Aihe: kitara lehdet
1
käsi
10.11.2004 19:18:44

ajattelin postaa tämän tänne kun ei ihan soittamistakaan ole.
eli miten saan tilattu guitar world jne lehtiä kotiin jos en omista visaa tai muuta pankkikorttia. kaikissa tuntuis olevan aina pakko olla visa.

ja haluisin guitar player lehden lisäksi tilata jonkun muunkin lehden.
vittuaks täsä, päivä kerralla kohti kuolemaa
erkko
10.11.2004 19:26:28
Akateemisen kirjakaupan kautta voi tilata ulkomaisia lehtiä, yleensä vielä tosi kohtuullisen halvalla: mulle tulee yksi Jenkkiläinen maastopyörilylehti, mikä maksoi Akateemisen kautta n. 25 euroa/vuosi. Lehti ilmestyy kerran kuussa ja irtonumero maksaa 7 euroa!
Kassu
10.11.2004 19:26:55
Mitäpä, jos ottaisit yhteyttä vaikka lähimpään prismaan tai jotain? Toimittaisivatko sieltä kotiin?

Itseänikin itseasiassa Guitar World kiinnostaisi, jos kohtuuhintaan saisi.
wanhus
10.11.2004 19:41:56
Katso www.lehtiapaja.fi. Voisi sieltä onnistua.
Aika on suhteellinen käsite!
tunkki
10.11.2004 20:57:45

Katso www.lehtiapaja.fi. Voisi sieltä onnistua.

Impulssitilauksena lähti Guitar World hintaan 44 euroa ja risat.
Tuhannen megawatin totuus!
Pertsi
10.11.2004 21:58:25
Impulssitilauksena lähti Guitar World hintaan 44 euroa ja risat.

Guitar Techniques tulee muuten näköjään about 30% halvemmalla itse tilaten suoraan kustantajalta, kuin tuolta lehtiapajasta.

GT on mun suos. lehti, enemmän laadukasta soittoasiaa, vähemmän mainoksia.
tunkki
10.11.2004 22:07:09

Guitar Techniques tulee muuten näköjään about 30% halvemmalla itse tilaten suoraan kustantajalta, kuin tuolta lehtiapajasta.

GT on mun suos. lehti, enemmän laadukasta soittoasiaa, vähemmän mainoksia.

Mulle riittää kunhan on kivoja kuvia, roinaesittelyjä/arvoita ja yleistä rupattelua aiheesta. Toissijaisia mulle nuo lessonit jne.
Tuhannen megawatin totuus!
käsi
11.11.2004 06:55:49

sinne meni tilaus guitar world lehdestä:) tosin useammat noista lehdistä on vain täynnä mainoksia ja tyhjänpäiväisiä maksettuja arvosteluja laitteista ja levyistä mutta tabulatuurien takia itse noita lehtien takia ostan.
leather rebel
11.11.2004 08:49:10 (muokattu 11.11.2004 08:49:24)
...tosin useammat noista lehdistä on vain täynnä mainoksia ja tyhjänpäiväisiä maksettuja arvosteluja laitteista ja levyistä mutta tabulatuurien takia itse noita lehtien takia ostan.

GW on vähän mostanut tasoaan viime aikoina. Enemmän treenivinkkejä sun muuta.
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
käsi
11.11.2004 10:06:27

GW on vähän mostanut tasoaan viime aikoina. Enemmän treenivinkkejä sun muuta.

toi on totta, oikoinaan oli sellainen lehti kuin guitar school jossa oli todella paljon treeni vinkkejä, se oli opettamiseen suuntautunut lehti, mutta ei kai kannattanut kun sitä ei ole näkynyt enää

jonkun huhun mukaan se olisi yhditynyt jonkun toisen lehden kanssa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)