Aihe: kmd-nuppi
1
Jackass
03.11.2004 14:53:57
Ostin tuossa joku aika sitten kmd merkkisen nupin. Puolen vuoden käytön jälkeen putket otti ja hajos. Korjauksessa ollessaan korjaaja sanoi, että olis jonkun 1000 euron luokan vahvistin (mitä lähellekkään se ei maksanut). Tästä alkoi kiinnostus tietää enemmän kyseisestä vahvistimesta ja netistä en mitään löytänyt. Sen verran tiedän, että se on kai USA:ssa tehty. Jos joku viisas voisi kertoa enemmän tosta nupista? Kiitokset jo etukäteen
JuSu
03.11.2004 15:15:22 (muokattu 03.11.2004 15:19:32)
Sen verran tiedän, että se on kai USA:ssa tehty. Jos joku viisas voisi kertoa enemmän tosta nupista? Kiitokset jo etukäteen

Äh, ei ole jenkkipeli, vaan englantilainen... Ritchie Sambora noilla soitteli Bon Jovin uran alkutaipaleella.

Onkos omasi täysputki, vai hybridi trankkuetuasteella ja putkipäätteellä? Joka tapauksessa taisi kyllä korjaajan arvio olla vähän yläkanttiin... Noita harvinaisempia merkkejä on vähän vaikea hinnoitella, mutta eivät nuo KMD:t kuitenkaan mitenkään erityisen haluttuja ole.

Kaivele tarkempi mallimerkintä (varmaan lukee jossainpäin nuppia) ja lyö googleen kera KMD:n, löytyy varmasti tietoa.

http://www.harmony-central.com/Guitar/Data/KMD/

Tuolta voit myös etsiskellä, mikä kuvaus sopii omaasi.

Tietävämmät jatkakoot.

JuSu
Minä olen myyrä.
Jackass
03.11.2004 15:24:40
Jos oikein olen ymmärtänyt niin täysputki. Ainakin 2 putkea siitä meni. Pitää kaivella tarkemmat tiedot kunhan saan sen takasin huollosta, mutta ei se ainakaan kovin uusi ole.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)