Milkop 10.11.2004 14:38:50 | |
---|
Minulla on kakkoskitarana Jacksonin Randy Rhoads malli. Kitara maksoi aikoinaan 3000 mk ja siinä on tämä surullisenkuuluisa Floyd Rose Patented -kampi. Olen nyt viime aikoina ruvennut sillä soittamaan Drop-C vireessä. Ongelma onkin, että kitara ei pidä virettä kovin hyvin. Tehdäänkö jossain kitaraliikkeissä ns.kammen lukituksia? (Virittimet ovat myös aika huonolaatuisia, mutta tuo saattaisi vähän auttaa.) "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Torniojaws 10.11.2004 14:42:23 | |
---|
Helpommalla ehkä pääsee vaihtamalla laadukkaampi kampikoneisto siihen. Jacksonin lisenssikammet ovat kuulemma surullisenkuuluisia (huonosta) laadustaan. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Milkop 10.11.2004 14:43:42 (muokattu 10.11.2004 14:44:08) | |
---|
Helpommalla ehkä pääsee vaihtamalla laadukkaampi kampikoneisto siihen. Jacksonin lisenssikammet ovat kuulemma surullisenkuuluisia (huonosta) laadustaan. Näinhän se on. Huomasin muuten äsken käyttää hakuakin ja tästä olikin ollut jo aiemmin keskustelua. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=43864 "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
dropD 10.11.2004 14:46:24 (muokattu 10.11.2004 15:03:57) | |
---|
Ensiavuksi voisi varmaan lisätä jousen tai pari tallan taakse (siten, että talla on takana ja pysyy). Tallan korkeus ja intonaatiot on kyllä hyvä säätää ko. toimenpiteen jälkeen uudestaan. EDIT: tosiaan tuo palikka on paikallaan. Ei tarvi talla sen kummemmin säädellä. Niin.... eikä jousia lisätä, vaan poistaa jos lukistee tallan eteen. Että olihan taas täysin kirjoitus tämäkin;-) |
BenGlenton 10.11.2004 15:50:44 | |
---|
Helpommalla ehkä pääsee vaihtamalla laadukkaampi kampikoneisto siihen. Jacksonin lisenssikammet ovat kuulemma surullisenkuuluisia (huonosta) laadustaan. Objection, your honor! Mulla on Jaappanin jacksonissa lisenssifloikka jo toistakymmenettä vuotta, ja toimii aivan mainiosti. Floikka kannattaa säätää oikein, niin kyllä se vire pysyy. Kitaran säätäminen -faq:ssa on ohjeita. Jos ei huvita itse säätää, niin kannattaa viedä liikkeeseen säädettäväksi. Ja säädöt tietenkin sitten sen kielisetin ja vireen mukaan, mitä aikoo käyttää.. http://www.supremecourtband.fi , The Point Reason Kill -EP:ltä ladattavissa kotisivuilla! MYYDÄÄN FOSTEX VC-8 ADAT-AD/DA-KONVERTTERI! |
ps3t 10.11.2004 18:36:29 | |
---|
Jos se on pysynyt vireessä normaali e:ssä niin pitäisi sen pysyä muissakin vireissä. Kaularauta ja talla vaan vaatii vähän säätämistä. Life is shit and then you fucking die. |