samppa2 08.11.2004 09:41:40 | |
---|
Yksi sarana irtoisi ja hukkui viikonloppuna, mistä päin löytyisi korjaus-apua pääkaupunkiseudulta? |
standby 09.11.2004 06:25:50 | |
---|
Kokeilepa sitä laukkukorjaamoa, joka sijaitsee Museokadulla viimeisessä korttelissa ennen Mechelininkatua. Korjautin joskus matkalaukkuani siellä ja uskon että voisivat auttaa näissäkin asioissa. Tuskin maksaa miljoonaa. |
Rämppy 09.11.2004 10:25:38 | |
---|
Joo, Museokadulle vaan. Siellä olen korjauttanut levinneitä kitarakeissejäni. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
Feggy 09.11.2004 10:27:24 | |
---|
Rautakaupasta sarana ja ruuvari kouraan. Kokonaisedullinen vaihtoehto. Less is more. |
Läpistö 09.11.2004 11:52:36 | |
---|
Rautakaupasta sarana ja ruuvari kouraan. Kokonaisedullinen vaihtoehto. Jep, saattaa tuntua tyhmältä, että ehdotetaan heti tekemään remppa itse, kun olet korjaajaa kysynyt, mutta sanoisin että kannattaa kokeilla. Kaikki tollainen omien kamojen korjailu on varsin antoisaa hommaa :) (Ei-hevi-)Basistia haetaan Lahdesta päin! Otahan yhteyttä. |
Crossroad 09.11.2004 13:44:40 | |
---|
nuo fenderin laukut on ihme paskoja..kaikki laukut joita mulla on ollut on olleet jostain saranasta rempsallaan..toisaalta siihen alumiiniin on helppo ruuvata uudet saranat kiinni tai porata reiät vanhoihin ja laittaa vaikka pop-niitillä kiinni.. |
Jabe 09.11.2004 14:33:07 | |
---|
Huttusen setä korjas yhden mun laukun melko edullisesti. Ei millään originaalivaraosilla, mutta silleen että toimii taas. |
DJ Lattialuukkukoira 09.11.2004 16:17:19 | |
---|
Käypäs kysäisemässä F-musiikista, ne tietää ja voi auttaa Fenderin vermeissä. "Leader of the orchestra! Let´s take Negro spirituals!!" Suomennettuna: Puutarhassa on liiteri, juokaamme neekerten viinat!!
- Fox |
Kassu 09.11.2004 20:41:23 | |
---|
Huttusen setä korjas yhden mun laukun melko edullisesti. Ei millään originaalivaraosilla, mutta silleen että toimii taas. Huttusen tuntitaksa korjaustöissä on 40 euroa. Ei varmasti halvin ole, mutta ei tossa helvetti tuntia mene. Eikä toi nyt kallis ole. Itse jaksan aika raahustaa Huttuselle asti, koska sieltä saa varmasti parhaan palvelun helsingissä, ja hinnoistakin voi neuvotella. Strato varmaan lähtee tässä joku päivä sinne nauharemonttiin. |