne muuttumaan kun huomaavat, että ei tänne nöyristelemään tultu.
Super-Jari
20.10.2004 21:30:00
Voi jeesus mitä toimintaa. Toivottavasti saat asian vietyä eteenpäin. Ei tuo enää mikään vahinko ole.
t1amatti
20.10.2004 21:32:47
On kyllä harmittava vedätys, mutta ei muuta kuin sana kiertämään. Kyllä porukka äänestää jaloillaan ja rahapusseillaan.
no näinhän se on.
Reddie
20.10.2004 21:33:48
Mulla oli vähän samantapainen edisodi, tosin tietokonepuolella. Tilasin Mikromajasta näytön hintaan 700€ ja kun sitten koitti päivä että näyttö oli saapunut liikkeeseen niin hinta olikin 900€. Kiista ei selvinnyt kaupassa. Heidän selitys oli että tukkuri oli muuttanut hintaan joten hekin perässä. Kuluttaja-asiamies Kati Lyytikäinen vedettiin tässä vaiheessa peliin mukaan ja voi luoja ku rakastuin naiseen. Niin särmä nainen! :D

Homman nimi on se että siinä vaiheessa kun ootte puhelimessa sopinu hinnan niin se on juridisesti pitävä koska suullinen sopimus on pitävä. Tän jälkeen hintaa ei saa muuttaa ilman kummankin osapuolen suostumusta, ja heidän pitää toimittaa tavara sovittuun hintaan "kohtuullisen ajan sisällä".

Meitsillä homma meni niin että Mikromajassa pistin kaikkien myyjien pakan sekaisin ja ne sitte juoksi takahuoneessa neuvottelemassa ilm. johtoportaan kanssa. Sieltä sitten tuli perus-HV takaisin elikäs että "No siinä voi mennä aikaa että tavara tulee sovittuun hintaan" johon totesin että "laki sanoo kohtuullisen ajan sisään. Ei varmaan voi liian pitkä olla ku näyttöjä on varastossa" ja kävelin ulos. Parin päivän sisään sitten soitettiinkin että "nythän täällä olis näyttö". Sain näyttöni, kiitos Katille!

Yllä mainitussa tapahtumassa jouduin soittamaan liikkeeseen 6 kertaa ja yhtä monta kertaa rakkaalle Katilleni, ja kerran käymässä liikkeessä, kunnes päästiin yhteiseen säveleen, eli varaudu pieneen sumplimiseen.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
Kassu
20.10.2004 21:36:31
Bändikeskus on ihan hyvä putiikki, palvelu pelaa.
trih
20.10.2004 21:37:05
:D Ei pahalla bandikeskusta kohtaan mutta tarjoussivulta löytyy POD2, tarjoushinta 295€...
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
Super-Jari
20.10.2004 21:37:15

Siltä todellakin vaikuttaa.
salapau
20.10.2004 21:42:54

Ootko siellä duunissa? Aika vaikee tajuta muuten tuollaista mielipidettä tällä haavaa. Kyllä toi aika skeida temppu meinaan oli Bändikeskukselta...
elbowski
20.10.2004 21:49:52
Siltä todellakin vaikuttaa.

sentään enempi ku Musamaailmassa
Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25
Pertsi
20.10.2004 21:51:30
Lopuksi vielä varmistin, että koko setti maksaa siis 199 e. Ehdin onneksi ottaa heidän sivuistaan printin, jossa tarjous näkyy oikein kuvan kanssa. Huomenna otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja katson mitä asialle voi tehdä.

Ei tossa ole kahta sanaa, saat sen asiamiehen avustuksella hintaan 199 ilman muuntajaa.
Kassu
20.10.2004 21:55:07
Ootko siellä duunissa? Aika vaikee tajuta muuten tuollaista mielipidettä tällä haavaa. Kyllä toi aika skeida temppu meinaan oli Bändikeskukselta...

Mä sain hyvää palvelua, ei mitään valittamista. Ja Marshallin mokan takia vielä yli 200 alle thomannin hintojen.

Ei mitään valittamista.
Jäsen X
20.10.2004 22:01:35
Vahingoltahan tuo vaikuttaa. No, oisvat silti voinu vähän sitä hintaa alentaa siitä 350:tä
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Da Make
20.10.2004 22:08:24
Vahingoltahan tuo vaikuttaa. No, oisvat silti voinu vähän sitä hintaa alentaa siitä 350:tä

Mutta jos puhelimessa kysytty: "Onko hintana se 199e?" ja oli kuulemma ollut... myyjän kyrpämäisyyttä sanon mä. Tästälähin otan neliraiturin tuohon puhelimen viereen ja mikitän puhelut... saakeli.
Meikä gryotaa aika kumpäl. Katso omat plussasi täältä! [Can you feel what you've done to me?]
Jii
20.10.2004 22:16:41

Totta. Toisaalta jos threadin aloittajan kirjoittama pitää paikkansa, voi internetin aikakaudella vahinko olla suurempi kuin alkuperäinen vahinkohinta. Asiakaspalvelu on tärkeä osatekijä kaupanteossa.
Birth, copulation, and death. Is this your life?
Wolffie
20.10.2004 22:24:26
Mutta jos puhelimessa kysytty: "Onko hintana se 199e?" ja oli kuulemma ollut... myyjän kyrpämäisyyttä sanon mä. Tästälähin otan neliraiturin tuohon puhelimen viereen ja mikitän puhelut... saakeli.

Eikös tuossa tilanteessa, että nauhoittaa puhelun pidä mainita nauhan alussa pvm ja kellon aika ja kertoa myös toiselle asianomaiselle, että puhelu nauhoitetaan. Ilman noita se ei ole riittävä todiste oikeudessa, varmaan soittokaupassa ei nyt ihan näin tarkaksi mennä.

Menikö se jotenkin näin vai syvennyinkö taas liikaa uuteen Grishamin kirjaan?
Iban Artstar myynnissä jos jotain kiinnostaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)