TheWickerMan 11.11.2004 15:34:34 (muokattu 11.11.2004 15:36:31) | |
---|
Kitaramaikkani (Arto) kertoi, että hänen ystävänsä, joka tuntee pink floydin tuottajan, oli antanut Artolle vanhoja sodan aikaisia venäläisten tutkien putkia. Se kaveri oli kehunu niitä. Ja Arto oli sit kokeillu ja ne todellaki sit oli iha helvetin hyvät. Ja toinen juttu on se, että vanhojen putkiradioiden putket on kuulemma parhaita mitä voi olla. Joku vahvistin tietäjä sano jossai guitarworld lehdessä.. Mut noista putkiradioista olisin enemmän kiinnostunu.. onko kellään kokemuksiaa, että onko ne putkiradion putket sit oikeesti hyviä? - Kyllä. |
Cornflake 11.11.2004 15:40:18 | |
---|
TheWickerMan: Kitaramaikkani (Arto) kertoi, että hänen ystävänsä, joka tuntee pink floydin tuottajan, oli antanut Artolle vanhoja sodan aikaisia venäläisten tutkien putkia. ...ihan ekaksi tulee mieleen että sun pitäisi lopettaa niiden sienien syönti ja tarkistaa lääkitystä. Mut ekaks vaan. Kunhan tuli mieleen:-) |
Torniojaws 11.11.2004 15:42:50 | |
---|
Ennen tehtiin laadukkaampia osia. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
TheWickerMan 11.11.2004 15:47:34 | |
---|
TheWickerMan: ...ihan ekaksi tulee mieleen että sun pitäisi lopettaa niiden sienien syönti Mä luulin et kantarellit ei oo myrkyllisiä - Kyllä. |
Chemo 11.11.2004 15:49:30 | |
---|
Mä en tunne putkiradioita kovinkaan hyvin, mutta mulla on semmoinen käsitys, että (ainakin usein) niissä käytetyt putket eivät olisi näitä yleisimpiä kitaravahvistinputkia? Oma lukunsahan on tietysti se, jos radiota on käytetty paljon - putkihan voi olla vaikka miten lähellä elinkaarensa loppua. Jos raha ei ole ongelma, niin NOS-putkiinhan sitä voi käyttää. ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |