Aihe: Esp-ltd mmv sn
1
Guitaristi
15.10.2004 20:52:48

Kun nyt suht halpaa hevikepukkaa ettisin ni tämmöne osus silmään. Hintakaan ei oo paha, musamaailmassa vissiin jotain 500-600€.. Näyttää olevan liimakaula, floikka, 24 jumbo-nauhaa(tärkeää), ja muuta kivaa. Se on joku espin vain suomea varten tehty malli (tai niin ne väittää ;) ). Kokemuksia/kaikkea muuta tuohon kitaraan liittyvää tännepäin, kiitos!!
Kampuzzjeah!
15.10.2004 21:15:58
ite en tykänny ku testasin..
nauhat tuntu viimeistelemättömiltä ja floikka ei pitäny kunnolla virettä..

käy kokeile,ite säästäsin enemmän ja ostaisin jonku Ibanez RG:n...
voin olla väärässäkin...
Guitaristi
15.10.2004 21:25:32

En mä mitää ibanezii haluu.. RG:t ei ole mun mielest kovinkaan hienoja, en oo tosin testannu. Toi nyt vaikuttaisi sopivan hintaselta. Onko varmaa tietoa onko siinä JUMBO nauhat?
Carpenter
15.10.2004 22:17:09
floikka ei pitäny kunnolla virettä

Huonoa floikkaa ei kannata missään nimessä, koska sen kanssa menee hermot. Mutta hyvään floikkaan taas ihastuu. Mun Ibanezin Edge Pro pitää vireen jopa parisen viikkoa, vaikka kuinka kammella vääntää.
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
skebajaba
16.10.2004 02:21:54
jos toi nyt oli, niinkuin tajusin niin tuo randy mallinen kepukka(?), niin ihan hyvin piti vireen ainakin se yksilö jota tyyppasin, ja muutenkin oli asiallinen skitta hintaansa nähden.
itse ainakin tykkäsin kaikin puolin tuosta skitasta.
kaula oli hyvän tuntuinen, samoin liitos verrattuna jacksonin rx10 sarjasiin.
vire oli floikassa mielstäni ihan ok kun sitä ruoskin ja hakkasin, ei siitä skadonnut vire täysin, eli ei tarttenut maallikon korvia varten virittää uusiksi skittaa kesken biisin vaan vähän kääntää nuppeja biisin jälkeen.
asiallinen kepukka hintaansa nähden, ja jos tarvis niin mikkejä ja vaikkapa floikkaakin voi aina vaihtaa, jos haluaa maksaa näistä parannuksista.
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
Guitaristi
16.10.2004 20:44:53

Mitä semmonen "parempi floikka" sitten maksaa?
Vyötiäinen
16.10.2004 20:59:37
Mitä semmonen "parempi floikka" sitten maksaa?

Uutena siinä 200€ tienoilla. Vielä paremmat mallit vielä kalliimpia, mutta nuo 200€:n vehkeet jo hoitavat homman loistavasti. Valmistajana esim. Schaller.
Known to cure itching, colds, stomachs, brains, and other diseases.
Guitaristi
29.10.2004 20:50:15

Onko jollain tietoa mistä puusta body on tehty, otelauta kaiketikin ruusupuusta. EMG-HZ mikeistäkin olen kuullut pelkkää hyvää, eli taitaa tulla uusi keppi meikäläiselle!
tommiot
29.10.2004 20:57:20 (muokattu 29.10.2004 20:58:56)
Onko jollain tietoa mistä puusta body on tehty, otelauta kaiketikin ruusupuusta. EMG-HZ mikeistäkin olen kuullut pelkkää hyvää, eli taitaa tulla uusi keppi meikäläiselle!

Varmaan agathis-body, ainakin suurimmassa osassa noista LTD:n halpiksista on agathiksesta. Toi kyllä saattaisi olla mahongista, oma LTD (EX-351) on mahonkia, uutena sillä oli hintaa 666€ (valmistus lopetettu). Ootko kattonu tota MMV -Bo:ta? Siinä olis kiintee talla, muuten taitaa olla aika samanlainen, pulttikaulainen tosin.
Pastilli?
rpel
29.10.2004 21:04:42
Omistan tuon pulttikaulaisen version. Tuli hankittua tuo SN:n sijaan sillä nuo lisenssifloikat eivät oikein miellytä, mielummin siis string-thru tune-o-maticilla. Mainio keppi kaikin puolin. Mikit hyvät kepin pääasialliseen käyttötarkoitukseen, eli metalliin. Ei tarvetta siis vaihtaa.
Guitaristi
29.10.2004 21:07:47

Kun haluaisin liimakaulan ja floikan, valinta kohdistuu sn:ään... Tietenkin paremman floikan voi ostaa, kuten yllä todettiinkin.
Ze Kink
29.10.2004 21:26:18

Taitaapi olla lehmusta (basswood). Ihan asiallista siis.
Onko shinulla hunajaa?
"vidu mie oon kändss'ä" -Zarmo
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)