Aihe: Parker kitarat
1
kimurantti1
18.04.2004 21:56:16
Tutustuin tässä minulle uuteen kitaramerkkiin Parkeriin. Tai oikeastaan vain yhteen sen edustajaan, mutta oli niin laadukkaan tuntuinen/kuuloinen/näköinen kepukka, että kiinnostus heräsi kun on tuossa kai uuden kitaran hankinta kohta edessä.
Nyt tällainen pikku juttu kuitenkin harmittaa, että eipä Tampereen musakaupoissa ole ko. merkkisiä kitaraoita kuin joitain käytettyjä yksittäiskappaleita näkynyt. Missäköhän mahtaisi olla? Minkälaisia kokemuksia muilla on: haukkukaa/kehukaa.. Missä hintaluokassa mennään?
Kapane
18.04.2004 22:29:57

hienojahan nuo on. ja soi hyvin, mutta törkeen kalliita.
If you choke a smurf what color would it turn? [Kyllä Lähtee]
Da Make
18.04.2004 22:30:56 (muokattu 18.04.2004 23:07:52)
M.net torilla on muistaakseni yksi hopeinen Parker Fly.

ed: Väri taitaakin olla valkoinen.
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä!
Eemil
18.04.2004 23:05:27
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=23232

Tossa on se Velin tori-ilmotus Flysta. Meinasin itse käydä hakemassa pois sen, mutta en oikesti tekisi sillä niin paljoa että se olisi kannattavaa (Oho, GASia voi sittenkin vastustaa!).

Tuo Fly on kyllä loistavan mallinen kitara, itse pidän ulkonäöstä erittäin paljon ja tuo valkoinen värikin on juuri se oikea. Erikoinen kitarahan se on myös. Valmistukseen käytetyt materiaalit ovat aika mielenkiintoiset.

En ole tuommoista Flyta ikinä testannut, mutta olen kuullut ja kitaralehdistä lukenut siitä juttua. Soitettavuutta kehuvat pilviin ja saundia kehuvat melkein yhtä paljon. Tuo ulkonäkö nyt yllätys yllätys jakaa mielipiteet.
Mrezzye
19.04.2004 09:11:08

Voisin ostaa "toiseksi" kitaraksi, mutta ainoaksi soittopeliksi tuota en ehkä hankkisi. Kuitenkin jotenkin tuntuu, että se sielu puuttuu noista hi-tech soittimista. Kunnon Les Paulin lisäksi tuollaisen voisin hankkia, jos rahaa olisi. Ominaisuuksiahan tuossa kyllä on...
"Help! Help!" huusi Janne, mummolla vain heilui lanne.
zapster
19.04.2004 11:17:49
Ostin kolmisen vuotta sitten käsittääkseni viimeisen maahantuodun Parkerin.
Kannattanee harkita käytetyn hankkimista jos tulee vastaan.
Sound and technique are obviously two different thing`s, he`s got both, I´ve got volume. Nigel Tuffnel Joe Satrianista
kimurantti1
21.04.2004 22:13:14
Olisiko kellään tarkempia tai omakohtaisia kokemuksia näistä parkerin talloista. Lähinnä tuo talla kun sen saa 3 asentoon: norm. lukittu, ns. strato malli tai sitten floikka.
Tuota floikkaa itse aika paljon käyttelen joten minkälaisia ne ovat noissa?
Sten
26.10.2004 18:35:04
Nostanpa tällaisen otsikon täältä ylös ihan mainosluontoisesti.. muusikoiden.net torilla myytävänä parker nitefly jos vielä jotain kyseisen soittimen omistaminen houkuttaa! Tosiaan kaikissa parker kitaroissa tallan saa joka kelluvaksi tai lukittua ruuvia kääntämällä stratotyyliseksi. Itse olen pitänyt lukittuna mutta kaverilla on fly ja sano että vaikka miten vemppaa niin ei vire muutu mihinkään ja huomattavasti parempi systeemi kokonaisuutena kyseinen talla... ja piezot samaan hintaan ;)
Ze Kink
26.10.2004 21:06:21
Nostanpa tällaisen otsikon täältä ylös ihan mainosluontoisesti.. muusikoiden.net torilla myytävänä parker nitefly jos vielä jotain kyseisen soittimen omistaminen houkuttaa! Tosiaan kaikissa parker kitaroissa tallan saa joka kelluvaksi tai lukittua ruuvia kääntämällä stratotyyliseksi. Itse olen pitänyt lukittuna mutta kaverilla on fly ja sano että vaikka miten vemppaa niin ei vire muutu mihinkään ja huomattavasti parempi systeemi kokonaisuutena kyseinen talla... ja piezot samaan hintaan ;)

Pirun hieno kitara, vaikka epäselvä kuva onkin. Eikä hintakaan paha.

Ostakaa joku pois hyvä keppi :)
Onko shinulla hunajaa?
"vidu mie oon kändss'ä" -Zarmo
Dinorocker
27.10.2004 07:54:09
Off-topiccia, mutta tietoa Parkeria koskien..

U.S. Music Corporation - Washburn, Randall...

With the recent acquisition of Parker Guitars, U.S. Music Corp. is investing significant resources toward manufacturing Parker Guitars and applying these new methods to Washburn's entire USA product line.
Outrider
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)