Aihe: Halvemmat Ibanezit ja niiden tallat
1
kanka
10.11.2004 10:02:43

Tuli tässä mieleen että voisi jossain vaiheessa hommata kakkoskitaraksi modailua varten jonkun vähän nykyistä skittaa halvemman Ibanezin.. Mutta kysymys nousee niiden talloista (siis floikallinen on kyseessä) että miten ne halvemmat pelittää? Pysyykö vireessä jne..? Esim. noissa S-malleissa tuppaa olemaan sitä ZR-tallaa josta itselläni ei ole mitään kokemusta.. Kannattaako siis suosiolla metsästää joku käytetty vanhempi malli Edgellä vai onko noista uusista kovaankin kampeamiseen?
Valitse minkä värisen Muusikoiden.netin haluat.
Solex
10.11.2004 10:55:57
ZR Tremolosta olen kuullut ihan hyviä kommentteja, ei se mikään "halpis" malli ole Ibanezilta. Tosin en ole itse sellaista kokeillut.

Sen sijaan nämä Lo Trs ja single locking lukkotallat ovat käyttökelvottomia.
On vaikeaa olla nöyrä kun on niin vitun hyvä!
Niskamies
10.11.2004 13:18:13
Parin testikerran jälkeen voin sanoa että ZR oli helvetin hyvän tuntunen floikka, ja piti vireen aivan täydellisesti.
Meitsi on meshissä.
kanka
10.11.2004 15:28:07

Parin testikerran jälkeen voin sanoa että ZR oli helvetin hyvän tuntunen floikka, ja piti vireen aivan täydellisesti.

Sepä hyvältä kuulostaa.. Mitenkäs tuo S-malli sitten muuten? Pärjääkö saman hintaluokan ärgeille?
Niskamies
10.11.2004 15:43:03
Sepä hyvältä kuulostaa.. Mitenkäs tuo S-malli sitten muuten? Pärjääkö saman hintaluokan ärgeille?

Mä tykkäsin siitä "halvasta" S470:stä. Todella hyvä kitara mielestäni. Sen valitsisin mielummin kuin saman hintaluokan RG:n.
Meitsi on meshissä.
kanka
10.11.2004 15:53:57

"halvasta" S470:stä.

Sitä mäkin juuri katselin.. Ei ne Rg:t oikeen iske kun tolla hintaa saa vaan semmosia wannabe-teinihevishredda-keppejä mustan kaikissa sävyissä hainhammas-inlaylla tai ilman. Ei oo oikeen mun juttu..
Jabe
10.11.2004 16:24:33

Osta multa kiinteätallainen RG421. Ei tarvi huolehtia huonosta floikasta. Paa pikaviestiä jos kiinnostaa.
kanka
10.11.2004 16:27:07

Osta multa kiinteätallainen RG421. Ei tarvi huolehtia huonosta floikasta. Paa pikaviestiä jos kiinnostaa.

Eipä nyt olla ostomeiningillä liikkeellä pitkään aikaan kun rahatilanne on penaalista. Ja se floikka nimenomaan pitää olla..
Jabe
10.11.2004 16:29:10

Åålrait.
kimurantti1
10.11.2004 18:57:21 (muokattu 10.11.2004 18:57:30)
Itse hieman halvemman RG omistaneena ja siihen ehkä hieman "liikaa" rahaa jälkeen päin laittaneena sanoisin, että jos haluat ostaa halvan hintaluokan Ibanezin, niin ota ihmeessä S-sarjainen. Itse RG:stä kyllä pidän enemmän, mutta kaikki halvimmat RG:t joilla olen soittanut, ovat aika susivehkeitä pitemmän päälle. Jos itse olisin valitsemassa hieman halvempaa Ibanezia, niin ottaisin ehdottomasti SZ-sarjan kitaran, ovat nimittäin aivan uskomattoman hyviä pelejä siihen hintaan, mutta niistä ei sitä floikkaa kylläkään löydy (joka taisi olla sinulle aika must).
On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus. Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)