Aihe: Jackson js-30 propleemi..
1
Sixpounder666
08.11.2004 23:19:52
No nii moro!

Olis tämmönen homma että oon ottanu jasu js-30:stä kaulan irti ja mietiskelin tuas että onko mahdollista vaihtaa 24-nauhainen otelauta kakskakkosen tilalle kaulaa vaihtamatta? Ja onko kyseinen operaatio kuinka vaikea tehdä (jos mahdollinen..) ja kuinka paljon suunnilleen maksaisi sellainen otelauta..

Ja vielä toinen asia. Ajattelin myos vaihtaa tallamikin joksikin HIEMAN kovemmaksi..(passiivimikki kuitenkin siis) Eli mikä kannattaisi laittaa siihen? Soitan bodom-in flames-sentenced-akseli musiikkia..

HYVÄT neuvot olis tosiaan tarpeen.. =)
fox
09.11.2004 01:04:08

No nii moro!

Olis tämmönen homma että oon ottanu jasu js-30:stä kaulan irti ja mietiskelin tuas että onko mahdollista vaihtaa 24-nauhainen otelauta kakskakkosen tilalle kaulaa vaihtamatta? Ja onko kyseinen operaatio kuinka vaikea tehdä (jos mahdollinen..) ja kuinka paljon suunnilleen maksaisi sellainen otelauta.. =)

Mahdollisesti on mahdollinen, mutta tulee kohtuullisen kalliiks.. Vallankin jollain teetettynä, ja jos itse et oo paljon tehny noita kitararemontteja voipi olla että otelaudan irrotukseen kariutuu homma. Periaatteessa olis tosiaan mahdollista vaihtaa otelauta, jos siellä on mikkien puolesta tilaa kahdelle ylimääräselle nauhalle, mutta hyöty on vähintäänkin kyseenalainen. Eli niillä ekstranauhoilla en oikeen usko olevan niin paljon käyttöö, että kyseiseen muutostyöhön kannattas ryhtyä. ;)
Mikkivaihtoon mieluummin nekin panostukset..:) Oikeen mitään erityistä suositusta osaa sanoa, DiMarzion SuperDistortion?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)