overtake 29.10.2004 00:46:20 | |
---|
12" elementillä. Soundit sais olla hyvät. Kivat puhtaat ja tarpeeksi monipuoliset säröt että rankempikin hevanderi hoituu ilman pedaaleita. Roland Cube 60 harkinnassa. Ainakin vaikuttais monipuoliselta vekottimelta ja mitä jotain pienempää Cubea oon soitellu niin sehän kuulosti aivan pirun hyvältä sen kokoiseksi ja hintaiseksi trankkulootaksi. Toi Cube60 NAMM Booth Demo oli aika vakuuttava.. http://www.rolandus.com/products/de … mp;ProdID=Cube%2060&PageMode=15 Mites noi Line6 combot, onko niistä mihinkään? Entä Peavey Bandit, lähteekö siitä mättösäröä? Muita ehdotuksia? It's such a fine line between stupid, and clever. |
jogo3000 29.10.2004 00:57:53 | |
---|
Bandiitit on ainakin minun makuun olleet monipuolisia vahvistimia. Saa liikaakin säröä ja toisaalta hyvät bluessaundit. "I am the war machine marching on your soul/command and conquer, I shall take control" -Jeff Waters |
Pitsku 29.10.2004 12:39:34 (muokattu 29.10.2004 12:40:54) | |
---|
Oletkos kokeillut Tech 21 tm 60:stä? Hemmetin hyvä trankkuvahvistin. Kaksikanavainen, puhdas kanava on erittäin käyttökelpoinen ja monipuolinen (jazz-, blues-, country- jne taittuu helposti tuolla soundipaletilla) ja pedaalien avulla sen päälle voikin rakentaa sitten melkein mitä vaan. Särökanava on myös hyvä, siitä lähtee suhteellisen hyvät mättösoundit. Plussaa myös siitä, että laite on todella kevyt kantaa ja siinä on hyvälaatuinen kaiutinsimuloitu ulostulo, vieläpä balansoidulla XLR-liittimellä. Ehdottomasti ainakin tutustumisen arvoinen vehje. Ääninäytteitä löytyy http://www.tech21nyc.com/tm60.html edit: lisäsin linkin |
KeljuK 29.10.2004 13:35:10 | |
---|
Oletkos kokeillut Tech 21 tm 60:stä? Hemmetin hyvä trankkuvahvistin. Kaksikanavainen, puhdas kanava on erittäin käyttökelpoinen ja monipuolinen (jazz-, blues-, country- jne taittuu helposti tuolla soundipaletilla) ja pedaalien avulla sen päälle voikin rakentaa sitten melkein mitä vaan. Särökanava on myös hyvä, siitä lähtee suhteellisen hyvät mättösoundit. Plussaa myös siitä, että laite on todella kevyt kantaa ja siinä on hyvälaatuinen kaiutinsimuloitu ulostulo, vieläpä balansoidulla XLR-liittimellä. Ehdottomasti ainakin tutustumisen arvoinen vehje. Ääninäytteitä löytyy http://www.tech21nyc.com/tm60.html Komppaan kympillä. Kun pitäytyy tietämästä mitä voisi luulla saavansa, ei pety. |
superfly 29.10.2004 13:52:49 | |
---|
Komppaan kympillä. Minä myös. Tuon on loisto peli verrattuna esim.tuohon Bandiittiin. |
Jaz 29.10.2004 15:12:04 | |
---|
12" elementillä. Soundit sais olla hyvät. Kivat puhtaat ja tarpeeksi monipuoliset säröt että rankempikin hevanderi hoituu ilman pedaaleita. Kuvailit juuri mun vahvistimen ;) Fender M-80 chorus kahdella 12" elementillä.. ja lähtee halavalla. |
trih 29.10.2004 19:35:07 | |
---|
Kieltämättä Cube60:sta lähtee aika miellyttävää soundia. Johtuu tuosta COSM-mallinnuksesta jota Roland käyttää, ymmärtäisin. En ainakaan Line6 Flextonea suosittele, toisaalta en ole testannut viimeisintä mallia mutta jotenkin ylihinnoiteltua tuntuu olevan. Tech TM60:stä ei taasen lähde superhevit eli ei ole mallinnettu mesarectifieriä, halvemmalla saa Behringerin kopion joka soundaa (yhtä?) hyvältä+efektejä mukana. Cubessahan on myös pikkuisen perusefektejäkin. Ja halpahan se on (350-380€). Ostaa vaikka kaksi :) |
Strutsi 30.10.2004 19:10:16 | |
---|
Ibanezin Tone Blasterit on hintaansa nähden hyviä vehkeitä. 50-wattisen saa jo reilulla kahdella sadalla ostakaa yamaha -sähkökitara |
Kura 30.10.2004 20:28:40 | |
---|
Toisella kitarisalla on tommonen RG100SC ja ...lvetin hyvät mätöt lähtee! Kliinikin mielestäni oikeen bueno. Siinähän kun on vielä toi Chorus-näppyläkin. Suosittelen lämpimästi. Olen kuullut muutenkin paljon hyvää tosta RG-sarjasta. Mielestäni trankkukoneeksi oikeen pätevä vehje. Itse kyllä enempi putkimiehiä. Eikun testailemaan jonnekin! |
Kura 30.10.2004 20:31:48 | |
---|
Niin siis rc- eikä rg-sarjasta:) |
Kura 30.10.2004 20:32:57 | |
---|
Eiku mitä helvettiä!!!!! Siis just RG!!! Nyt kyl nukkumaan... |
overtake 30.10.2004 21:37:57 | |
---|
Eiku mitä helvettiä!!!!! Siis just RG!!! Nyt kyl nukkumaan... Siis mikä RG100 ? :o It's such a fine line between stupid, and clever. |
Kasperi Tervonen 09.11.2004 12:33:43 | |
---|
Itsellänikin about saman hintainen trankku hakusessa. Testasin vähän aikaa sitten tota behringerin v-ampirea (tietääkseni juuri tuo kopio josta puhuitte) ja mielestäni kuulosti ihan yhtä hyvältä kuin tuo cubekin. Ajattelin että ostaisin sen tai tuollaisen hughes&kettnerin edition bluen. Ei siinä mitään efektejä ole mutta tosi hyvät cleanit ja säröt. Kannattaa kokeilla. Nuo line6 spiderit ainakin ovat tietääkseni aika paskoja vahvareita. |
superfly 09.11.2004 12:44:20 | |
---|
Nuo line6 spiderit ainakin ovat tietääkseni aika paskoja vahvareita. Testailin nyös tuon tuon V-Ampiren ja se on ihan yhtä hirmusen huono peli kuin Spiderikin. Ja vola ei riitä oikein mihinkään, paitsi kotisoitteluun. |
Kasperi Tervonen 09.11.2004 13:08:34 | |
---|
Testailin nyös tuon tuon V-Ampiren ja se on ihan yhtä hirmusen huono peli kuin Spiderikin. Ja vola ei riitä oikein mihinkään, paitsi kotisoitteluun. En ole tota volaa kyllä kauheesti tossa v-ampiressa revittäny mutta ei se nyt ainakaan vähän hiljasemmalla ainakaan paljon sen huonommalta kuulostanut kuin tuo cubekaan. Minun mielestäni siis. |
PIM 09.11.2004 13:21:30 | |
---|
Kannattaa tsekata ne Behringerin analogisesti mallintavat V-Tonet. Ainakin omassa pikkuruisessa GM108:ssa soundi on todella vakuuttava sen hintaluokan peliksi. Eihän se tietysti ihan putkivahvistimen tapaan vastaa soittodynamiikkaan, mutta kuulostaa suurin piirtein siltä kuin että pukikombon edessä olis joku hvyä säröpurkki. E=Fb, Einstein's theory of music |
LassiÖ 09.11.2004 13:31:50 | |
---|
mä suosittelen line6 flextonea, käytettynä saa jo alta neljänsadan ja volyymiäkin riittää bändisoittelunn kevyesti. Soundit on monipuoliset ja hyvät ja muutenkin vahvistin on helppokäyttöinen. Syö, ja testaa uudestaan IMIK #26 |
Progressiveland 09.11.2004 17:10:07 | |
---|
Siis mikä RG100 ? :o randall kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene |